K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä veikkaan, ettei Bluzaa kuunnella ihan niin kovaan tahtiin. Sbj on biisinä tarttuvampi ja ns parempi, itse uskon, että Bluzan koviin live-veto-kuunteluihin vaikuttaa, että osa kuunteli sitä rakkauslauluna Jerelle ja Kultsan (tai Sys-kiertueen) vedot on tunnesyistä silloin suositumpia kuin levytettävä versio tulee olemaan. Itselläni on ainakin näin plus en kuuntele enää juurikaan Bluzaa, vaikka se hyvä biisi onkin ja rakastan sitä, että Bojan teki sen ja niitä kevään kiertueen eri esityksiä.
Minä taas en usko, että tuollaisen syyn takia Bluzan kuunteluluvut ovat isot. JO-faneista kuitenkin suurin osa ei ole K/B-shippareita. Oon nähnyt tosi monen hehkuttavan sitä biisiä jotka ei shippaa.
 
vierailija
Minä taas en usko, että tuollaisen syyn takia Bluzan kuunteluluvut ovat isot. JO-faneista kuitenkin suurin osa ei ole K/B-shippareita. Oon nähnyt tosi monen hehkuttavan sitä biisiä jotka ei shippaa.
Piti vielä jatkaa… Siinä olen kanssasi samaa mieltä että en usko biisin tulevan yhtä suosituksi kuin SBJ ellei studioversiosta tule jollain tavalla hyvin erityisen upea. SBJ oli paljon suositumpi jo keväällä vaikka Bluzallakin on paljon faneja.

Mua pelottaa että ne yrittää liikaa sillä studioversiolla ja tulee heikko biisi. 😭 Ilmeisesti ainakin tosi paljon soittimia siihen on tulossa.
 
vierailija
Mutta sen näkee sitten kun Bluza julkaistaan että miten lähtee käyntiin. Mutta hehkutusten perusteella voisin sanoa että sitä kuunnellaan paljon. Fanit on sitä biisiä ekan kuuntelun jälkeen odottaneet ja hehkuttaneet
 
vierailija
Mä veikkaan, ettei Bluzaa kuunnella ihan niin kovaan tahtiin. Sbj on biisinä tarttuvampi ja ns parempi, itse uskon, että Bluzan koviin live-veto-kuunteluihin vaikuttaa, että osa kuunteli sitä rakkauslauluna Jerelle ja Kultsan (tai Sys-kiertueen) vedot on tunnesyistä silloin suositumpia kuin levytettävä versio tulee olemaan. Itselläni on ainakin näin plus en kuuntele enää juurikaan Bluzaa, vaikka se hyvä biisi onkin ja rakastan sitä, että Bojan teki sen ja niitä kevään kiertueen eri esityksiä.
Mulle taas Bluza on näistä uusista biiseistä se ykkönen ja kiilaa kärkisijoille vaikka vanhatkin laskettavia mukaan.
 
vierailija
Piti vielä jatkaa… Siinä olen kanssasi samaa mieltä että en usko biisin tulevan yhtä suosituksi kuin SBJ ellei studioversiosta tule jollain tavalla hyvin erityisen upea. SBJ oli paljon suositumpi jo keväällä vaikka Bluzallakin on paljon faneja.

Mua pelottaa että ne yrittää liikaa sillä studioversiolla ja tulee heikko biisi. Ilmeisesti ainakin tosi paljon soittimia siihen on tulossa.
Minä taas uskon Bluzan tulevan suositummaksi kuin SBJ, saapa nähdä. Se on minun suosikki, pidin myös siitä Behind those eyes kappaleesta.
 
vierailija
Mä veikkaan, ettei Bluzaa kuunnella ihan niin kovaan tahtiin. Sbj on biisinä tarttuvampi ja ns parempi, itse uskon, että Bluzan koviin live-veto-kuunteluihin vaikuttaa, että osa kuunteli sitä rakkauslauluna Jerelle ja Kultsan (tai Sys-kiertueen) vedot on tunnesyistä silloin suositumpia kuin levytettävä versio tulee olemaan. Itselläni on ainakin näin plus en kuuntele enää juurikaan Bluzaa, vaikka se hyvä biisi onkin ja rakastan sitä, että Bojan teki sen ja niitä kevään kiertueen eri esityksiä.
Varovaisesti samaa mieltä, siitä puuttuu koukku tai mikään muutenkaan erityisesti mieleen painuva melodia. Vaikea sanoa tarkkaan huonosti laulavien fanien seasti kuultuna, mutta mulla ei jäänyt mitään muistiin biisin melodiasta. SBJ:ssa on heti vangitseva kitarariffi ja paljon kiinnostavia osuuksia läpi biisin.
 

Yhteistyössä