K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä taas Bojanissa ei ole yhtään tyttömäisyyttä, niin eri tavalla nähdään asiat. En siis tarkoita että hän on miehinen mies, mutta mielestäni kasvonpiirteissä ja vartalotyypissä on klassista mieskomeutta. Söpö hän on, ja eleissä sitten on paljon feminiinisyyttä ja sellaista leikittelevää poikamaisuutta, mikä tekee hänestä kiehtovan.
Minusta taas ei ole yhtään sellainen klassisen komea, sellaisia voisivat olla itselle esim. Damiano ja joksuista Nace (ja näiden näköiset ei itselle iske) B on sellainen persoonallisempi, söpö ja voisin käyttää sanaa kaunis.
 
vierailija
Minusta taas ei ole yhtään sellainen klassisen komea, sellaisia voisivat olla itselle esim. Damiano ja joksuista Nace (ja näiden näköiset ei itselle iske) B on sellainen persoonallisempi, söpö ja voisin käyttää sanaa kaunis.
Mun mielestä Bojanissa ja Damianossa on joitain samoja piirteitä: vahva leuka, suora nenä (B:llä hyvin klassinen), symmetriset mantelisilmät; pidän itse näitä ns. ”komeina” piirteinä. Bojanilla on sitten tähän päälle esim. pehmeyttä kasvoissa, mikä tuo kontrastia ja söpöyttä, kun taas Damianolla on jykevämpi luusto.
 
vierailija
Joo Krisille ja Janille mutta myös mielestäni Jurelle. En tiedä miksi Bojanille ja Nacelle ei mielestäni niin luonnollisesti istuisi, ehkä heissä on enemmän sellaista klassista maskuliinista komeutta. En syttynyt Bojanin ZEB-silmämeikeillekään. Näen kyllä Bojanissa myös feminiinisyyttä, ja se voisi kivasti tuoda kontrastia johonkin tosi maskuliiniseen pelkistettyyn lookkiin, esim. klassiset farkut, tank top ja viikset.
Mä sulan Bojanin Barve Oceanan videon lookille. 😮💨 Saisi käyttää useammin tanktoppeja.
 
vierailija
Mun mielestä Bojanissa ja Damianossa on joitain samoja piirteitä: vahva leuka, suora nenä (B:llä hyvin klassinen), symmetriset mantelisilmät; pidän itse näitä ns. ”komeina” piirteinä. Bojanilla on sitten tähän päälle esim. pehmeyttä kasvoissa, mikä tuo kontrastia ja söpöyttä, kun taas Damianolla on jykevämpi luusto.
Damiano on jotenkin liian jykeväpiirteinen ja latinotyyppinen mun makuun. Bojanissa on just sopivasti maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä.
 
vierailija
Jan tykkää joskus leikitellä rintsikoilla, huulipunalla ja koruilla. Muhun se vetoaa. Hitsi kun joku vauvalla poistaa tällaiset mielipiteet (tai oikeastaan kaiken). Siellä oli tosi kivaa keskustelua aamupäivällä. Glam rock meikit ja tyyli toimisi mustakin kyllä Joksuilla, varsinkin juuri Krisillä ja Janilla, mutta varmaan myös muillakin.
Koruista tuli mieleen, että rakastan niin paljon sitä kuvaa Bstä, jossa sillä on ne isot korvikset. Oli siinä yhdessä CD-aikaisessa promokuvassa jossa sillä on päällä biisin musavideolla oleva pusero. Ja toinen aivan ihana on se kuva jossa B makoilee lattialla hymyillen ja sillä on kaulassa iso sydämenmuotoinen kivillä koristeltu riipus.
 
vierailija
Jančin ilme taustalla 😅
 
vierailija
Mikä Bojanissa on tyttömäistä, mitä joku aiemmin sanoi? Minusta hän on ennemmin poikamainen.
Olen eri, mutta musta hän on eniten poikamainen mutta eleissä on ripaus tyttömäisyyttä, omaan makuun ihan juuri sopivasti. Lavalla sen ehkä näkee helpoimmin, kädenliikkeet, ym. Tykkään myös siitä naurusta. Kikattaa joskus hersyvästi korkealta, esim. siinä pätkässä missä Jure teletappiasussa kaappaa Boitsun. Toisaalta Boitsussa on musta ripaus maskuliinisuuttakin sen poikamaisuuden lisäksi. Jännä kombo.
 
vierailija
Jep, oon aina ollut viehättynyt tällaisista tyypeistä. Jos menee liikaa maskuliiniseen tai feminiiniseen suuntaan niin en ole niin kiinnostunut.
Mun makuuni B on liian tyttömäinen. Bändin jäsenistä mua miellyttää eniten Nace. Jan myös upea omalla tavallaan. Bojan ei miellytä mua yksinään, mutta sitten kun hänelle on jotakin kemiaa jonkun miehen kuten esim. Janin tai Damonin kanssa, niin sitten.👌🔥
 

Yhteistyössä