K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta eikö ole aika ahdasmielistä olettaa että mies joka makaa toisen sylissä tai silittää poskea on automaattisesti romanttisessa mielessä kiinnostunut tästä toisesta? Tällaiset miestenväliset hellyydenosoitukset jos mitkä pitäisi normalisoida. Damonkin on kirjoittanut platonisesta intiimiydestä ja läheisyydestä instaansa.
👍 Just näin.
 
vierailija
Minusta täällä nähdään juuri todella usein ne heterosuhteet epänormaalina ja sen sun kommenttikin osoitti hyvin.
Mun mielestä taas ei ollenkaan vaan täällä on spekuloitu paljon erilaisia skenaarioita. Toki 97 % miehistä identifioituu heteroksi joten kaikkein todennäköisin kumppani on nainen jos arvuutellaan puhtaasti ilman muita tekijöitä.
 
vierailija
Onhan se aika jännä aivosumu, että näet kaksi miestä kiehnäämässä keskenään ne ok vaan kavereita ja aitoja heteroita. Näet jonkun naisen vaan vaikkq istumassa samassa porukassa se on heti tyttöystävä.
 
vierailija
Kun tässä nyt selaan Khaarija sisältöä tulee mieleen ne vanhat sanonnat siitä miten siitä puute mistä puhe.

Jossain vaiheessa vitsikin vanhenee ja alkaa vaan pohtimaan sitä onko totta kuitenkin ns totta toinen puoli. Aika useinhan ihminen käsittelee itselle merkityksellisiä asioita huumorin kautta.

Vaikea oikein nähdä sitä vahvaa heteroutta tuossa touhussa enää mitä täälläkin usein alleviivataan Käärijän kohdalla
Meinaatko K:n OFia?
 
vierailija
Onhan se aika jännä aivosumu, että näet kaksi miestä kiehnäämässä keskenään ne ok vaan kavereita ja aitoja heteroita. Näet jonkun naisen vaan vaikkq istumassa samassa porukassa se on heti tyttöystävä.
Täällähän ollaan väännetty kaikki ketjun miehet h*moiksi ja kun yksi nainen otetaan mukaan spekulaatioihin, niin sitä sitten parutaan urakalla. Naisvihamielinen ketju.
 
vierailija
Meinaatko K:n OFia?
Meinaan. Katselin sitä nyt uudestaan kun tuli uutta sisältöä ja tilasin. Huomasin pohtivani toisin kuin joulukuussa, että onko taustalla nyt oikeasti kuitenkin jotain kiinnostusta aihetta kohtaan vaikka ei juuri Häärijää kohtaan olisikaan.

Se vanha sisältö olisi mennyt vielä jotenkin läpästä. Tuo lähes persuksen nuolenta jotenkin ei.

Mistään pareista en osaa sanoa. Mutta ei tuo nyt ihan heterotouhuja ole
 
vierailija
Kun tässä nyt selaan Khaarija sisältöä tulee mieleen ne vanhat sanonnat siitä miten siitä puute mistä puhe.

Jossain vaiheessa vitsikin vanhenee ja alkaa vaan pohtimaan sitä onko totta kuitenkin ns totta toinen puoli. Aika useinhan ihminen käsittelee itselle merkityksellisiä asioita huumorin kautta.

Vaikea oikein nähdä sitä vahvaa heteroutta tuossa touhussa enää mitä täälläkin usein alleviivataan Käärijän kohdalla
Ajattelen samoin, vain henkilö itse tietää tämän asian ja onko jotain muutosta tähän mahdollisesti tullut.
 
vierailija
Täällähän ollaan väännetty kaikki ketjun miehet h*moiksi ja kun yksi nainen otetaan mukaan spekulaatioihin, niin sitä sitten parutaan urakalla. Naisvihamielinen ketju.
Kyse ei ole minulla siitä. Jotenkin hämmentää kun joku porukan mukana näkyminen riittää parisuhteeksi kunhan sukupuoli on oikea. Mutta oikea näkyvä toiminta ei herätä suoraan kuin ajatuksen läppää se on vaan
 
vierailija
Meinaan. Katselin sitä nyt uudestaan kun tuli uutta sisältöä ja tilasin. Huomasin pohtivani toisin kuin joulukuussa, että onko taustalla nyt oikeasti kuitenkin jotain kiinnostusta aihetta kohtaan vaikka ei juuri Häärijää kohtaan olisikaan.

Se vanha sisältö olisi mennyt vielä jotenkin läpästä. Tuo lähes persuksen nuolenta jotenkin ei.

Mistään pareista en osaa sanoa. Mutta ei tuo nyt ihan heterotouhuja ole
Vaikea sanoa, kun samaan aikaan kaksi homomiestä julkaisee molemmat musiikkivideot, joissa kiehnäävät eroottisesti naisten kanssa.
 
vierailija
Meinaan. Katselin sitä nyt uudestaan kun tuli uutta sisältöä ja tilasin. Huomasin pohtivani toisin kuin joulukuussa, että onko taustalla nyt oikeasti kuitenkin jotain kiinnostusta aihetta kohtaan vaikka ei juuri Häärijää kohtaan olisikaan.

Se vanha sisältö olisi mennyt vielä jotenkin läpästä. Tuo lähes persuksen nuolenta jotenkin ei.

Mistään pareista en osaa sanoa. Mutta ei tuo nyt ihan heterotouhuja ole
Millaista sisältöä siellä nyt on ollut? Kuvia, videoita? Mitä niissä on tehty?
 
vierailija
Ajattelen samoin, vain henkilö itse tietää tämän asian ja onko jotain muutosta tähän mahdollisesti tullut.
Tottakai. Mutta kun täällä nyt kai on ihan normaalia spekuloida ja tuli mieleen kun katselin sisältöä. Kun tänne tulin ensimmäinen näkyvä kommentti julisti Käärijän olevan Aito hetero ja minua huvitti kun oli vielä verkkokalvoille tämän henkilön kieli melkein Häärijän peräaukossa.
 
vierailija
Kyse ei ole minulla siitä. Jotenkin hämmentää kun joku porukan mukana näkyminen riittää parisuhteeksi kunhan sukupuoli on oikea. Mutta oikea näkyvä toiminta ei herätä suoraan kuin ajatuksen läppää se on vaan
Johan täällä aiemmin selitettiin että ei Btä yhdistetä muihin naisiin joiden kanssa viettää aikaa, esim. se Billie jonka kanssa B vietti aikaa Lontoossa ja tanssi jossain pubissa. Ei Sadiea pidetä potentiaalisena kumppanina sukupuolen takia vaan niiden Twitter-bongausten, sukulaisten seuraamisien ym takia.
 
vierailija
Jos jostain ilmenee potentiaalinen miespuolinen seurustelukumppani, jonka mummo alkaa seurata Bojaniin liittyviä sometilejä, niin varmasti alkaa spekulointi ihan yhtä lailla.
Tämä mummo Josubs seuraus nyt liittyy koko joksuihin, eikä pelkästään Bojaniin tykkää varmaan heidän musiikista. Tästä ei saa mitään suhdetta vahvistavaa kylläkään.
 
vierailija
Ajattelen samoin, vain henkilö itse tietää tämän asian ja onko jotain muutosta tähän mahdollisesti tullut.
Samaa mieltä, tosin olen ollut sitä jo aiemminkin. Viisuissa vois vielä ajatella että m/m on markkinointikikka. Mutta ei enää OF, kun varmasti ilman sitä saisi enemmän tilauksia. Kyllä se sisällöntuottajan oma kiinnostus aiheeseen näkyy kilometrien päähän! 😍 Ja näkyi jo ennen tätä isompaa julkisuutta, kun nyt sitä Tapiolan -21 miesvillit-keikkaklippiä katselee.
 
vierailija
Tottakai. Mutta kun täällä nyt kai on ihan normaalia spekuloida ja tuli mieleen kun katselin sisältöä. Kun tänne tulin ensimmäinen näkyvä kommentti julisti Käärijän olevan Aito hetero ja minua huvitti kun oli vielä verkkokalvoille tämän henkilön kieli melkein Häärijän peräaukossa.
Ymmärrän, ja olen siis samaa mieltä, ettet väärin käsittänyt. Täällä viitataan usein siihen ennen viisuja annettuun haastatteluun vain.
 
vierailija
Samaa mieltä, tosin olen ollut sitä jo aiemminkin. Viisuissa vois vielä ajatella että m/m on markkinointikikka. Mutta ei enää OF, kun varmasti ilman sitä saisi enemmän tilauksia. Kyllä se sisällöntuottajan oma kiinnostus aiheeseen näkyy kilometrien päähän! Ja näkyi jo ennen tätä isompaa julkisuutta, kun nyt sitä Tapiolan -21 miesvillit-keikkaklippiä katselee.
Eniten mua hämmentää miten K voi mennä noin lähelle lapsuudenystävänsä peräaukkoa. 😂 Onko tämä sitä miestenvälisen läheisyyden normalisointia mitä äsken peräänkuulutettiin?
 

Yhteistyössä