K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei mua kyllä tällä hetkellä oikein kiinnosta Bojankaan. Jokerit ja heidän uransa kiinnostaa vähän, että mihin he ovat yhtyeenä menossa. Mutta en jaksa nyt juuri kuumistella Boitsuakaan yhtään. Jotenkin esim se ajatus, että hän ois vastannut itseään kiusaavalle häirikölle häiritsi (se sadiekiusaaja). En tajua mitä kuumaa hänessä on minulle. K:llehan häntä alunperin kuumistelinkin, jos hekään eivät jatka niin aika nollissa on innostukseni. Mutta ei siis haittaa, en ole shippaamista elämässäni vailla todellakaan.
 
vierailija
Kenen artistin/bändin kanssa toivoisitte että JO tekisi yhteisbiisin heidän Euroopan/Amerikanvalloituksen URAN kannalta, joka toimisi tehokkaasti kuten trafikki toimi K/Joost puolella? Ei siis mitään shippijuttua, vaan normaali yhteisbiisi joka sopisi heidän tyyliin ja toisi tunnettavuutta uusien fanien keskuudessa.

Itse en oikein näe minkään räppi- tai naislaulayhteistyön sopivan heidän muun tuotannon kokonaisuuteen. Mutta joku tunnettu DJ-yhteistyö jossa biisi olisi yhteistuotettu, ja Joksut itse olisivat äänessä ja soittamassa siinä. Tyyliin joku Elderbrook tj. Tietty noin ison artistin kanssa on ehkä turha haaveilla yhteistyöstä tässä vaiheessa, mutta hyvällä verkostoitumisella ja yllättävillä kansainvälisillä ystävyyksllä (köh Damon) jokin keskisuuri yhteistyökumppani voisi olla kiinnostunutkin.
 
vierailija
Kenen artistin/bändin kanssa toivoisitte että JO tekisi yhteisbiisin heidän Euroopan/Amerikanvalloituksen URAN kannalta, joka toimisi tehokkaasti kuten trafikki toimi K/Joost puolella? Ei siis mitään shippijuttua, vaan normaali yhteisbiisi joka sopisi heidän tyyliin ja toisi tunnettavuutta uusien fanien keskuudessa.

Itse en oikein näe minkään räppi- tai naislaulayhteistyön sopivan heidän muun tuotannon kokonaisuuteen. Mutta joku tunnettu DJ-yhteistyö jossa biisi olisi yhteistuotettu, ja Joksut itse olisivat äänessä ja soittamassa siinä. Tyyliin joku Elderbrook tj. Tietty noin ison artistin kanssa on ehkä turha haaveilla yhteistyöstä tässä vaiheessa, mutta hyvällä verkostoitumisella ja yllättävillä kansainvälisillä ystävyyksllä (köh Damon) jokin keskisuuri yhteistyökumppani voisi olla kiinnostunutkin.
Mä en oikeastaan kaipaa mitään yhteisbiisejä, ei jotenkin mun mielestä sovi genreen.
 
vierailija
Kenen artistin/bändin kanssa toivoisitte että JO tekisi yhteisbiisin heidän Euroopan/Amerikanvalloituksen URAN kannalta, joka toimisi tehokkaasti kuten trafikki toimi K/Joost puolella? Ei siis mitään shippijuttua, vaan normaali yhteisbiisi joka sopisi heidän tyyliin ja toisi tunnettavuutta uusien fanien keskuudessa.

Itse en oikein näe minkään räppi- tai naislaulayhteistyön sopivan heidän muun tuotannon kokonaisuuteen. Mutta joku tunnettu DJ-yhteistyö jossa biisi olisi yhteistuotettu, ja Joksut itse olisivat äänessä ja soittamassa siinä. Tyyliin joku Elderbrook tj. Tietty noin ison artistin kanssa on ehkä turha haaveilla yhteistyöstä tässä vaiheessa, mutta hyvällä verkostoitumisella ja yllättävillä kansainvälisillä ystävyyksllä (köh Damon) jokin keskisuuri yhteistyökumppani voisi olla kiinnostunutkin.
1975
 
vierailija
Mä en oikeastaan kaipaa mitään yhteisbiisejä, ei jotenkin mun mielestä sovi genreen.
Toi nyt oli enemmän ajatusleikki, uusien kuuntelijakuntien saavuttamiseksi. Mutta jos se on liian epämiellyttävä ajatus edes ajateltavaksi, niin miten olisi jokin menestynyt biisikirjoittaja tai tuottaja jonka kanssa olisi makeeta jos Joksut pääsisi tekemään työtä yhdessä?
 
vierailija
Toi nyt oli enemmän ajatusleikki, uusien kuuntelijakuntien saavuttamiseksi. Mutta jos se on liian epämiellyttävä ajatus edes ajateltavaksi, niin miten olisi jokin menestynyt biisikirjoittaja tai tuottaja jonka kanssa olisi makeeta jos Joksut pääsisi tekemään työtä yhdessä?
Okei, valitsen mieluummin jonkun artistin sitten. :D Ehkä Lewis Capaldi voisi sopia jos siis pitää valita joku mahdollisimman iso mutta edes vähän realistinen kun jo tuntevat. En tosin usko että sillä välttämättä kuuntelijoita tulisi, ei kai se Elvis Costellon kanssa esitetty yhteisbiisikään tuonut juuri uusia kuuntelijoita. Ehkä joku sellainen artisti joka on menestynyt mutta ei myöskään laula juuri englanniksi niin ei-englanninkieliset biisit on faneille jo tuttu juttu. Ei tosin nyt tule ketään sopivaa mieleen.
 
vierailija
Kenen artistin/bändin kanssa toivoisitte että JO tekisi yhteisbiisin heidän Euroopan/Amerikanvalloituksen URAN kannalta, joka toimisi tehokkaasti kuten trafikki toimi K/Joost puolella? Ei siis mitään shippijuttua, vaan normaali yhteisbiisi joka sopisi heidän tyyliin ja toisi tunnettavuutta uusien fanien keskuudessa.

Itse en oikein näe minkään räppi- tai naislaulayhteistyön sopivan heidän muun tuotannon kokonaisuuteen. Mutta joku tunnettu DJ-yhteistyö jossa biisi olisi yhteistuotettu, ja Joksut itse olisivat äänessä ja soittamassa siinä. Tyyliin joku Elderbrook tj. Tietty noin ison artistin kanssa on ehkä turha haaveilla yhteistyöstä tässä vaiheessa, mutta hyvällä verkostoitumisella ja yllättävillä kansainvälisillä ystävyyksllä (köh Damon) jokin keskisuuri yhteistyökumppani voisi olla kiinnostunutkin.
Tää on mielenkiintoinen kysymys! Itse tykkään heidän tuotannosta sellaisenaan, niin ei oo tullut ajateltua asiaa. Oon kyllä sitä mieltä että yhteisbiisi K:n kanssa toimisi hyvin. Kuumaan kanssa olis kiinnostava nähdä joku yhteistyökuvio, tyylissä on Joksujen kanssa jotain samaa mutta myös erilaista, niin kiinnostais nähdä mitä yhteistyössä syntyisi. Mutta tuohon kysymykseesi kansainvälisestä yhteistyöstä en osaa heti vastata. Pitää miettiä tarkemmin. 🤔 Ehkä joku Louis Tomlinson tulee nopeasti mieleen, tykkään hänenkin biiseistään ja tyylit sopisi hyvin yhteen.
 
vierailija
Joksut oletettavasti halusivat päästä erityisesti brittien markkinoille, joten valinnan täytyy osua sinne. Joku nykyajan semi suosittu Beatles?
Onko Joksut jossain sanoneet että haluavat eritoten Britteihin? Kuulen tätä täällä usein mutta en muista että olisin Joksujen suusta sitä koskaan kuullut. Viisukeväänä tosin tuli niin paljon haastatteluita että ehkä oon unohtanut. :D
 

Yhteistyössä