K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin, siellä ei vaan kuvata. En mäkään kuvaisi ketään vaikka jotain saattaisin nähdäkin. Suomessa on minusta kans aika kahtiajakautunut tämä, osan mielestä on törkeetä kuvata ja osa sit kuvaa ja lähettää seiskana. Joku näki k:n ja b:n baarissa sillon ei kuvannut. B:n ja akun, ei kuvannut.
Mä oon niin kova Bojan-fani, että kuvaisin tuollaisen näyn AIVAN VARMASTI. Ilmoittaisin myös asiasta johonkin. Vähintään tänne palstalle. Yksikään kotimaan julkkis ei ole mua ikinä kiinnostanut tolla tasolla, että kuvaisin, ainakaan mitenkään innoissani :D
 
vierailija
Mikke pyllisti mun edessä ja mä olin niin tuiterissa, että otin siitä kuvan. Kadutti jälkikäteen ja poistin kuvan. Ketään en häiriköinyt ja itse asiassa mä noudatin täysin niitä sääntöjä, että millä tavoin julkisessa tilassa saa kuvata. Silti tietysti moraalisesti arveluttavaa.
😂❤
Oliko tämä siis keikalla? Vähän eri asia kun mennä kuvaamaan pyllyä jos toinen on jossain viettämässä vapaa-aikaa.
 
vierailija
Niin, siellä ei vaan kuvata. En mäkään kuvaisi ketään vaikka jotain saattaisin nähdäkin. Suomessa on minusta kans aika kahtiajakautunut tämä, osan mielestä on törkeetä kuvata ja osa sit kuvaa ja lähettää seiskana. Joku näki k:n ja b:n baarissa sillon ei kuvannut. B:n ja akun, ei kuvannut.
Arvelen että tuossa kahtiajakutuneisuuden välillä on pitkä jana. Moni luultavasti kuvaa, mutta ei todellakaan lähettele seiskaan eikä edes julkaise avoimesti somessa. Kaiken maailman taviksiakin kuvataan enemmän tai vähemmän salaa, niin miten ihmeessä julkkiksia ei kuvattaisi?
 
vierailija
Miksi heidän pitäisi kommentoida jotain roskalehden paskajuorua? Se on vähän sama, kuin vastaisit kysymykseen, että Bojan, vieläkö lyöt vaimoasi?
Siksi koska tuo on varmaan eka huhu mikä on ollut kun ei tuolla ole seiskaa kuten täällä. :D minä aattelisin myös sitä toista osapuolta ja sanoisin että havainnot on vääriä, hyvää päivänjatkoa :D
 
vierailija
Hot kisses (varmaan normi pusuja, mut nää on näitä ) tehtiin myös lentokentällä? vai oliks se niin?
Mua nauratti niin ne se brasilialaisen twiitit. Kun siltä kysyttiin että miten ne siis käyttäytyy kun sun mielestä siinä oli poikaystävä, niin hän vastasi että en mä tietenkään voi tietää, voi olla että heillä on vaan jonkinlainen friends with benefits -järjestely. 😂 Eli jotain ne on varmasti kiehnänneet.
 
vierailija
Hot kisses (varmaan normi pusuja, mut nää on näitä :D) tehtiin myös lentokentällä? vai oliks se niin?
Ei. Siltä kysyttiin mistä se tietää että oli poikaystävä ja se vastasi tyyliin että käyttäytyi kuin poikaystävä. Mutta mihinkään tarkentaviin kysymyksiin se ei enää sanonut mitään. Jos ovatkin pussailleet siellä, sitä se ei kuitenkaan kertonut.
 
vierailija
Just näin, samaa mieltä. Jos S ja B olisi todella pussailleet keskellä keskustaa, niin miten kummassa twitterin juorutili ei olisi jo räjähtänyt tästä tiedosta.
Eikä sillä, uskon että S on voinut tuolla olla vieraana ja varmaan seurustelevatkin, mutta tää juorujuttu on aika selvästi jälkijunassa tehty ja lämmitellään lähinnä vanhoja havaintoja.
Ei suuri osa slovenialaisista seuraa mitään typerää Twitterin juorutiliä ja ilmoittele asioita sinne.
 
vierailija
Arvelen että tuossa kahtiajakutuneisuuden välillä on pitkä jana. Moni luultavasti kuvaa, mutta ei todellakaan lähettele seiskaan eikä edes julkaise avoimesti somessa. Kaiken maailman taviksiakin kuvataan enemmän tai vähemmän salaa, niin miten ihmeessä julkkiksia ei kuvattaisi?
Tämähän riippuu ihan missä piireissä liikkuu. Varmaan jossain wt piireissä kaikkia kuvataankin.
 

Yhteistyössä