K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se some on hänen mainoskanavansa. Vaikka hän jakaa niissä henkilökohtaisia asioita ja kavereidensa kuvia, niin osa on kuitenkin markkinointia. En tiedä miten D toimii tai mitä hän ajattelee, kaikki on vaan mutua, mutta olettaisin, että noin suositulla ja seuratulla kuvaajalla somen sisältö on pääasiassa tarkkaan harkittua. Ehkä hänellä on myös sopimus näiden kuvattavaksi päätyvien kavereidensa kanssa ja huolella mietitty visio asioista? Ehkä on jopa käyttänyt ammattilaista apuna some kanavansa suunnittelussa?
Joo, tuntuu nyt uskottavalta kyllä, että ei sinne mitä vaan voi postailla. Jotenkin ristiriitaista, jos hänellä itsellään on kehonkuvan kanssa ongelmaa ja sitten pitää tällaisia sääntöjä noudattaa vaikkapa somensa kanssa.
 
vierailija
B on antanut niitä "viitteitä" myös aika moneen muunkin suuntaan kuin pelkästään Kärtsää kohtaan, muita ei vaan shipparit halua nähdä kun ollaan niin varmoja siitä K&Bn suhteen erityisyydestä. Mäkin luulin vielä viime kesänä että B vois olla ihastunut Kärtsään kun en vielä pahemmin tiennyt Bstä paljoakaan, mutta sitten kun rupes näkemään miten B käyttäytyy ihan samalla tavalla monen muunkin kanssa niin se tuli kyllä nopeasti selväksi että se on vaan Bn tapa
Niinhän tässä kävi. Bojan on Bojan ja hän katsoo hyvin rakastuneen näköisenä esimerkiksi Krisiä joissakin videoissa. Samoin Martinia. Ja onhan näitä muitakin kohteita ollut. K kyllä jotenkin sekosi Bojanista silloin tuttavuuden alkuvaiheessa, mitä lie sekin ollut.
 
vierailija
Damon selkeesti halusi heidät kuvata ja kuvaa myös toisenkin kerran kun sanonut siellä fanitapaamisessa että uusia Joksu kuvia on tulossa. Eihän Joksujen/Krisin toiset kuvat ole hänen instafeedissään näkyvillä edes vaan hän on jakanut niitä stooreihinsa. Ehkä vapaa-ajallaan hän kuvaa ystäviään mutta feedissä olevat on hänen työtään ja toimeksiantoaan
Tuo nyt ei vastaa siihen kysymykseen, että entä jos kaikki joksut eivät olisikaan kauniita, tuskin Damonia huvittaisi heitä kuvata, oli heidän kuvansa sitten piilotettu vaikka mihin stooreihin. Kun on tottunut näkemään ympärillään vain kauniita ihmisiä ei kai rumat kiinnosta. No tämä on vain minun omaa tuntumaa hänestä.
 
vierailija
Jättäydyn pikkuhiljaa pois tältä ja vauvapalstalta. Samoin tiktokista. Huomasin kuinka mahdottomia aika- ja energiasieppoja nämä kaikki ovat. Ja tosi koukuttavia.
Mikä myös alkoi pännimään. Miksi ihmeessä rahoitan osaltani esim Käärijän ja gfn matkakassaa. K nyt tekee töitäkin, mutta gf lokkeilee mukana. Olen tottunut naisena tienaamaan ja maksamaan omat kuluni ja menoni. Ruississa porukat ostivat kalliit liput ja yöpymiset ym itse ansaitsemillaan rahoilla. En siedä siipeilijöitä. K on ansainnut Bn halaukset ja hauskanpidon muiden kanssa. Ja lomat. Gf ei. Jos joku ilmoittaa, että Kn gf tekee työtä ja maksaa veronsa muutan mieleni. Nyt hän lähinnä ärsyttää. Siksi on viisampi pitää taukoa kaikista näistä palstoista.
 
vierailija
Herää nyt pahvi. Ei tietenkään päätä toisen sometilien julkaisuista yhtään mitään. Mallitoimistot toki omien sometiliensä.
Alkuperäisessä viestissä kysyttiin, että päättääkö mallitoimistot omien sometiliensä materiaalista ja vastasin siihen, että tottakai päättävät. Sun kommentoinnin ja argumentoinnin taso on kyllä niin jäätävän lapsellista, että oksat pois.
 
vierailija
Tuo nyt ei vastaa siihen kysymykseen, että entä jos kaikki joksut eivät olisikaan kauniita, tuskin Damonia huvittaisi heitä kuvata, oli heidän kuvansa sitten piilotettu vaikka mihin stooreihin. Kun on tottunut näkemään ympärillään vain kauniita ihmisiä ei kai rumat kiinnosta. No tämä on vain minun omaa tuntumaa hänestä.
Ihan varmana olis silloinkin kuvannut varsinkin kun ystäviä ovat tuskin hän nyt mitään ulkonäköään arvioi. Eiköhän kaikki hänen kuvattavansa ole myös omasta tahdostaan hänelle valikoituneet ja D on kuvannut sellaisia jotka häneltä kuvia pyytää
 
vierailija
Tuo nyt ei vastaa siihen kysymykseen, että entä jos kaikki joksut eivät olisikaan kauniita, tuskin Damonia huvittaisi heitä kuvata, oli heidän kuvansa sitten piilotettu vaikka mihin stooreihin. Kun on tottunut näkemään ympärillään vain kauniita ihmisiä ei kai rumat kiinnosta. No tämä on vain minun omaa tuntumaa hänestä.
Se pitääkö kaikkia Joksuja kauniina on makuasia. Minusta kolme heistä on hyvin tavallisen näköisiä ja kaksi taas normaalia paljon paremman näköisiä.
 
vierailija
Jättäydyn pikkuhiljaa pois tältä ja vauvapalstalta. Samoin tiktokista. Huomasin kuinka mahdottomia aika- ja energiasieppoja nämä kaikki ovat. Ja tosi koukuttavia.
Mikä myös alkoi pännimään. Miksi ihmeessä rahoitan osaltani esim Käärijän ja gfn matkakassaa. K nyt tekee töitäkin, mutta gf lokkeilee mukana. Olen tottunut naisena tienaamaan ja maksamaan omat kuluni ja menoni. Ruississa porukat ostivat kalliit liput ja yöpymiset ym itse ansaitsemillaan rahoilla. En siedä siipeilijöitä. K on ansainnut Bn halaukset ja hauskanpidon muiden kanssa. Ja lomat. Gf ei. Jos joku ilmoittaa, että Kn gf tekee työtä ja maksaa veronsa muutan mieleni. Nyt hän lähinnä ärsyttää. Siksi on viisampi pitää taukoa kaikista näistä palstoista.
Shippiin kuuluu olennaisesti se, ettei osapuolten yksityiselämän kuuluisi vaikuttaa siihen. Minusta taas gf on ollut ihanasti K:n tukena ja varmasti auttanut häntä monissa asioissa. Ehkä sun kannattaa tosiaan poistua, koska noin voimakkaat tunteet ja luodut mielikuvat itsellesi tuntematonta ihmistä kohtaan eivät ole normaaleja.
 
vierailija
Shippiin kuuluu olennaisesti se, ettei osapuolten yksityiselämän kuuluisi vaikuttaa siihen. Minusta taas gf on ollut ihanasti K:n tukena ja varmasti auttanut häntä monissa asioissa. Ehkä sun kannattaa tosiaan poistua, koska noin voimakkaat tunteet ja luodut mielikuvat itsellesi tuntematonta ihmistä kohtaan eivät ole normaaleja.
En ole koskaan ollut shippaaja.
Kn ja gfn todellisesta elämästä on tarpeeksi julkaista matkakuvia ym. Ja olen nähnyt heidät live-elämässä. Niihin siis olen ollut koukussa.
Onneksi tämä on vapaaehtoista ja pääsee eroon.
Ja nyt tullut tärkeää omaan elämään
 
vierailija
Mun mielestä se Janin ja Boitsun pusu video on kuuma.
No niin on 🥵🥵🥵
Ja oikeastaan ne kaikki videot joissa B repii Jania hiuksista päättäväisin elkein. Itse asiassa niistä on muutenkin aika paljon kaikensorttisia koskettelukuvia ja videoita. Bojan räplää kyllä Krisiäkin usein, ehkä useammin kuin Jania, mutta Jania se kohtelee selvästi rajummin (ja siksi se taitaa musta ollakin kuumaa 🫦).
 
vierailija
Joo, tuntuu nyt uskottavalta kyllä, että ei sinne mitä vaan voi postailla. Jotenkin ristiriitaista, jos hänellä itsellään on kehonkuvan kanssa ongelmaa ja sitten pitää tällaisia sääntöjä noudattaa vaikkapa somensa kanssa.
Näinhän se varmaan menee. Ei me tiedetä minkälaisten ongelmien kanssa julkkikset painivat yksityiselämässään, mutta somessa on annettava silti tietynlainen kuva itsestään. Näin toimii moni ihan tavallinen tallaajakin; rahat loppu tai saattaa olla paha alkoholiongelma, mutta kuvissa silti shamppanja virtaa.
 
vierailija
En ole koskaan ollut shippaaja.
Kn ja gfn todellisesta elämästä on tarpeeksi julkaista matkakuvia ym. Ja olen nähnyt heidät live-elämässä. Niihin siis olen ollut koukussa.
Onneksi tämä on vapaaehtoista ja pääsee eroon.
Ja nyt tullut tärkeää omaan elämään
Joo siis ei ollut tarkoitus arvostella sua, sori siitä. Itsekin mietin, että miksi näissä ketjuissa edelleen pörrään, mikä näissä koukuttaa.
 
vierailija
No niin on
Ja oikeastaan ne kaikki videot joissa B repii Jania hiuksista päättäväisin elkein. Itse asiassa niistä on muutenkin aika paljon kaikensorttisia koskettelukuvia ja videoita. Bojan räplää kyllä Krisiäkin usein, ehkä useammin kuin Jania, mutta Jania se kohtelee selvästi rajummin (ja siksi se taitaa musta ollakin kuumaa 🫦).
Sä olet asian ytimessä hani.👌😘 Just se Janin tukistaminen hiuksista.🔥 Ihanaa kun joku näkee tämän samalla tavalla.
 
vierailija
No niin on 🥵🥵🥵
Ja oikeastaan ne kaikki videot joissa B repii Jania hiuksista päättäväisin elkein. Itse asiassa niistä on muutenkin aika paljon kaikensorttisia koskettelukuvia ja videoita. Bojan räplää kyllä Krisiäkin usein, ehkä useammin kuin Jania, mutta Jania se kohtelee selvästi rajummin (ja siksi se taitaa musta ollakin kuumaa 🫦).
Jan antaa ihan erilaista huomiota bojanille takaisin kuin kris. Se painautuu vasten ja jää suorastaan odottamaan että lähentyminen eskaloituu suudelmaksi, tai puree vaan alahuultaan muttei millään lailla odota lopettamista, kun bojan napsuttelee sen paljasta nänniä. Kris ei välttämättä anna mitään bojanille. Joskus sentään saadaan prinsessan jalan nosto ja välillä se tarjoilee kauniin poskensa bojanin paijattavaksi, mutta muuten ne koskettelut on enemmän yksipuolisia.
 
vierailija
Alkuperäisessä viestissä kysyttiin, että päättääkö mallitoimistot omien sometiliensä materiaalista ja vastasin siihen, että tottakai päättävät. Sun kommentoinnin ja argumentoinnin taso on kyllä niin jäätävän lapsellista, että oksat pois.
Ei, vaan sä halusit näsäviisaana ymmärtää sen niin, että pääset viisastelemaan, niin voit miettiä kuka tässä lapsellinen on?
 

Yhteistyössä