K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää alkoi kiinnostaa. Missä kohtaa B on sanonut, että ovat Kn kanssa just friends? Siis juuri tuon vain-sanan. Koska kaikenlaista hän on sanonut mutta yhtään tuollaista en muista.

Ja ei, en usko suhteeseen, en Kn enkä Sn kanssa.
Minä en edes usko, että on sanonut, tämä keksii nyt päästään, B on unelmatreffeistä ja kaikkea eli tuskinpa tuollaista.
 
vierailija
Tää alkoi kiinnostaa. Missä kohtaa B on sanonut, että ovat Kn kanssa just friends? Siis juuri tuon vain-sanan. Koska kaikenlaista hän on sanonut mutta yhtään tuollaista en muista.

Ja ei, en usko suhteeseen, en Kn enkä Sn kanssa.
Ainakin tässä viisujen aikaa tehdyssä haastattelussa sanoi: Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee tästä hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo.

Se on ihan oma lisänsä tähän euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee tästä hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo.
 
vierailija
Hyvin todennäköisesti jo Liverpool on jotain seksuaalista tapahtunut K ja B välillä, näin ajattelen.
Mä olen aikoinani heittänyt (viisujen 2023 jälkeen) todella paljon tällaista juttua vitsinä vauvalla ja en ole ajatellut, että joku ottaisi ne ehkä todesta tai saisi vahvistusta niistä omille harhoilleen. Toivon tosissani että trollaat, etkä oikeasti luule noin.
 
vierailija
kyllä on sanonut, tänne on jo parikin kertaa näköjään linkattu juttu missä on niin sanonut, joten lue se niin huomaat ettei oo kukaan keksinyt asiaa päästään
En katsonut, koska tämä oli vain yritys saada minut luopumaan K ja B suhteen odottamisesta. Ja muutenkin on varmaan joku euroviisuaikainen vanha. Voin minä täältä nyt lähteäkin, tuskin on mitään enää tänään minulle.
 
vierailija
Oli just litteroinut saman, eli tässä koko keskustelu. 😁

H: Osa faneista shippaa sinua ja Käärijää ja haluaa kuvitella välillenne romantiikkaa.
B: Joo, olen huomannut.
H: Mitä mieltä olet siitä?
B: Se tuo mielestäni erityistä lisämaustetta viisukauteen. Tietysti Käärijä ja minä olemme vain ystäviä, mutta jos fanficcien luominen tekee fanituksesta hauskempaa, niin miksi ei.

Myös tässä hän sanoo heidän olevan ystäviä ja K sanoo Btä veljeksi: https://areena.yle.fi/1-66764073?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share

K: Välillämme on jotain erityistä. Siksi olemme täällä.
B: Tottakai.
K: Jotain hyvää. Tunnen sen.
B: Ystävyyttä.
K: Veljeni, yes.


Missä B sanoo, että heillä on jotain ystävyyttä enemmän? Ei missään.
 
vierailija
Ainakin tässä viisujen aikaa tehdyssä haastattelussa sanoi: Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee tästä hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo.

Se on ihan oma lisänsä tähän euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee tästä hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo.
Kiitos, en muistakaan tätä haastattelua. Löytyykö muita? Jos kerran on sanonut useasti.

Tää haastis kyllä antaa potkua niille väitteille että koko homma on tehty vaan markkinointia varten.
 
vierailija
Oli just litteroinut saman, eli tässä koko keskustelu.

H: Osa faneista shippaa sinua ja Käärijää ja haluaa kuvitella välillenne romantiikkaa.
B: Joo, olen huomannut.
H: Mitä mieltä olet siitä?
B: Se tuo mielestäni erityistä lisämaustetta viisukauteen. Tietysti Käärijä ja minä olemme vain ystäviä, mutta jos fanficcien luominen tekee fanituksesta hauskempaa, niin miksi ei.

Myös tässä hän sanoo heidän olevan ystäviä ja K sanoo Btä veljeksi: https://areena.yle.fi/1-66764073?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share

K: Välillämme on jotain erityistä. Siksi olemme täällä.
B: Tottakai.
K: Jotain hyvää. Tunnen sen.
B: Ystävyyttä.
K: Veljeni, yes.


Missä B sanoo, että heillä on jotain ystävyyttä enemmän? Ei missään.
Kiitos tästä, jos edelleen on jollain tämän jälkeen denialit päällä niin eipä sille mitään tietenkään voi
 
vierailija
Ainakin tässä viisujen aikaa tehdyssä haastattelussa sanoi: Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee tästä hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo.

Se on ihan oma lisänsä tähän euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee tästä hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo.
Just näin. Kahden kaveruksen järjestämä markkinointitemppu koko bromance. Siinä ei siis ole mitään väärää, itsekin olen nauttinut tästä showsta.
 
vierailija
Oli just litteroinut saman, eli tässä koko keskustelu.

H: Osa faneista shippaa sinua ja Käärijää ja haluaa kuvitella välillenne romantiikkaa.
B: Joo, olen huomannut.
H: Mitä mieltä olet siitä?
B: Se tuo mielestäni erityistä lisämaustetta viisukauteen. Tietysti Käärijä ja minä olemme vain ystäviä, mutta jos fanficcien luominen tekee fanituksesta hauskempaa, niin miksi ei.

Myös tässä hän sanoo heidän olevan ystäviä ja K sanoo Btä veljeksi: https://areena.yle.fi/1-66764073?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share

K: Välillämme on jotain erityistä. Siksi olemme täällä.
B: Tottakai.
K: Jotain hyvää. Tunnen sen.
B: Ystävyyttä.
K: Veljeni, yes.


Missä B sanoo, että heillä on jotain ystävyyttä enemmän? Ei missään.
Mä en nyt oletakaan, että B tai K jossain olisivat mitään rakkautta tunnustaneet, no paitsi K siinä Hesarin haastattelussa. Mutta tässäkin K kuvaa että heidän välillään on jotain erityistä. B on varovainen ja K heittelee mitä mieleen juolahtaa.
 
vierailija
Mä en nyt oletakaan, että B tai K jossain olisivat mitään rakkautta tunnustaneet, no paitsi K siinä Hesarin haastattelussa. Mutta tässäkin K kuvaa että heidän välillään on jotain erityistä. B on varovainen ja K heittelee mitä mieleen juolahtaa.
Sulta on vissiin jäänyt huomaamatta se, että Kärtsä heittelee muillekin julkkis kavereilleen mitä sattuu. Kosii, pyytää p*nemaan, kertoo miten heidän suhde on ainutlaatuinen jne.
 
vierailija
Kuinkahan pitkään jatkavat? Viisujen ajan oli ihan selkeää että kannatti jatkaa mutta ei kai nyt enää?
No eihän sitä enää oo oikeen ollutkaan, tammikuussa K heitti vielä sitä sugar daddy-juttua, sitten on ollut vaan nuuskakosinnan toistoa pari kertaa... Saa nähdä yrittääkö B jotain keksiä bromancen lämmittelemiseksi kun oman albumin promo koittaa syksyllä
 

Yhteistyössä