K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta sen näkee sitten kun Bluza julkaistaan että miten lähtee käyntiin. Mutta hehkutusten perusteella voisin sanoa että sitä kuunnellaan paljon. Fanit on sitä biisiä ekan kuuntelun jälkeen odottaneet ja hehkuttaneet
Luulen että se jää enemmän EW:n tasolle, samalla tavalla vähän tylsä. EW:täkin fanit hehkutti niin maan vietävästi että on paras biisi ikinä, mutta ei sit jäänyt kuunteluun. SBJ on taas pysynyt tosi vakaana jo yli viikon.
 
vierailija
Varovaisesti samaa mieltä, siitä puuttuu koukku tai mikään muutenkaan erityisesti mieleen painuva melodia. Vaikea sanoa tarkkaan huonosti laulavien fanien seasti kuultuna, mutta mulla ei jäänyt mitään muistiin biisin melodiasta. SBJ:ssa on heti vangitseva kitarariffi ja paljon kiinnostavia osuuksia läpi biisin.
Mä taas koukutuin heti juuri Bluzaan.
 
vierailija
No testaa sitä sun kumppaniin. B:n ääni saa heteromiehenkin innostumaan.
Niin joo. B:n ääni kyllä… Oon miettinyt viime aikoina sitä, että miten hyvä laulaja se oikein on? Esim Chris Martinilla (Coldplay) on uniikki soundi, enkä nyt ala taso-vertailemaan heitä, mutta mua kiinnostaisi tietää, että miten hyvin Bojan pysyisi stadion ympäristössä nuotissa, kun minusta välillä kuulostaa siltä, että Chris ei koko ajan pysy.
Mutta en ole laulamisen asiantuntija ollenkaan, niin en osaa sanoa mitkä tekijät siihen vaikuttavat (siihen pysyykö nuotissa tai voiko kuulija kuulla väärin tms).
Kiinnostaisi myös tietää, että laulaako vokalisti stadionilla jotenkin ”kovempaa” kuin esim 1000 hengen keikalla jne.
Minusta noi huutaa enemmän laulaessaan stadionilla, mies väitti, että muka ei. Että äänentoistoa vaan voidaan säätää.
Kun jos joutuu käyttämään ääntä lujemmin laulaessaan, niin luulisi, että se voi vaikuttaa sävelessä pysymiseenkin?
Joka tapauksessa Bojanin ääni… hunajaa.
 
vierailija
Luulen että se jää enemmän EW:n tasolle, samalla tavalla vähän tylsä. EW:täkin fanit hehkutti niin maan vietävästi että on paras biisi ikinä, mutta ei sit jäänyt kuunteluun. SBJ on taas pysynyt tosi vakaana jo yli viikon.
Minä en huomannut EW:n hehkutusta juurikaan. Enkä muista että kukaan olisi ekoina päivinä listannut sen suosikkibiisiensä joukkoon toisin kuin SBJ ja Bluza heti maaliskuussa. Ainoa huomionarvoinen oli mielestäni se miten paljon fanit alkoivat tehdä EW-taidetta ja biisivideoita, mutta uskon että tässäkin oli isoin motivaatio pelkästään se että bändi tosi aktiivisesti repostasi niitä instassa. :D
 

Yhteistyössä