K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli jonkun siivellä olen tasan ainoa keino näille edetä tuossa hommassaan?
Ei sentään. Joku täällä jo ehdottikin että jos pääsisivät osallistumaan johonkin musaohjelmaan kuten x factoriin tai jotain toisi varmasti nostetta. Tai jonkun lämppäriksi pääseminen. Mutta ilman levy-yhtiötä on vaikeaa ja Joksut ei sellaista halua, kun haluavat tehdä omalla tavallaan asioita. Siksi varmaan yrittävätkin asioita tehdä nimenomaan festareiden ja verkostoimisen kautta jne ja jos saavat nostetta se on hyvä, mutta ei se hetkessä kuitenkaan tapahdu.
 
vierailija
Ei sentään. Joku täällä jo ehdottikin että jos pääsisivät osallistumaan johonkin musaohjelmaan kuten x factoriin tai jotain toisi varmasti nostetta. Tai jonkun lämppäriksi pääseminen. Mutta ilman levy-yhtiötä on vaikeaa ja Joksut ei sellaista halua, kun haluavat tehdä omalla tavallaan asioita. Siksi varmaan yrittävätkin asioita tehdä nimenomaan festareiden ja verkostoimisen kautta jne ja jos saavat nostetta se on hyvä, mutta ei se hetkessä kuitenkaan tapahdu.
nyt voi sanoa ettei festarit tuonut tätä eikä keikatkaan

hitti tai cover tiktokiin viralliseksi tai just joku ohjelma Briteissä tai usassa
 
vierailija
ei välttämättä. Onnistunut cover voisi olla yksi keino vai lasketaanko se toisen siivellä olemiseksi? Minusta ei oi mitään pahaa vaikka tie menestykseen tulisi noinkin.
Yksi vaihtoehto olisi vielä jonkun kanssa yhteisbiisi, joka on cover. :D Itse tykkään yhdestä cover-yhteisbiisistä aivan valtavasti ja luukutin sitä nuorempana paljon.

Mihinkään talent-/reality-ohjelmaan en toivo heidän osallistuvan. En jotenkin näe sen olevan linjassa bändin brändin kanssa. Mulla on myös sellainen tunne, että Joksut ei halua julkaista covereita. Voin toki olla väärässä.
 
vierailija
Yksi vaihtoehto olisi vielä jonkun kanssa yhteisbiisi, joka on cover. Itse tykkään yhdestä cover-yhteisbiisistä aivan valtavasti ja luukutin sitä nuorempana paljon.

Mihinkään talent-/reality-ohjelmaan en toivo heidän osallistuvan. En jotenkin näe sen olevan linjassa bändin brändin kanssa. Mulla on myös sellainen tunne, että Joksut ei halua julkaista covereita. Voin toki olla väärässä.
Muistaakseni jossain puhuivat noista covereista mut en muista mitä he sanoivat niistä jos joku muistaa tän?
 
vierailija
Olen sen verran kova Miley Cyrus fani, että ehkä siksi mulle se JO:n Flowers kopio jäi hieman vaisuksi. Bojanin ääni on ihana, mutta Miley on best. Toimisiko JO:lle Lana Del Reyn kaltainen musiikki?
 
vierailija
Mä kuulisin mielelläni coverin Joksuilta jostain David Bowien biisistä. :) Saisivat kunnolla tehdä siitä oman näköisensä ja biisistä riippuen siinä voisi olla paljon koskettimilla tai kitaralla revittelyä Janilta.
 
vierailija
Mikä se on joillain naisilla kun pitää pukeutua niin, että asetetaan t**sit avoimesti kuin tarjottimelle... Tekee kyllä selväksi, missä ne kyseisen ihmisen ansiot tässä elämässä on. Meinaan vaan tota erästä näilläkin palstoilla tunnettua itänaapurista peräisin olevaa naishenkilöä.
 
vierailija
Mikä se on joillain naisilla kun pitää pukeutua niin, että asetetaan t**sit avoimesti kuin tarjottimelle... Tekee kyllä selväksi, missä ne kyseisen ihmisen ansiot tässä elämässä on. Meinaan vaan tota erästä näilläkin palstoilla tunnettua itänaapurista peräisin olevaa naishenkilöä.
Mikäs siinä jos on hyvät tissit ja niitä korostaa. Toiset sitten saattaa pukeutua vaikka pyllyä tai vyötäröä imarrellen.
 
vierailija
Mikä se on joillain naisilla kun pitää pukeutua niin, että asetetaan t**sit avoimesti kuin tarjottimelle... Tekee kyllä selväksi, missä ne kyseisen ihmisen ansiot tässä elämässä on. Meinaan vaan tota erästä näilläkin palstoilla tunnettua itänaapurista peräisin olevaa naishenkilöä.
No jos Kärtsä tykkää kattella niitä :p Kai niitä sillon mielellään esitteleekin
 
vierailija
Mikä se on joillain naisilla kun pitää pukeutua niin, että asetetaan t**sit avoimesti kuin tarjottimelle... Tekee kyllä selväksi, missä ne kyseisen ihmisen ansiot tässä elämässä on. Meinaan vaan tota erästä näilläkin palstoilla tunnettua itänaapurista peräisin olevaa naishenkilöä.
Missä sä oot sen nyt nähnyt? Vai tarkoititko ylipäänsä sen pukeutumista? Isoja rintoja ei oikein voi piilottaakaan ja tyylitaiturit myös suosittelee isorintaisille avonaisia kaula-aukkoja. Näyttää siis paremmalta kuin peittävät.
 
vierailija
Mikä se on joillain naisilla kun pitää pukeutua niin, että asetetaan t**sit avoimesti kuin tarjottimelle... Tekee kyllä selväksi, missä ne kyseisen ihmisen ansiot tässä elämässä on. Meinaan vaan tota erästä näilläkin palstoilla tunnettua itänaapurista peräisin olevaa naishenkilöä.
Mikä sua niin niissä tisseissä risoo? Jokainen tuo niitä niin paljon tai vähän esiin kuin itse haluaa. Lopeta sä niiden katselu, jos noin ärsyttää.
 

Yhteistyössä