K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka paljon B. on ehtinyt jonkun laskuopin mukaan tavata S:n kaveria Ruusua (kääntää enkuksi)? Näyttää, että B. on hyvinkin aktiivinen instapeukuttaja siihen suuntaan.
Eiköhän ainakin sillon Bn Nykin reissun aikana kun B alkoi sitä seuratakkin sillon, muuten ei välttämättä ookkaan ellei sillon kolmen viikon tauon aikana joka oli Sea Starin ja Ptujn välillä kun Ruusu alkoi seuraamaan sitä Bn jenkkiserkkua ja se serkku Ruusua ja Sadieta
 
vierailija
Eiköhän ainakin sillon Bn Nykin reissun aikana kun B alkoi sitä seuratakkin sillon, muuten ei välttämättä ookkaan ellei sillon kolmen viikon tauon aikana joka oli Sea Starin ja Ptujn välillä kun Ruusu alkoi seuraamaan sitä Bn jenkkiserkkua ja se serkku Ruusua ja Sadieta
Joksut ei ainakaan silloin studiolla olleet kun Kris oli siellä Lontoossa myös, joten ovat voineet kaikki tehdä mitä vaan.
 
vierailija
En ole miksi olisin? Olen poistellut niitä sieltä.
Mä en oikein usko tähän, sori vaan. Musta on alkanut tuntua siltä, että joku vie tahallaan S&B juttuja sinne täältä ja kyseessä on pääasiassa sellainen henkilö, joka haluaa laittaa ne viestit S&B juttuja pohtivien piikkiin. Siinä saadaan kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja samalla lisätään vastakkainasettelua eri ketjujen välillä.
 
vierailija
Mä en oikein usko tähän, sori vaan. Musta on alkanut tuntua siltä, että joku vie tahallaan S&B juttuja sinne täältä ja kyseessä on pääasiassa sellainen henkilö, joka haluaa laittaa ne viestit S&B juttuja pohtivien piikkiin. Siinä saadaan kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja samalla lisätään vastakkainasettelua eri ketjujen välillä.
En tiedä kuka vie, minä oon K ja B hevishippaaja. S ja D on B:n kavereita, enkä ole heistä kiinnostunut paitsi B ja Kris yhteydestä eli heitä shippaan myös. Kaikki noi vauvan väärät viestit on jo ilmiannettu, eivät vaan tunnu poistuvan nopeasti. Eli kyllä se viejä taitaa ihan olla joku S:ää fanittava tai vaikea sanoa?
 
vierailija
Eiköhän ainakin sillon Bn Nykin reissun aikana kun B alkoi sitä seuratakkin sillon, muuten ei välttämättä ookkaan ellei sillon kolmen viikon tauon aikana joka oli Sea Starin ja Ptujn välillä kun Ruusu alkoi seuraamaan sitä Bn jenkkiserkkua ja se serkku Ruusua ja Sadieta
En tiedä, mutta nykissä B on ollut vain kerran, nämä kaikki muut ns. reissut on päästä keksittyjä tarinoita.
 
vierailija
Mä en oikein usko tähän, sori vaan. Musta on alkanut tuntua siltä, että joku vie tahallaan S&B juttuja sinne täältä ja kyseessä on pääasiassa sellainen henkilö, joka haluaa laittaa ne viestit S&B juttuja pohtivien piikkiin. Siinä saadaan kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja samalla lisätään vastakkainasettelua eri ketjujen välillä.
Mä oon aatellut ihan samaa
 
vierailija
En tiedä kuka vie, minä oon K ja B hevishippaaja. S ja D on B:n kavereita, enkä ole heistä kiinnostunut paitsi B ja Kris yhteydestä eli heitä shippaan myös. Kaikki noi vauvan väärät viestit on jo ilmiannettu, eivät vaan tunnu poistuvan nopeasti. Eli kyllä se viejä taitaa ihan olla joku S:ää fanittava tai vaikea sanoa?
Ne viestien tyylit on sellaisia, että kyseessä on tietoinen trollaus ja niissä viesteissä matkitaan täällä S&B suhdetta spekuloivia. Toki niitä joku pohtijakin on saattanut viedä, mutta pääasiassa kyseessä on joku muu.
 
vierailija
Mä oon aatellut ihan samaa
En usko, että kukaan K ja B edelleen shippaava tekisi, mutta ketjussa pyörii muutama, jotka eivät enää shippaa tiedä sitten tekisikö he tälläistä. Tänäänkin siellä jo pari ihmistä kertoile, että trollaavat siellä shippiketjussa tahallaan eli varmaan heiltä onnistuisi tääkin, itsehän en osaa mitään sisältöä edes linkittää.
 
vierailija
En tiedä, mutta nykissä B on ollut vain kerran, nämä kaikki muut ns. reissut on päästä keksittyjä tarinoita.
Kukaan ei voi varmaksi sanoa, että missä B on matkustellut. Ei hän kerro varmaan puoliakaan näistä matkoistaan julkisuuteen. Mua ei S&B kiinnosta tippaakaan, mutta se että lähdetään kieltämään Bojanin mahdolliset matkat vain sillä perusteella, että ei haluta nähdä S:ää tässä kuviossa mukana, niin se on vain yksinkertaisesti tyhmää.
 
vierailija
En usko, että kukaan K ja B edelleen shippaava tekisi, mutta ketjussa pyörii muutama, jotka eivät enää shippaa tiedä sitten tekisikö he tälläistä. Tänäänkin siellä jo pari ihmistä kertoile, että trollaavat siellä shippiketjussa tahallaan eli varmaan heiltä onnistuisi tääkin, itsehän en osaa mitään sisältöä edes linkittää.
Ja siis mm. Jodelissa seurataan näitä ketjuja tiiviisti ja onhan siellä ainakin joskus aikoinaan sovittu ties mitä trollaamis treffejä vauvalle.🤣
 
vierailija
Ja siis mm. Jodelissa seurataan näitä ketjuja tiiviisti ja onhan siellä ainakin joskus aikoinaan sovittu ties mitä trollaamis treffejä vauvalle.
Niimpä, aivan hyvin voi olla että joku/jotkut seuraa tätäkin ketjua vaan sen vuoksi, että voi täältä sitten viedä ne ns.herkullisimmat jutut vauvalle kun tietää että niistä siellä ärsyynnytään
 
vierailija
No ei se nyt noin mene. B&K totta kai on kavereita koska K:lla on avopuoliso. Mulle on ihan sama onko B ja S kavereita vai seurusteletko ne mutta tykkään ratkoa näitä mysteereitä.
Se, että jollain on puoliso, ei ikinä ole mikään tae siitä etteikö toinen osapuoli voisi ihastua/rakastua/hankkiutua suhteeseen. Ja tämä siis yleisesti sanottuna, en tarkoita että K olisi puolisoaan pettänyt! Mutta puoliso ei automaattisesti tarkoita etteikö mitään voisi tapahtua. Vaikka sinä et ikinä pettäisi, niin kukaan ei voi muiden puolesta samaa vakuuttaa.
 
vierailija
Se, että jollain on puoliso, ei ikinä ole mikään tae siitä etteikö toinen osapuoli voisi ihastua/rakastua/hankkiutua suhteeseen. Ja tämä siis yleisesti sanottuna, en tarkoita että K olisi puolisoaan pettänyt! Mutta puoliso ei automaattisesti tarkoita etteikö mitään voisi tapahtua. Vaikka sinä et ikinä pettäisi, niin kukaan ei voi muiden puolesta samaa vakuuttaa.
Mutta heidän välisestä suhteesta keskustelu ei kuulu tänne.
 

Yhteistyössä