K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta heidän välisestä suhteesta keskustelu ei kuulu tänne.
Täysin realistista, että voi tuntea vetoa samaan aikaan kahteen ihmiseen, miksei useampaankin. Hyvin on mahdollista, että B on tuntenut vetoa Damoniin ja Sadieen samanaikaisesti tai sitten Damoniin ensin ennenkuin ihastui Sadieen tai päinvastoin. Tämä äskeinen nyt oli vaan esimerkkinä. Kärtsy on omissa mielikuvissani profiloitunut niin vahvasti heteroksi, että mun on vaikea kuvitella mitään, vaikka hänen ja Johanneksen kiehnääminen kuumaa olikin. Hyvin on silti K voinut tuntea vaikka kipinöitä esim. Arttua kohtaan, mistä näitä kukaan varmaksi tietää, muuta kuin asianomaiset itse.
 
vierailija
Useana päivänä on K ja B suhteestakin puhuttu, no rules.
Miksi ihmeesstä sitä K&B suhdetta pitää tännekkin tunkea kun sille on jo useampi ketju, täällä kuitenkin on enimmäkseen niitä jotka eivät enää shippaa ja ne jotka vielä shippaavat tietävät että täällä voi puhua niistä aiheista joista vauvalla ei voi puhua, mutta siellä edelleen puhuvat shipistä koska sinne se kuuluu.
 
vierailija
Niin koska sä sitä tänne olet tahallasi tuonut. Siksi mä epäilen, että viet myös S&B juttuja vauvalle. Haluat vaan tahallasi aiheuttaa riitaa ketjuihin.
Siinähän epäilet, mutta en ole, olen poistellut vauvalta niitä vääriä juttuja. Minua ei kiinnosta kuin D Krisin kanssa ja S ei yhtään, muuta kuin vääriä juttuja täällä korjailen, jos väitetään jotakin B:hen liittyen.
 
vierailija
Miksi ihmeesstä sitä K&B suhdetta pitää tännekkin tunkea kun sille on jo useampi ketju, täällä kuitenkin on enimmäkseen niitä jotka eivät enää shippaa ja ne jotka vielä shippaavat tietävät että täällä voi puhua niistä aiheista joista vauvalla ei voi puhua, mutta siellä edelleen puhuvat shipistä koska sinne se kuuluu.
No tämä juuri. Oon itsekin shippari mutta osaan kunnioittaa toisia ja vien shippijutut vauvalle tai puutarhaan. Lisäksi täällä on monesti ollut keskustelua asioista joista olen ihan eri mieltä mutta annan toisten keskustella rauhassa. Viestien ohittamiseen menee sekunti. Eri mieltäkin tietysti saa olla mutta sen voi tehdä fiksusti argumentoiden ja toisten mielipiteille tilaa antaen. Se että kirjoittaa kieltävästi lyhyen vastauksen joka jumalan viestiin ja haukkuu muita pöljäksi kertoo vain todella huonoista keskustelutaidoista.
 
vierailija
Miksi ihmeesstä sitä K&B suhdetta pitää tännekkin tunkea kun sille on jo useampi ketju, täällä kuitenkin on enimmäkseen niitä jotka eivät enää shippaa ja ne jotka vielä shippaavat tietävät että täällä voi puhua niistä aiheista joista vauvalla ei voi puhua, mutta siellä edelleen puhuvat shipistä koska sinne se kuuluu.
Jotkut ihmiset eivät osaa ajatella muita kuin itseään, minä minä ja mun oikeuteni asenne paistaa tuostakin kommentoijista läpi. Tietää kyllä säännöt, mutta ne ei päde hänen kohdallaan. Muita kyllä sitten jaksaa niistä säännöistä muistuttaa, kun kyse on B&K shippi ketjusta.
 
vierailija
Siinähän epäilet, mutta en ole, olen poistellut vauvalta niitä vääriä juttuja. Minua ei kiinnosta kuin D Krisin kanssa ja S ei yhtään, muuta kuin vääriä juttuja täällä korjailen, jos väitetään jotakin B:hen liittyen.
Sä et edelleenkään voi tietää mitkä jutut on vääriä, paitsi sun omasta mielestä. Oot täällä jo sen verran pitkään roikkunut, että sun pitäs jo varsin hyvin tietää että ne spekulaatiot ei lopu vaikka kuin niitä "korjailet"
 
vierailija
Millainenkohan itse olet, jos levität täällä B:stä perättömiäkin juoruja?
Mä olen eri, mutta vaikka olen sitä mieltä, että Janilla ja Bojanilla on latausta keskenään, niin se on vain mun mielipide ja spekulointia. Jos ei osaa tehdä eroa spekuloinnin ja perättömien juorujen välillä, niin se on sitten voi voi. Täällä saa pohtia asioita.
 
vierailija
Täällähän on moni kertonut näkevänsä seksuaalisen latauksen Bojanin ja Janin välillä, joidenkin mielestä taas Bojanilla ja Damonilla on voinut olla jotakin. Turhaan siis väität, että täällä ajateltaisiin niin, että kahden miehen välillä ei voi olla mitään. Suurin osa täällä tykkää m/m teemasta.
Ja täällä puolisot saa vaihtua vaikka joka toinen viesti. Ei ole mitään nipottamista siinä tai mitä sukupuolta sattuvat olemaan.
 
vierailija
Vieläkö ne jaksaa seurata? Kun itselläni tekee tiukkaa jo näiden ketjujen kanssa. Jos vielä pitäisi Jodelia seurata lukeakseen samat jutut niin ei kyllä jaksais.
Se jodelin seurantaketju on hiljentynyt tosi paljon jo kauan aikaa sitten, pari tyyppiä siellä enää harvakseltaan päivittelee. Välillä on mennyt viikkoja kun sinne on kirjattu mitään.
 
vierailija
Mutta heidän välisestä suhteesta keskustelu ei kuulu tänne.
Jos luet tarkkaan niin tässä sanottiin, että ei puhuta K:stä ja hänen parisuhteesta, eikä keskustella siitä.

Halusin osoittaa, että mitään spekua ei kannata teilata vain sillä perusteella, että jollain on puoliso. Tässäkin keskustelussa useammalla kohdehenkilöllä on puoliso tai ainakin vahva epäily siitä.
 
vierailija
Jos luet tarkkaan niin tässä sanottiin, että ei puhuta K:stä ja hänen parisuhteesta, eikä keskustella siitä.

Halusin osoittaa, että mitään spekua ei kannata teilata vain sillä perusteella, että jollain on puoliso. Tässäkin keskustelussa useammalla kohdehenkilöllä on puoliso tai ainakin vahva epäily siitä.
Jep. Mullakin on puoliso ja jumankauta kun panettaa Jania kattellessa.
 
vierailija
Siinähän epäilet, mutta en ole, olen poistellut vauvalta niitä vääriä juttuja. Minua ei kiinnosta kuin D Krisin kanssa ja S ei yhtään, muuta kuin vääriä juttuja täällä korjailen, jos väitetään jotakin B:hen liittyen.
Mitä yrität tällä saavuttaa? Miksi et ole ”korjailemassa” kaikkia juoruja Twitterissä, siellä niitä liikkuu paljon enemmän kuin täällä?
 

Yhteistyössä