K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin luulen
Käärijä-hahmo on tehty yhteistyössä kaveriporukan kanssa. Se alun esittely lupaa jo jotain erillaista. Onko se Jessen ääni? Hahmon puheet menee överiksi ja roisiksi. Tarkoituksella alleviivataan määrättyjä asioita. Oletko saanut, minulla on pieni jne.
Jengi reagoi aina jotenkin. Pehmennyksenä on Häärijä.
Roolitus on ympäripyöreätä
Ei oikein tiedä, mitä tämä on? Jos porukat tästä viihteestä tykkää ja maksaa, Käärijä ja porukat kiittää ja kuittaa.
Jere lähtee omaisineen viikkojen lomalle aurinkoon.
Käärijä-rooli on onnistunut, ainakin rahallisesti.
Näinhän tää menee. Pitäisi vaan itse muistaa, että katsoo tarkkaan suunniteltua esitystä ja maksaa siitä. Ja porukka nauraa matkalla pankkiin.

Että ihan itse olen mennyt lankaan ja kuvitellut tässä olevan edes vähän jotain muutakin kuin pelkkää esitystä. Mutta kuten todettua, tutkittu hyvin mikä vetoaa tällä hetkellä massoihin ja menty sillä.
 
vierailija
Näin luulen
Käärijä-hahmo on tehty yhteistyössä kaveriporukan kanssa. Se alun esittely lupaa jo jotain erillaista. Onko se Jessen ääni? Hahmon puheet menee överiksi ja roisiksi. Tarkoituksella alleviivataan määrättyjä asioita. Oletko saanut, minulla on pieni jne.
Jengi reagoi aina jotenkin. Pehmennyksenä on Häärijä.
Roolitus on ympäripyöreätä
Ei oikein tiedä, mitä tämä on? Jos porukat tästä viihteestä tykkää ja maksaa, Käärijä ja porukat kiittää ja kuittaa.
Jere lähtee omaisineen viikkojen lomalle aurinkoon.
Käärijä-rooli on onnistunut, ainakin rahallisesti.
Ootko vain katsonut lyhyitä videoklippejä? Siltä tää vaikuttaa tai sitten oot vain jumittunut omaan Kärtsä-vastaisuuteesi. Kärtsä on ollut rajoja rikkova hahmo melkein alkuajoista alkaen. Kun homma räjähti, hän on saanut tilaisuuden laajentaa ja paisuttaa tuota lavahahmoaan. Kyse ei ole mistään rahatpois-meiningistä. Itse asiassa tää tyyli karkoittaa puritaaneja ja homofoobikkoja tai muuten tiukkapipoja, joita varmasti on enemmän suuressa yleisössä. Toi sun viesti muutenkin on ihan omituinen. Miksei artisti saa ansaita palkkaansa omalla työllään. Se miten hän ansionsa kuluttaa, ei kuulu muille pätkääkään.
 
vierailija
Joo uikomuoto on kyllä aika WT ja lisäksi itse voin suoraan myöntää että minua häiritsee tosi paljon se venäläinen tausta. Tulee niin vahvasti sellainen fiilis että nyt pidetään tiukasti kiinni meal ticketistä tissejä esittelemällä.
Mulla kyllä sama ton taustan suhteen. En pääse yli siitä että on ven, ei vaan pysty. Oisin toivonut Klle parempaa.
 
vierailija
Näinhän tää menee. Pitäisi vaan itse muistaa, että katsoo tarkkaan suunniteltua esitystä ja maksaa siitä. Ja porukka nauraa matkalla pankkiin.

Että ihan itse olen mennyt lankaan ja kuvitellut tässä olevan edes vähän jotain muutakin kuin pelkkää esitystä. Mutta kuten todettua, tutkittu hyvin mikä vetoaa tällä hetkellä massoihin ja menty sillä.
Hohhhoijaa. Tällainen hahmo nimenomaan ei ole mitenkään massoihin vetoava hahmo sinänsä, päinvastoin. Moni muukin artisti toimii hahmon suojissa, miksi tää nyt sitten Kärtsan suhteen on "rahat pois" -meininkiä? Se miksi K kiinnostaa on se, että hän on osoittanut olevansa inhimillinen, samaistuttava ja ns. hyvä tyyppi Jerenä.
 
vierailija
Mulla kyllä sama ton taustan suhteen. En pääse yli siitä että on ven, ei vaan pysty. Oisin toivonut Klle parempaa.
Onneksi Kärtsä valitsee itse. Sulla ei siihen ole sanomista joten suu kiinni.
Hänen ympärilään tuntuu olevan todella hyvä porukka, enkä usko että kumppani mitenkään poikkeaa tästä. Liettuassa sanoi haastattelussa esim. ettei tykkää feikeistä ihmisistä.
 
vierailija
Kyllä se jo ennen viisuja flirttaili miehille. Jostain opiskelijabileistä löytyi näitä, aikana ennen viisuja, silloin keltaisella kaudella. Ja ajattelen, että oikeasti on niin inklusiivinen. Sillä oli ne lakatut kynnet jo vuosia sitten. Euroviisuista kotiin tullessa oli äitienpäivä. Se ei ollut nukkunut, oli tuhannen krapula ja pettymys. Sitten siltä kysyttiin yleltä, että mitä haluaisit sanoa äitienpäivänä äideille. Sillon se ekana sanoi, että äidiksi tuleminen ei ole helpooa ja haluaa lähettää terveisiätms myös niille, jotka tahtois olla äitejä. Ja sit jatkoi jotain geneerisempää äitienpäiväjuttua. Sillon mun sydän suli totaalisesti.
Siis onhan K flirttaillut ennenkin, mutta musta se paheni viisujen myötä. Kyllä siihen imagoon ja tyyliin on tullut muutosta sen jälkeen.
 
vierailija
Näinhän tää menee. Pitäisi vaan itse muistaa, että katsoo tarkkaan suunniteltua esitystä ja maksaa siitä. Ja porukka nauraa matkalla pankkiin.

Että ihan itse olen mennyt lankaan ja kuvitellut tässä olevan edes vähän jotain muutakin kuin pelkkää esitystä. Mutta kuten todettua, tutkittu hyvin mikä vetoaa tällä hetkellä massoihin ja menty sillä.
Siis mitä ihmettä? Mitä sä sitten kuvittelet esityksen olevan muuta kuin esitystä? Mitä sen pitäisi olla?
 
vierailija
Se hyväksikäyttää Kta, siksi. Vaihtoi muusikosta toiseen. Tyypillistä tollasille kouluttamattomille ven naisille.
Ja sinä tiedät tämän koska.... uskot jotain nettijuoruja. Sitä paitsi nuoret ihmiset seurustelevat, eroavat, seurustelevat, eroavat. Ihan samaa tein itsekin tuossa iässä, kunnes vakiinnuin. Ei ole mitään ihmeellistä. Ja edelleen olet rasisti.
 
vierailija
Näinhän tää menee. Pitäisi vaan itse muistaa, että katsoo tarkkaan suunniteltua esitystä ja maksaa siitä. Ja porukka nauraa matkalla pankkiin.

Että ihan itse olen mennyt lankaan ja kuvitellut tässä olevan edes vähän jotain muutakin kuin pelkkää esitystä. Mutta kuten todettua, tutkittu hyvin mikä vetoaa tällä hetkellä massoihin ja menty sillä.
Ihmettelen vähän, että miten on mahdollista, että tällainen uppoaa edelleen niin moneen ihmiseen, kun itseä ei enää kosketa juuri mitenkään. Ehkä vaan on niin, että nuo teemat, joita K lla on, ei mua kiinnosta. Sellainen muka rohkeus ja ihmisten tietoinen ärsyttäminen tiettyyn rajaan saakka.
 
vierailija
Onneksi Kärtsä valitsee itse. Sulla ei siihen ole sanomista joten suu kiinni.
Hänen ympärilään tuntuu olevan todella hyvä porukka, enkä usko että kumppani mitenkään poikkeaa tästä. Liettuassa sanoi haastattelussa esim. ettei tykkää feikeistä ihmisistä.
Suu kiinni? Heh no en. Mistä tiedät vaikka että gf ei ole feikki pohjimmiltaan?miehet on niin helppoja.
 
vierailija
Kyllä se jo ennen viisuja flirttaili miehille. Jostain opiskelijabileistä löytyi näitä, aikana ennen viisuja, silloin keltaisella kaudella. Ja ajattelen, että oikeasti on niin inklusiivinen. Sillä oli ne lakatut kynnet jo vuosia sitten. Euroviisuista kotiin tullessa oli äitienpäivä. Se ei ollut nukkunut, oli tuhannen krapula ja pettymys. Sitten siltä kysyttiin yleltä, että mitä haluaisit sanoa äitienpäivänä äideille. Sillon se ekana sanoi, että äidiksi tuleminen ei ole helpooa ja haluaa lähettää terveisiätms myös niille, jotka tahtois olla äitejä. Ja sit jatkoi jotain geneerisempää äitienpäiväjuttua. Sillon mun sydän suli totaalisesti.
Oli kyllä upeaa huomioida myös heidät, joille äitienpäivä voi olla raskas, jos oma toive äitiydestä ei täyty.
 
vierailija
Siis onhan K flirttaillut ennenkin, mutta musta se paheni viisujen myötä. Kyllä siihen imagoon ja tyyliin on tullut muutosta sen jälkeen.
Ehkä tää flirtti oli osa viisuja varten kehitettyä imagoa. Kyse on kuitenki sateenkaariväen suurjuhlasta, ja hyvinhän Kärtsä sinne itsensä sai ujutettua. Ja kun huomasi, että tää puree, ja ehkä myös sen, että viihtyy siinä roolissa, jatkoi samaa viisujen jälkeen.
 

Yhteistyössä