K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sori, minäkin naurahdin kun osui myös aika lähelle omia fiiliksiä. Tosin se oli ehkä enemmän K joka sai minuun vähän puhtia. Nyt tosiaan tuntuu että kesä 23 alkaa olla viimein lopuillaan ja rämmin samassa suossa kuin ennenkin. K keikatkin vaikuttaa jäävän välistä tänä vuonna. Tsemppiä kuitenkin kaikille jotka tuntee samoin!
Heh täällähän on monta samassa "paatissa". Itsekin pääsin hetkiseksi vanhaan shippihuumaan Ruissin jälkeen, mutta fiilis lässähti aika nopeasti ja vauvan/puutarhan shippijutut alkoi lähinnä tympäistä. Ennen Ruissia olin jo tehnyt irtiottoa palstoilta ja koittanut keksiä jotain uutta tilalle, vaikka tietynlainen tyhjyys vaivaakin kun tässä hommassa on ollut niin intensiivisesti mukana ja palstalaisista muodostunut oma yhteisö. Tuun varmasti seuraamaan K ja JO musiikkimielessä ainakin vielä jonkin aikaa ja käymään keikoilla kun Joksut pistäytyy Suomessa, joten siinä mielessä tää harrastus tulee pysymään mukana jatkossakin, vaikka sitä entistä huumaa ja buustia ei enää olekaan.
 
vierailija
Niin nimenomaan yhden kerran ja täällä puhutaan jatkuvasti jostain B:n salamatkoista nykiin tai johonkin Kroatiaan, hiukan pimeää
Ai niin, hyvä kun muistutit. Sitten tosiaan tämä S ja Damon olivat lomilla Kroatiassa ja ainakin D tapasi silloin Slovenian puolella Krisin (tämä totta koska instastoori). Mitä teki S sillä aikaa ja tapasivatko B kanssa ollenkaan niin siitä ei valitettavasti saatu todisteen tynkääkään. Jäämme odottelemaan. S sukunimi on Sink.
 
vierailija
Ai niin, hyvä kun muistutit. Sitten tosiaan tämä S ja Damon olivat lomilla Kroatiassa ja ainakin D tapasi silloin Slovenian puolella Krisin (tämä totta koska instastoori). Mitä teki S sillä aikaa ja tapasivatko B kanssa ollenkaan niin siitä ei valitettavasti saatu todisteen tynkääkään. Jäämme odottelemaan. S sukunimi on Sink.
S on voinut mennä sinne Pariisiin eikös hänellä se joku muotihomma ollut silloin tai joku?
 
vierailija
S on voinut mennä sinne Pariisiin eikös hänellä se joku muotihomma ollut silloin tai joku?
Oli sillä ja on voinutkin mennä. Harmi vaan kun ei tullut mitään vinkkiä että olisivat B kanssa tavanneet. B itsestään ei tainnut kuulua mitään sinä aikana kun S ja D olivat lomalla. Eipä tuosta kuulu kyllä enää muulloinkaan poislukien promot ja keikkajutut.
 
vierailija
Heh täällähän on monta samassa "paatissa". Itsekin pääsin hetkiseksi vanhaan shippihuumaan Ruissin jälkeen, mutta fiilis lässähti aika nopeasti ja vauvan/puutarhan shippijutut alkoi lähinnä tympäistä. Ennen Ruissia olin jo tehnyt irtiottoa palstoilta ja koittanut keksiä jotain uutta tilalle, vaikka tietynlainen tyhjyys vaivaakin kun tässä hommassa on ollut niin intensiivisesti mukana ja palstalaisista muodostunut oma yhteisö. Tuun varmasti seuraamaan K ja JO musiikkimielessä ainakin vielä jonkin aikaa ja käymään keikoilla kun Joksut pistäytyy Suomessa, joten siinä mielessä tää harrastus tulee pysymään mukana jatkossakin, vaikka sitä entistä huumaa ja buustia ei enää olekaan.
Musta on mielenkiintoista lukea teidän muiden "tarinoita", itsellä kun taas loppui shippi itsestään viime vuoden loppupuolella ja sen jälkeen kun on katsellut K&B meininkiä muiden ystäviensä seurassa niin on tajunnut että ei se niiden homma niin erikoista oo ollutkaan kuin mitä sillon joskus vaikutti... Nyt Ruississakin oli mielestäni kiva nähdä kuinka Joksut oli selvästi taas niin otettuja suomifaneista ja selkeästi K&Bkin vain piti hauskaa isossa porukassa ja mikäs siinä. Tykkään edelleen Joksujen ja Kn musiikista ja seurata heidän meininkiään erikseen
 
vierailija
Musta on mielenkiintoista lukea teidän muiden "tarinoita", itsellä kun taas loppui shippi itsestään viime vuoden loppupuolella ja sen jälkeen kun on katsellut K&B meininkiä muiden ystäviensä seurassa niin on tajunnut että ei se niiden homma niin erikoista oo ollutkaan kuin mitä sillon joskus vaikutti... Nyt Ruississakin oli mielestäni kiva nähdä kuinka Joksut oli selvästi taas niin otettuja suomifaneista ja selkeästi K&Bkin vain piti hauskaa isossa porukassa ja mikäs siinä. Tykkään edelleen Joksujen ja Kn musiikista ja seurata heidän meininkiään erikseen
Kris on ainakin haastatteluissa ja instassa hehkuttanut Suomea ja ruissia siihen malliin että olis varmaan viihtynyt pidempääkin täällä jos olisivat ehtineet 😁
 
vierailija
Musta on mielenkiintoista lukea teidän muiden "tarinoita", itsellä kun taas loppui shippi itsestään viime vuoden loppupuolella ja sen jälkeen kun on katsellut K&B meininkiä muiden ystäviensä seurassa niin on tajunnut että ei se niiden homma niin erikoista oo ollutkaan kuin mitä sillon joskus vaikutti... Nyt Ruississakin oli mielestäni kiva nähdä kuinka Joksut oli selvästi taas niin otettuja suomifaneista ja selkeästi K&Bkin vain piti hauskaa isossa porukassa ja mikäs siinä. Tykkään edelleen Joksujen ja Kn musiikista ja seurata heidän meininkiään erikseen
Mä taas en ole shippilaseja saanut nenälleni koskaan. Ystävyysfiilistelijäksi muodostuin ensin seilattuani kaikki edeltävät ketjut läpi aikanaan. On tuossa shippiketjussa roikkumisessa ollut haasteensa hetkittäin, mutta olen hyvä skippaamaan, ja toisaalta olen vitsillä "shipannut" välillä itsekin. Vieläkään mua ei häiritse, että muut sitä tekee, en usko kuin ehkä ihan muutaman olevan semitosissaan niissä jutuissa. Enemmän shippaamisesta pään aukominen mua on häirinnyt kuin itse shippaaminen.

En tiedä miten tämä liittyi mihinkään mihin vastasin tässä, mutta tällainen avautuminen tällä kertaa. 😅 Kärtsää jaksan fiilata edelleen.
 
vierailija
Kris on ainakin haastatteluissa ja instassa hehkuttanut Suomea ja ruissia siihen malliin että olis varmaan viihtynyt pidempääkin täällä jos olisivat ehtineet
Joo Krisistä on kyllä näyttänyt kehkeytyvän oikea kunnon Suomi-fani ja sen kyllä voi uskoa myös tarkoittavan sitä kun se on aina niin suorasukainen :D Siis toki kyllä sen muistakin Joksuista näkee, että selvästi tykkäävät Suomesta eikä oo vaan sitä pelkkää kohteliaisuutta, mutta toi Krisin Suomi-intoilu on jotenkin liikuttavaa
 
vierailija
Joo Krisistä on kyllä näyttänyt kehkeytyvän oikea kunnon Suomi-fani ja sen kyllä voi uskoa myös tarkoittavan sitä kun se on aina niin suorasukainen Siis toki kyllä sen muistakin Joksuista näkee, että selvästi tykkäävät Suomesta eikä oo vaan sitä pelkkää kohteliaisuutta, mutta toi Krisin Suomi-intoilu on jotenkin liikuttavaa
Jodelissa oli just hauska kommentti et B:n kannattaa varoa sillä Kris on tulossa kovaa vauhtia viemään ykkösvävypojan kruunun häneltä ilman siis mitään shippijuttuja tässä vaan lähinnä suomi-innostuksen myötä 😁
 
vierailija
Anteeksi mua nauratti tuo sun vika lause, otin sen itseironisena huumorina vaikka ei ehkä ollut tarkoitus. Ja nauratti myös ihan sen takia, kun pystyn hyvin samaistumaan tunteeseen, itsellänikin välillä samoja fiiliksiä. Mutta ei tässä nyt vielä mitään kuolemaan tartte odottaa, eiköhän paljon kivoja asioita ole vielä edessä päin. Ihan tässäkin saagassa siis! Tai sitten pitää löytää jostakin vahvemmat huumeet.
Mä nauroin myös sitä viimeistä lausetta. Osui ja upposi.😂 Onko teistä samassa veneessä olevista joku miettinyt, että mitä h*mmettiä meille tapahtui Viisu vuonna 2023? Maailma on pullollaan kauniita, lahjakkaita, karismaattisia jne. ihmisiä, joten miksi juuri nämä henkilöt? Oikeasti K:n ja Joksujen tyyliset ihmiset eivät ole muhun vedonneet ennen vuotta 2023. Mitä ihmettä siis?😂
 
vierailija
Mä kävin niin hella kuumana ♨ , että sommittelin mielessäni jopa, kuinka isken Käärijän itselleni, vienosti ja kainosti tietysti. (Juu, anteeksi) Sit kun pieni järjenvalo sai voiton, niin ukko sai sijaisena n.vuoden verran superkyytejä.

Täällä nyt pyyhin rästiinjääneitä pölyjä hyllynpäädyistä ja narisen jonninjoutavista asioista ja tutkin piirasreseptejä ruotsalaisista kotilehdistä. Sori, ukko.

t ex .Pervoliisa
 
vierailija
Mä taas en ole shippilaseja saanut nenälleni koskaan. Ystävyysfiilistelijäksi muodostuin ensin seilattuani kaikki edeltävät ketjut läpi aikanaan. On tuossa shippiketjussa roikkumisessa ollut haasteensa hetkittäin, mutta olen hyvä skippaamaan, ja toisaalta olen vitsillä "shipannut" välillä itsekin. Vieläkään mua ei häiritse, että muut sitä tekee, en usko kuin ehkä ihan muutaman olevan semitosissaan niissä jutuissa. Enemmän shippaamisesta pään aukominen mua on häirinnyt kuin itse shippaaminen.

En tiedä miten tämä liittyi mihinkään mihin vastasin tässä, mutta tällainen avautuminen tällä kertaa. Kärtsää jaksan fiilata edelleen.
"Enemmän shippaamisesta pään aukominen mua on häirinnyt kuin itse shippaaminen."

Siis TÄMÄ! Amen
 
vierailija
Olen miettinyt. Viime kesä oli niin hauskaa ja jotenkin onnellista aikaa. Minä tyydyin vaan yritykseen manifestoida K uniin mutta heikoin tuloksin. Seksielämä on 404 muutenkin. Sitten joskus syksyn NT jälkeen alkoi loiva pudotus joka tuntuu vaan jatkuvan. Edelleen K kyllä kiinnostaa mutta se pahin kuumotus on jo takanapäin harmillisesti. Kävin kuitenkin keikoilla mitä en ole käytännössä tehnyt koskaan aiemmin ja muutenkin olin hymyssä suin kuukausitolkulla. Nyt oon yrittänyt saada pihaa johonkin kuntoon ja kiskonut pieniä puuntaimia kukkapenkeistä.
 
vierailija
Joo tää Joksujen Suomi-yhteys on ihana, siinä itsessään riittää jo fiilisteltävää, vaikka ei shippaisikaan.
Tämä oli kyllä hyvä twisti universumilta. Itsekkään tuskin muistin että koko Sloveniaa on olemassakaan. Ei ehkä olisi tullut samanlaista fiilistelyä jos kyseessä olisi ollut vaikka Ruotsi tai Portugal. Tai mistäpä sitä tietää.
 
vierailija
Mä nauroin myös sitä viimeistä lausetta. Osui ja upposi. Onko teistä samassa veneessä olevista joku miettinyt, että mitä h*mmettiä meille tapahtui Viisu vuonna 2023? Maailma on pullollaan kauniita, lahjakkaita, karismaattisia jne. ihmisiä, joten miksi juuri nämä henkilöt? Oikeasti K:n ja Joksujen tyyliset ihmiset eivät ole muhun vedonneet ennen vuotta 2023. Mitä ihmettä siis?
Mä oon joskus tätä miettinyt, mutta en todellakaan tiedä :D
 
vierailija
Mä kävin niin hella kuumana , että sommittelin mielessäni jopa, kuinka isken Käärijän itselleni, vienosti ja kainosti tietysti. (Juu, anteeksi) Sit kun pieni järjenvalo sai voiton, niin ukko sai sijaisena n.vuoden verran superkyytejä.

Täällä nyt pyyhin rästiinjääneitä pölyjä hyllynpäädyistä ja narisen jonninjoutavista asioista ja tutkin piirasreseptejä ruotsalaisista kotilehdistä. Sori, ukko.

t ex .Pervoliisa
Ootko kokeillut miehesi kanssa roolileikkejä? Siis silleen, että miehelläsi on esim. neonvihreä bolero päällänsä ja musta pottatukka tai sitten tää vaalea versio, jos se miellyttää enemmän?
 
vierailija
Voisko joku selitää miten ne on vauvalla saaneet tuosta twitteristin Pitbull-jutusta jonkun salakielen? Kun se nyt siellä taas otetaan siellä esille.
Twitteristi siis kirjoitti jotain että manifestoin Pitbullia Ruisrockiin ja siitä saatiin tuo juttu aikaiseksi että se tarkoittaisi K. Itse ajattelin sitä joksikin kuitiksi K suuntaan että manifestoidaan nyt sitä oikeata mr. Worldwidea paikalle kun tämä "feikki" osoittautui pettymykseksi.

En viitsinyt laittaa vauvalle kun siellä on tykitys ja poistelu käynnissä.
 
vierailija
Mä olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Joksut tuntuvat jotenkin suomalaisilta. Vähän niinkuin havahdun välillä siihen, kun he eivät puhukaan suomea.
Joo sama. Enkä tajua miksi koska jotenkin aiemmin koko Balkanin suunta on tuntunut tosi vieraalta itselle, niin miksi juuri tämä bändi ja sen ihmiset tuntuvat jotenkin ”sopivan joukkoon” 🤔
 

Yhteistyössä