K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä yrität tällä saavuttaa? Miksi et ole ”korjailemassa” kaikkia juoruja Twitterissä, siellä niitä liikkuu paljon enemmän kuin täällä?
Siitä tulee hyvä mielin siis, jos on jotakin B:tä loukkaavaa ollut. On minulla X tili, mutten kirjoittele tai laita sinne mitään ei ole tullut opeteltua, luen ja katselen vain toisten sisältöä.
 
vierailija
Tuli mieleen vinkata, jos jollain ei englanti suju, että jo subsilla on tekstitykset joihinkin haastatteluihin (voi olla moniinkin, en tiedä) myös suomeksi. Nytkin on suomennettu se yksi Lontoossa tehty haastattelu, mistä ainakin itse tykkäsin. YouTubesta voi siis valita kielen. Voi olla että kaikki muut jo tiesi tämän, mutta itse oon aina katsonut ne englanniksi heti kun tulevat ja nyt vasta havahduin siihen, että voihan näitä tosiaan Suomen kielisillä teksteilläkin katsoa. Näytin sukulaiselleni sen Suomessa nordic tourin aikaan tehdyn haastattelun ja olipa hauska kun ei itse tarvinnut kääntää, vaan siinäkin oli suomeksi tekstit.
 
vierailija
Tajuatko kuinka itsekäs sä olet? Sulle tulee hyvä mieli, kun ankeutat tätä ketjua jatkuvasti. Bojania ei vois vähempää kiinnostaa sun jankkaukset.
No ei häntä varmaan kiinnostakaan mun jutut, siinä olet oikeassa.🤣 Voin siis rauhassa jatkaa B&Jan, B&Damon ja Jance juttujen spekulointia täällä. Sori jos mun Jance jutut ankeuttaa ketjua ja olen siitä syystä itsekäs. Luulin että Joksut kuuluu tähän ketjuun.😂
 
vierailija
Ei se ollut mikään puolustus vaan kehotus hänelle siirtyä Twitteriin jatkamaan ristiretkeään.
Olihan se puolustus, joilla yrität oikeuttaa puhua noita juoruja. Ei tässä kukaan ole nyt siirtymässä mihinkään, eihän se X ole edes täysin anonyymi, kun siellä on nimimerkki kuitenkin. Mutta B vaikutti kyllä niin huonovointiselta, että eihän sitä tiedä, vaikka lähtisin tästä vielä ulkomaille häntä katsomaan toi huolestuttaa kuitenkin niinkuin varmaan muitakin.
 
vierailija
Olihan se puolustus, joilla yrität oikeuttaa puhua noita juoruja. Ei tässä kukaan ole nyt siirtymässä mihinkään, eihän se X ole edes täysin anonyymi, kun siellä on nimimerkki kuitenkin. Mutta B vaikutti kyllä niin huonovointiselta, että eihän sitä tiedä, vaikka lähtisin tästä vielä ulkomaille häntä katsomaan toi huolestuttaa kuitenkin niinkuin varmaan muitakin.
No ei näyttänyt. Näytti aika rennolta etenkin loppuvaiheessa ja hyvin veti keikan.
 
vierailija
Olihan se puolustus, joilla yrität oikeuttaa puhua noita juoruja. Ei tässä kukaan ole nyt siirtymässä mihinkään, eihän se X ole edes täysin anonyymi, kun siellä on nimimerkki kuitenkin. Mutta B vaikutti kyllä niin huonovointiselta, että eihän sitä tiedä, vaikka lähtisin tästä vielä ulkomaille häntä katsomaan toi huolestuttaa kuitenkin niinkuin varmaan muitakin.
Toi sun Bn huonovointisuudesta päivittely on juoruilua.
 
vierailija
No ei häntä varmaan kiinnostakaan mun jutut, siinä olet oikeassa. Voin siis rauhassa jatkaa B&Jan, B&Damon ja Jance juttujen spekulointia täällä. Sori jos mun Jance jutut ankeuttaa ketjua ja olen siitä syystä itsekäs. Luulin että Joksut kuuluu tähän ketjuun.
Sori, tuo oli tarkoitettu ankauttajakieltäjäennustajajankkarille. Joksut todellakin kuuluu tänne!
 

Yhteistyössä