K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aiemmin tarkasteltiin lenkkareita mahdollisessa Sn kuvaamassa pätkässä B Dn päällä kiehnäämässä. Siitä tuli mieleen, että löytyy varmaam joltaim se kuva, missä D istuu Bn sylissä. Laajempi versio, jossa näkyy Ruusun(?) housujen yläosa.
 
vierailija
Aiemmin tarkasteltiin lenkkareita mahdollisessa Sn kuvaamassa pätkässä B Dn päällä kiehnäämässä. Siitä tuli mieleen, että löytyy varmaam joltaim se kuva, missä D istuu Bn sylissä. Laajempi versio, jossa näkyy Ruusun(?) housujen yläosa.
Tästä selaamalla löytyy. Mutta nyt en ymmärrä missä kohtaa kuvaa muka olisi Rose? :D

 
vierailija
Ihmettelen kun kukaan ei ole hoksannut oleellisinta asiaa siitä B & D & Jure -videosta: näköjään myös SS tykkää ja syttyy m/m-teemasta kun B sitä hänelle niin auliisti tarjoilee!! 😅
 
vierailija
Ahaa okei! Mun mielestä se on seksuaalissävytteinen kyllä kun on ne ”lahjanarut” siinä ja housut on vedetty alas. Mutta samaa mieltä olen että ei sen voi sanoa vihjailevan peppuseksillä. Ihana kuva joka tapauksessa.
Vaikka K ja H kierisivät alastomina sängyssä päällekkäin, niin en osaisi nähdä sitä seksuaalissävytteisenä. Varmaan lähinnä repeäisin nauramaan.
 
vierailija
Ihmettelen kun kukaan ei ole hoksannut oleellisinta asiaa siitä B & D & Jure -videosta: näköjään myös SS tykkää ja syttyy m/m-teemasta kun B sitä hänelle niin auliisti tarjoilee!!
Osa on täällä niin kaavoihin kangistuneita, etteivät tajua sitä, että heillä voi olla polyamorinen suhde. Jostakin syystä vain paritetaan aina kahta kerrallaan. FWB kuvio saattaa tulla myös kyseeseen.
 
vierailija
Jos täällä käy joku K&B shippari tai sellainen henkilö, joka on shipannut jotakin tiettyä paria vuosia, niin miten saatte sen liekin pysymään yllä vuosia, jos ei jopa kymmeniä vuosia? Mä olen kyllästynyt viimeistään parin vuoden kuluttua näihin kaikkiin pareihin, joita olen shipannut. Kumma kyllä, että olen ollut naimisissa 15 vuotta, sen suhteen en kaipaa vaihtelua.
 

Yhteistyössä