K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toiselt puolelt jokkeeko se kuva on sitten otettu jos tuollaista jälkeä saa järkkärillä. Ota mistä tahansa screenshotti ja zoomaa niin saat samanlaista pikselimössöä. Videosta se on otettu.
Ig tilin pitäjä etsi lähdettä kuvalleen en tiedä sit mistä saanut, mutta tuskin noista em. videoista kuitenkaan, ja eihän voithan vapaasti ajatella, että se on hali, vaikka minä ja ehkä joku muu ajatellaan, että siinä on pusu, ei tästä nyt ehkä kannata jankata
 
vierailija
K:lla on varmaan suuremmat tulot kuin Joksuilla niin ei varmaan sen takia niin haittaa. En usko tosiaan että Joksut ottais mitään ylimääräistä porukkaa mukaan, koska tosiaan heidän tulot eivät kattaisi sitä että mukana on ylimääräistä pyörimässä
Ei se K taida kuitenkaan ulkomaan keikoille tyttistä rahdata mukaan. Viimeksi tulivat Kn äidin kanssa Lontoon keikalle. Silloinhan oli myös Kn kolmekymppiset. Tuskin on syksylläkään matkassa - sanoisin jopa, että toivottavasti ei ole.
 
vierailija
Ig tilin pitäjä etsi lähdettä kuvalleen en tiedä sit mistä saanut, mutta tuskin noista em. videoista kuitenkaan, ja eihän voithan vapaasti ajatella, että se on hali, vaikka minä ja ehkä joku muu ajatellaan, että siinä on pusu, ei tästä nyt ehkä kannata jankata
Olen seurannut tätä hali-pusu keskustelua sivusta ja mulle ei ole avautunut, että mitä väliä sillä on, onko se pusu tapahtunut vai ei? Kauhean tunteenomaisesti jotkut tähän suhtautuvat, jopa niin tunteenomaisesti, että lähdetään poistelemaan kommentteja, joissa koetaan että pusua ei tapahtunut.
 
vierailija
Ei se K taida kuitenkaan ulkomaan keikoille tyttistä rahdata mukaan. Viimeksi tulivat Kn äidin kanssa Lontoon keikalle. Silloinhan oli myös Kn kolmekymppiset. Tuskin on syksylläkään matkassa - sanoisin jopa, että toivottavasti ei ole.
Taisi olla myös ainakin Virossa ja ehkä Tukholmassakin. Syksyllähän se nähdään sitten onko vai ei, nyt on kuitenkin pitempi kiertue kyseessä.
 
vierailija
Etkä tietysti itse katsonut sitä haastattelua mutta huutelet silti. Sillä asialla oli pointti, se että D oli kuvannut kaikkia niitä tähtiä mutta ei ollut aiemmin saanut samanlaista vastaanottoa faneilta. D oli ollut otettu siitä miten joksujen fanit olivat inspiroituneet tekemään itse taidetta D:n kuvien pohjalta. D:llehän tuntuu instansakin perusteella olevan tuo vuorovaikutus taiteen muodossa todella tärkeää. Tuosta B siis puhui ja halusi kertoa miten fanien reaktio oli ilahduttanut D:tä. Mutta tietysti täällä joku saa tuonkin kauniin asian käännettyä rumaksi kun oikein yrittää.
En ole niin pitkään seurannut Damonia kuin jotkut täällä, mutta mulle on piirtynyt hänestä kuva empaattisena, herkkänä ja fiksuna ihmisenä. Hyvin ajattelevaisen ja pohtivan oloinen. Varmaan näistä piirteistä on tosi paljon hyötyä, mutta ehkä haittaakin hänen uraansa ajatellen.
 
vierailija
Olen seurannut tätä hali-pusu keskustelua sivusta ja mulle ei ole avautunut, että mitä väliä sillä on, onko se pusu tapahtunut vai ei? Kauhean tunteenomaisesti jotkut tähän suhtautuvat, jopa niin tunteenomaisesti, että lähdetään poistelemaan kommentteja, joissa koetaan että pusua ei tapahtunut.
Niinpä. Oli pusua tai ei, ei se heidän kaverisuhdettaan muuksi muuta.
 
vierailija
Miten tää nyt näin vääntyi? Bojan mainitsi tuon asian, koska juuri sen takia Damon sai kuvien kautta ihan uudenlaisen vastaanoton, vaikka hänen töistään on toki ennenkin fanitaidetta tehty. Minä taas mainitsin sen siksi, että mahdollisuus päästä hänen kuvattavakseen oli juuri tuosta syystä Jokereille aivan käsittämätön. Damon ei siis tarvinnut mihinkään Joksujen statusta (edelleenkin ihmettelen että mitä statusta), eikä hän voinut etukäteen edes arvata, että bändin fanit innostuisivat kuvista niin paljon. Joksuille tämä tilaisuus oli tietysti tosi iso juttu, vaikka sitä ei heidän uransa takia tehtykään, eikä se siihen suoranaisesti varmaan vaikuttanutkaan, kun ei Damon heitä mitenkään ole markkinoinut. Bojan, ja myös muut joksut, puhuivat haastattelussa heidän nopeasta ystävystymisestään ja siitä miten tutustuminen Damoniin vaikutti heidän oman taiteensa tekemiseen. Kukaan ei ole korostanut kenenkään statusta.
Eiköhän tässä käynyt niin, että Conorin tyttöystävä esitteli aikanaan Damonin Bojanille, ja kun JO tuli Lontooseen, B otti yhteyttä. Alkoivat hengata yhdessä, ja Damon tykästyi porukkaan. Miksipä ei, ovat varmaan hauskaa seuraa. Ja sitten sai idean kuvista - kaikki JO-tyypit ovat omalla tapaa kuvauksellisia, Kris nyt tietysti eniten, ja sen Damonkin ammattilaisena heti näki. Heistä tuli läheisiä, ja kuvat puhuvat puolestaan.

Samassa paketissa tuli sitte S, joka sattui kyläilemään Lontoossa ja johon B ehkä iski silmänsä. Minä en oikein usko siihen, että S olisi Bhen hirveästi hurahtanut. Ei oikein vaikuta tyyppinä sellaiselta.
 
vierailija
Ig tilin pitäjä etsi lähdettä kuvalleen en tiedä sit mistä saanut, mutta tuskin noista em. videoista kuitenkaan, ja eihän voithan vapaasti ajatella, että se on hali, vaikka minä ja ehkä joku muu ajatellaan, että siinä on pusu, ei tästä nyt ehkä kannata jankata
En edes ottanut muihin mainitsemiisi kantaa vaan siihen onko järkkärillä saatu tuollainen kuva aikaiseksi. Voisit jättää olettelut sikseen ja keskittyä luetunymmärtämiseen.
 
vierailija
Kiitos sille joka vinkkasi täällä joskus niistä Jyrin tarinoista. Olen lukenut nyt ne kaikki ja parista tykkäsin tosi paljon. Ne oli just mulle sopivia, koska henkilöt oli niin aidon oloisia ja tapahtumat sijoittuivat suomen luontoon. Kirjoittaja on varmaan keski-ikäinen tai ainakin aikuinen? Ehkä niissä näkyi jotenkin se, että ovat miehen kirjoittamia, mutta toisaalta se on plussaa.
 
vierailija
Eiköhän tässä käynyt niin, että Conorin tyttöystävä esitteli aikanaan Damonin Bojanille, ja kun JO tuli Lontooseen, B otti yhteyttä. Alkoivat hengata yhdessä, ja Damon tykästyi porukkaan. Miksipä ei, ovat varmaan hauskaa seuraa. Ja sitten sai idean kuvista - kaikki JO-tyypit ovat omalla tapaa kuvauksellisia, Kris nyt tietysti eniten, ja sen Damonkin ammattilaisena heti näki. Heistä tuli läheisiä, ja kuvat puhuvat puolestaan.

Samassa paketissa tuli sitte S, joka sattui kyläilemään Lontoossa ja johon B ehkä iski silmänsä. Minä en oikein usko siihen, että S olisi Bhen hirveästi hurahtanut. Ei oikein vaikuta tyyppinä sellaiselta.
Tais mennä niin että Krisille on esitetty Damon ensin ainakin heidän kommenteistaan päätellen instassa. Ehkä silloin kun Kris oli nordic tourin jälkeen siellä Lontoossa mikä jossain haastattelussa tuli ilmi?
 
vierailija
Kiitos sille joka vinkkasi täällä joskus niistä Jyrin tarinoista. Olen lukenut nyt ne kaikki ja parista tykkäsin tosi paljon. Ne oli just mulle sopivia, koska henkilöt oli niin aidon oloisia ja tapahtumat sijoittuivat suomen luontoon. Kirjoittaja on varmaan keski-ikäinen tai ainakin aikuinen? Ehkä niissä näkyi jotenkin se, että ovat miehen kirjoittamia, mutta toisaalta se on plussaa.
Siis mitä ovat Jyrin tarinat? Keski-ikäisenä ihmisenä mieluusti lukisin. Linkkaatko?
 
vierailija
Tais mennä niin että Krisille on esitetty Damon ensin ainakin heidän kommenteistaan päätellen instassa. Ehkä silloin kun Kris oli nordic tourin jälkeen siellä Lontoossa mikä jossain haastattelussa tuli ilmi?
Ovat voineet jo viime kesänä tavata samalla kuin emiliankin. Emiliahan vaan sanoi olevansa tutustumisen takana mutta ei siinä mitenkään täsmentynyt oliko mukana koko bändi vai vain yksi heistä.
 

Yhteistyössä