K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en nyt oletakaan, että B tai K jossain olisivat mitään rakkautta tunnustaneet, no paitsi K siinä Hesarin haastattelussa. Mutta tässäkin K kuvaa että heidän välillään on jotain erityistä. B on varovainen ja K heittelee mitä mieleen juolahtaa.
Uskon että heillä klikkaa todella hyvin ja heillä on erityisen lämpimät välit, mutta ystävyyttä se on. Eikö K sanonut rakastavansa myös Joostia ja Alessandraa. On tavallista rakastaa ystäviään varsinkin englanniksi puhuttaessa.
 
vierailija
En minä pysty kyllä ajattelemaan mitään muuta suhdetta tässä vaiheessa, ei minua saa pakottaa ajatteleen tuollaista myöskään. Lisäksi Jere ei ole tuonut esiin ketään, joten se ns. varattuna olemisen taso on jäänyt epäselväksi eli on sanonut, ettei tiedä onko tyttöystävää tai poikaystävää. Koska sanoo tuon poikaystävä niin oletettavasti tarkoittaa Bojania?
Mutta jos joskus käy niin, että selviää että on joku muu seurustelukumppani, niin pystytkö olemaan iloinen Bojanin puolesta vai olisitko harmissasi? Ei hän varmasti alkaisi seurustelemaan jos ei olisi onnellinen sen ihmisen kanssa. Kysyn ihan sun takia, kun tunnut olevan niin syvällä tässä. Pystytkö edes vähän kääntämään sitä asiaa että pääasia kun ne on onnellisia, olipa kenen kanssa vaan? Eihän se K&B:n ystävyys ja yhteys siihen katkeaisi kuitenkaan.
 
vierailija
No kyllä heittää ja vielä intiimimmin kuin B:lle. Ehkä sitten se on K ja Behm joilla on suhde tai sitten K:lla ja tanssija-Jessellä, koska K on useasti sanonut Jessen olevan mm. komea.
K on eilenkin laittanut tälle tyypille instassa, että oot söpö ja se on laittanut takaisin sydämen! Senkin kanssa Klla on ihan varmasti suhde

 

Yhteistyössä