K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä. Tuossa tiktokissa olevia kumpaakaan en tunnistanut joten voivat olla ketä tahansa. Eivät ole K tai Jessen gf.
Kun JOt tulivat ruississa Kn keikalle, heidän mukanaan oli naisia. Osa epäili että olisivat JOn jäsenten tyttiksiä. Osa sanoi, että olivat ruissin henkilökuntaa saattamassa pojat Kn bäkkärille. Taitaa olla samoista naisista kyse.
 
vierailija
Hei haloo, nahkatakkeja käyttää moni muukin. Veljen kainalossa oli NM, Joksujen videossa hän ei ole.
Miksi ihmeessä.
NM olisi veljen kainalossa. Bojan tulee yllättäen nopeasti sinne sivuun, missä on punapaitainen mies, Kärtsä, siniasuinen Kn veli ja hänen kainalossaan nuori tyttö. B halaa Kta ja lähtee lavalle takaisin. Tämä koko juttu kestää 15 sekunttia. Kta taputetaan olalle ja K hymyilee leveästi.
 
vierailija
Miksi ihmeessä.
NM olisi veljen kainalossa. Bojan tulee yllättäen nopeasti sinne sivuun, missä on punapaitainen mies, Kärtsä, siniasuinen Kn veli ja hänen kainalossaan nuori tyttö. B halaa Kta ja lähtee lavalle takaisin. Tämä koko juttu kestää 15 sekunttia. Kta taputetaan olalle ja K hymyilee leveästi.
On kyllä vähän outoa, että NM olisi veljen kainalossa. Ei ole tuon tyyppistä käytöstä gf ltä näkynyt. Ei jotenkin sovi kuvaan.
 
vierailija
Itse oon sitä mieltä, että siinä on pikkuveljen tyttöystävä kylläkin, Joost videossa ruissin henkilökuntaa
Mitä ite oon festareilla työskennellyt niin meillä oli noitten kulkulupien lisäksi selkeät vaatteet joista henkilökunnan tunnisti. Lisäksi lavalle ei ollut mitään asiaa, paitsi tietty niillä jotka olivat lavahommissa. Ne taas eivät kyllä henganneet kuvaamassa. Bäkkärillä työskentelevät sai toki käydä katsomassa bändejä (ennalta sovittiin kuka mitäkin ja sit jos oli omassa hommassa hiljainen hetki niin ehti nähdä muitakin), mutta ei siis kuitenkaan lavan reunalta. Oon ollut just ohjaamassa esiintyjiä omiin tiloihinsa, ja neuvomassa bäkkärillä käytännön jutuissa, mutta Ruisrockia pienemmillä festareilla. Uskoisin siis että tuon kokoluokan festareilla on vielä tiukemmat säännöt siitä kuka mihinkin saa mennä ja siltä pohjalta väittäisin nämä ovat luultavasti artistien vieraita, eivät siellä työskentelevää porukkaa.
 
vierailija
Miksi K:n tyttis kiinnostaa niin kovasti? En ole hänestä kiinnostuneita mitenkään moralisoimassa ja olenhan itsekin monella tapaa ns. utelias.😅 En vaan ole koskaan ymmärtänyt, että miksi julkisten parisuhteet kiinnostaa ihmisiä niin paljon?
 

Yhteistyössä