K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voitko linkata jonkun sun suosikin? Mielellään jotain dom sub teemaa, jos sellaisia luet.
Nämä ne vaan toimii aina ja ikuisesti, vaikka järjestys onkin välillä vähän sekava. Mutta tää kirjoittaa aivan älyttömän hyvin! Jancen lisäksi on paljon muitakin mutta ne on aina selkeästi merkitty. Mun suosikkeja on ne joissa Nacen lisäksi on dom!Kris 🥵🥵🥵 Jan on näissä ihan tosi sub.

Sit myös tämä on loistava
Siinä on myös oikein perusteellisen sub jan sekä dominoiva nace. Tässäkin on mukana Kris mutta ihan eri tavoin kuin noissa edellisissä.
 
vierailija
vierailija
Nämä ne vaan toimii aina ja ikuisesti, vaikka järjestys onkin välillä vähän sekava. Mutta tää kirjoittaa aivan älyttömän hyvin! Jancen lisäksi on paljon muitakin mutta ne on aina selkeästi merkitty. Mun suosikkeja on ne joissa Nacen lisäksi on dom!Kris Jan on näissä ihan tosi sub.

Sit myös tämä on loistava
Siinä on myös oikein perusteellisen sub jan sekä dominoiva nace. Tässäkin on mukana Kris mutta ihan eri tavoin kuin noissa edellisissä.
Nuo kirjoittajat kirjottaa ficcejä yhdessäkin, ovat tosi taitavia kyllä.
 
vierailija
Nämä ne vaan toimii aina ja ikuisesti, vaikka järjestys onkin välillä vähän sekava. Mutta tää kirjoittaa aivan älyttömän hyvin! Jancen lisäksi on paljon muitakin mutta ne on aina selkeästi merkitty. Mun suosikkeja on ne joissa Nacen lisäksi on dom!Kris Jan on näissä ihan tosi sub.

Sit myös tämä on loistava
Siinä on myös oikein perusteellisen sub jan sekä dominoiva nace. Tässäkin on mukana Kris mutta ihan eri tavoin kuin noissa edellisissä.
Kiitos sulle kovasti.🙏 Luen sen sub Jan, dom Nace ficin iltasaduksi.👌🥵
 
vierailija
Loistava idea. Voin jo kuvitella kun Jan kertoo omansa ääneen, huh. Mä jostain syystä tykkään eniten Juren kuvasta. Toivottavasti Damon kuvaa häntä (ja muitakin Joksuja) vielä uudestaan. Jure oikein loisti niissä.
Varmasti Damon kuvaa vielä Joksuja, kunhan vaan löytävät taas yhteistä aikaa kuvauksiin. Niissähän kuitenkin menee vissiin useampi tunti 😄
 
vierailija
Tai ettei ihan vaan pitänyt biisistä. En tosin muista olenko edes nähnyt sitä kuvaa. Vauvalla on nyt vaan taas päätetty mihin se liittyy. Ei sillä että olisi ollut asiallista varsinkaan tuon ikäiseltä ja samalla alalla toimivalta.
No tätä ei kyllä ole vauvalla päätetty. Heti kun tuo kuva ilmestyi siitä oli isot haloot twitterissä, tumpussa, discordissa ja juurikin kaikkien mielestä Nemon sukupuoli identiteetti oli siihen syynä. Mutta tuntuu, et muita ketjuja pitää nälviä joka ketjussa. Jos muut ketjut ei kiinnosta miksi niistä pitää jauhaa ja vielä valheellisesti? Mä viihdyn kyllä kaikissa ketjuissa.
 
vierailija
No tätä ei kyllä ole vauvalla päätetty. Heti kun tuo kuva ilmestyi siitä oli isot haloot twitterissä, tumpussa, discordissa ja juurikin kaikkien mielestä Nemon sukupuoli identiteetti oli siihen syynä. Mutta tuntuu, et muita ketjuja pitää nälviä joka ketjussa. Jos muut ketjut ei kiinnosta miksi niistä pitää jauhaa ja vielä valheellisesti? Mä viihdyn kyllä kaikissa ketjuissa.
En seuraa niin tarkasti tai ollenkaan noita muita. Myöskään minä en silti saa tuollaisesta kuvaa että kyse olisi Nemon sukupuoli-identiteetti. En vaikka koko some olisi sitä mieltä.
 
vierailija
No tätä ei kyllä ole vauvalla päätetty. Heti kun tuo kuva ilmestyi siitä oli isot haloot twitterissä, tumpussa, discordissa ja juurikin kaikkien mielestä Nemon sukupuoli identiteetti oli siihen syynä. Mutta tuntuu, et muita ketjuja pitää nälviä joka ketjussa. Jos muut ketjut ei kiinnosta miksi niistä pitää jauhaa ja vielä valheellisesti? Mä viihdyn kyllä kaikissa ketjuissa.
Mä kyllä näin twitterissä (tumpussa mun kohdalle ei osunut) näitä, mutta jäi epäselväksi että miten siis perusteltiin että kohde olisi nimenomaan nemon sukupuoli? Kun eihän esim bambie thug saanut siltä mitään vastaavaa reaktiota 🤔 Musta mikään ei viitannut siihen että se seikka olisi nemossakaan ollut mitenkään olennainen.
 
vierailija
Mä kyllä näin twitterissä (tumpussa mun kohdalle ei osunut) näitä, mutta jäi epäselväksi että miten siis perusteltiin että kohde olisi nimenomaan nemon sukupuoli? Kun eihän esim bambie thug saanut siltä mitään vastaavaa reaktiota Musta mikään ei viitannut siihen että se seikka olisi nemossakaan ollut mitenkään olennainen.
Miksi hän Bambiin olisi reagoinut, Nemoon tietysti, kun oli väärä voittaja mielestään, lukiko siinä nyt Sveitsi 12 ja oksennushymiö.
 
vierailija
Mä kyllä näin twitterissä (tumpussa mun kohdalle ei osunut) näitä, mutta jäi epäselväksi että miten siis perusteltiin että kohde olisi nimenomaan nemon sukupuoli? Kun eihän esim bambie thug saanut siltä mitään vastaavaa reaktiota Musta mikään ei viitannut siihen että se seikka olisi nemossakaan ollut mitenkään olennainen.
No ehkä siksi koska Bambie ei voittanut. Kyllä tuon ikäisen ja asemassa olevan artistin pitäisi tietää että tuo ei ole ok. Ja tosiaankin tuo huomattiin ensin twitterissä ja sitä kautta se on tullut vauvalle. Syyn tuohon postaukseen tietää vain Gusti itse, mutta kyllä se pahalta näytti, vaikka olisikin ollut vain turhautunut koska BL ei voittanut.
 
vierailija
Mä kyllä näin twitterissä (tumpussa mun kohdalle ei osunut) näitä, mutta jäi epäselväksi että miten siis perusteltiin että kohde olisi nimenomaan nemon sukupuoli? Kun eihän esim bambie thug saanut siltä mitään vastaavaa reaktiota 🤔 Musta mikään ei viitannut siihen että se seikka olisi nemossakaan ollut mitenkään olennainen.
Näkyi löytyvän nuo kuvat vielä twitteristä ja en ymmärrä minäkään mikä niissä olisi juuri Nemon sukupuoleen liittyvää.
 

Yhteistyössä