K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kris olisi niin upea näyttävässä silmämeikissä lavalla.
Jan tykkää joskus leikitellä rintsikoilla, huulipunalla ja koruilla. Muhun se vetoaa. Hitsi kun joku vauvalla poistaa tällaiset mielipiteet (tai oikeastaan kaiken). Siellä oli tosi kivaa keskustelua aamupäivällä. Glam rock meikit ja tyyli toimisi mustakin kyllä Joksuilla, varsinkin juuri Krisillä ja Janilla, mutta varmaan myös muillakin.
 
vierailija
Jan tykkää joskus leikitellä rintsikoilla, huulipunalla ja koruilla. Muhun se vetoaa. Hitsi kun joku vauvalla poistaa tällaiset mielipiteet (tai oikeastaan kaiken). Siellä oli tosi kivaa keskustelua aamupäivällä. Glam rock meikit ja tyyli toimisi mustakin kyllä Joksuilla, varsinkin juuri Krisillä ja Janilla, mutta varmaan myös muillakin.
Joo Krisille ja Janille mutta myös mielestäni Jurelle. En tiedä miksi Bojanille ja Nacelle ei mielestäni niin luonnollisesti istuisi, ehkä heissä on enemmän sellaista klassista maskuliinista komeutta. En syttynyt Bojanin ZEB-silmämeikeillekään. Näen kyllä Bojanissa myös feminiinisyyttä, ja se voisi kivasti tuoda kontrastia johonkin tosi maskuliiniseen pelkistettyyn lookkiin, esim. klassiset farkut, tank top ja viikset.
 
vierailija
Mä toisin tissini kunnialla esiin, jos mulla olisi sellaiset. Miksi niitä pitäisi peitellä, senkus ulkoiluttaa niitä kunnialla.
Just näin! Komea räkki on, miksipäs sitä ei esittelisi. Eiköhän se isäntä niitä mielellään katsele.

Esim. Charli XCX on niin fresh, kun vähät välittää mistään rintaliiveistä ja vetää eloisien luomujensa kanssa keikat ja musavideot läpi.
 
vierailija
Jan tykkää joskus leikitellä rintsikoilla, huulipunalla ja koruilla. Muhun se vetoaa. Hitsi kun joku vauvalla poistaa tällaiset mielipiteet (tai oikeastaan kaiken). Siellä oli tosi kivaa keskustelua aamupäivällä. Glam rock meikit ja tyyli toimisi mustakin kyllä Joksuilla, varsinkin juuri Krisillä ja Janilla, mutta varmaan myös muillakin.
Ällöjä ne Janin rintaliivitjutut, joku raja saisi olla, en tykkänyt kyllä niistä K:llakaan taisi olla joskus lavalla.
 
vierailija
Joo Krisille ja Janille mutta myös mielestäni Jurelle. En tiedä miksi Bojanille ja Nacelle ei mielestäni niin luonnollisesti istuisi, ehkä heissä on enemmän sellaista klassista maskuliinista komeutta. En syttynyt Bojanin ZEB-silmämeikeillekään. Näen kyllä Bojanissa myös feminiinisyyttä, ja se voisi kivasti tuoda kontrastia johonkin tosi maskuliiniseen pelkistettyyn lookkiin, esim. klassiset farkut, tank top ja viikset.
Jännä, mä en näe Bojanissa yhtään klassista ja maskuliinista mieskomeutta. Musta se on sellainen söpöliini, aavistuksen tyttömäinen.
 
vierailija
Jännä, mä en näe Bojanissa yhtään klassista ja maskuliinista mieskomeutta. Musta se on sellainen söpöliini, aavistuksen tyttömäinen.
Mun mielestä taas Bojanissa ei ole yhtään tyttömäisyyttä, niin eri tavalla nähdään asiat. 😁 En siis tarkoita että hän on miehinen mies, mutta mielestäni kasvonpiirteissä ja vartalotyypissä on klassista mieskomeutta. Söpö hän on, ja eleissä sitten on paljon feminiinisyyttä ja sellaista leikittelevää poikamaisuutta, mikä tekee hänestä kiehtovan.
 

Yhteistyössä