K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juren stoori 🥰
 
vierailija
No sit on vaihdettu Twitterin kielikin välissä ja taustaväri.
Ei välttämättä tartte. Esim mulla on puhelimessa tumma tila ja kieliasetuksissa suomi, mutta työkoneella eri tavalla. Mutta mikä sen toisen kuvan pointti edes oli? Se alkuperäisen postaajan vastaushan näkyy siellä edelleen, ollut seja se on poistettuun kuvaan. Mutta tuo sanctitywhoren kuva ei ole se, kun siihen on eri vastaus.
 
vierailija
Juren stoori 🥰
Mikäs se (discord?)video oli jossa jure ajeli jotain vaunua takahuoneessa? Oisko ollu ihan niitä keikkoja kun damon just ilmestyi sinne kun samasta videosta kytättiin jotain bojanin vyötä :D
 
vierailija
Ei välttämättä tartte. Esim mulla on puhelimessa tumma tila ja kieliasetuksissa suomi, mutta työkoneella eri tavalla. Mutta mikä sen toisen kuvan pointti edes oli? Se alkuperäisen postaajan vastaushan näkyy siellä edelleen, ollut seja se on poistettuun kuvaan. Mutta tuo sanctitywhoren kuva ei ole se, kun siihen on eri vastaus.
Tumma tila taitaa tulla laitteesta mutta käyttöliittymän kieli on tiliin sidoksissa eikä vaihdu laitteesta toiseen. Ehkä et ollut kirjautunut Twitteriin työkoneelta?
 
vierailija
Musta tää on kyllä tosi tylsä, mitään ei tapahdu eikä odotettavissa ole edes epämääräistä kommenttia tilanteesta.
Samaa mieltä. En osaa pitää suhdetta edes kovin todennäköisenä. Tai siis kavereita varmasti ovat mutta mä en nyt jonkun mummon youtuben seurannalla vielä mihinkään rakkauteen usko. Tai luultavasti mummo ite on kyllä ihastunut Bojaniin, sitä en epäile. Ja just toi se tylsää vasta onkin kun tietää että tästä ei ikipäivänä tulla saamaan yhtään mitään tietoa, tuskin yhteiskuviakaan. Sit vaan ne puheet näkemisistä lisääntyy, mutta edelleenkään ei selviä seurusteleeko ne vai ei.
 

Yhteistyössä