K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku vanha haastattelu, jossa kysyttiin, kuka bändistä tekisi mitäkin. Yksi kysymys oli, että kuka veisi fanin bäkkärille, ja kaikki osoittivat Jurea. Hän puolustautui kiivaasti, ettei ikinä ole sitä tehnyt.
Eikä siitä kyllä jäänyt sellaista kuvaa että se olisi sellaista tehnyt. Mut ehkä se on ollu flirttailevin tms niissä tilanteissa. Bojan taitaa flirttailla lähinnä turvallisesti kameralle (ja toki bändin pojille).
 
vierailija
Eikä siitä kyllä jäänyt sellaista kuvaa että se olisi sellaista tehnyt. Mut ehkä se on ollu flirttailevin tms niissä tilanteissa. Bojan taitaa flirttailla lähinnä turvallisesti kameralle (ja toki bändin pojille).
Ja fanien äideille, kuten muut jossain vastaavassa kyselyssä totesivat. Mua ei yhtään haittaisi, vaikka vähän flirttaisikin. Siis tyttären lisäksi myös mulle.
 
vierailija
Ja miten iloisilta vaikuttavat plus tietysti toi yleisön määrä 🤩 vaikka ei tuossa kohtaa muita esiintynytkään niin olihan tuo Joksuille ansaittua 🥰
Toi yleisö ei ollut mitään pönöttäjiä kuten joillain muilla festareilla. En muista sitä paikkaa, ehkä serbia, mutta siellä oli kans melko paljon porukkaa, mutta täällä oltiin ihan wtf kun eivät oikeasti nostaneet edes käsiä ilmaan jne.
 
vierailija
Toi yleisö ei ollut mitään pönöttäjiä kuten joillain muilla festareilla. En muista sitä paikkaa, ehkä serbia, mutta siellä oli kans melko paljon porukkaa, mutta täällä oltiin ihan wtf kun eivät oikeasti nostaneet edes käsiä ilmaan jne.
Exitistä varmaan puhuit, mutta sitä yleisön fiilistä ei varmaan ihan saatu siihen Exitin liveen niin hyvin esille, kun yleisön äänet oli otettu pois Joksujen omassa livessähän oli ihan eri meininki
 
vierailija
Exitistä varmaan puhuit, mutta sitä yleisön fiilistä ei varmaan ihan saatu siihen Exitin liveen niin hyvin esille, kun yleisön äänet oli otettu pois Joksujen omassa livessähän oli ihan eri meininki
Mä kuulin yhdeltä paikalla olleelta suomalaiselta, että siellä tosiaan yleisö vaan pönötti paikoillaan koko keikan, mutta lauloivat kyllä mukana. Tuokin tosin varmaan vaihtelee paljon riippuen missä päin yleisöä on, kun sinne mahtuu niin paljon porukkaa.
 

Yhteistyössä