K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole, jos B antaa viitettä siihen suuntaan niin tottakai siitä puhutaan, ei meistä kukaan voi mitään heidän suhteensa laadusta tietääkään ei näytä B:tä haittaavan, koska ei ole ottanut etäisyyttä asiaan, lisäksi tätä S asiaa on myöskin tässä ketjussa ihan totuutena jankattu
B on antanut niitä "viitteitä" myös aika moneen muunkin suuntaan kuin pelkästään Kärtsää kohtaan, muita ei vaan shipparit halua nähdä kun ollaan niin varmoja siitä K&Bn suhteen erityisyydestä. Mäkin luulin vielä viime kesänä että B vois olla ihastunut Kärtsään kun en vielä pahemmin tiennyt Bstä paljoakaan, mutta sitten kun rupes näkemään miten B käyttäytyy ihan samalla tavalla monen muunkin kanssa niin se tuli kyllä nopeasti selväksi että se on vaan Bn tapa
 
vierailija
Tämäpä. Itse esim shippaan Jancea ja Damkrisiä vaikka tiedän että sekä Krisillä että Nacella kumppani onkin. Minusta on vaan hauskaa seurata kumpaakin shippiparia et mitä ne keskenään esim lavalla/instakommenteissa säätää.
Mun mielestä kiehtovin pari olisi Jan ja Bojan. Heidän läheisyydessään on jotakin kutkuttavan seksuaalista. Nace & Kris voisivat vaikka välillä hakeutua toistensa luo, jotta nuo kaksi päätyisivät taas yhteen.
 
vierailija
Mun mielestä kiehtovin pari olisi Jan ja Bojan. Heidän läheisyydessään on jotakin kutkuttavan seksuaalista. Nace & Kris voisivat vaikka välillä hakeutua toistensa luo, jotta nuo kaksi päätyisivät taas yhteen.
Yökkö pari hyi, ei olis mitenkään yhteensopivat muutenkaan B ei ole bändikavereistaan siinä mielessä kiinnostunut ihan villi veikkaus
 
vierailija
Se ei ihan toimi noin kuin sä luulet. Toimistojen mallit on usein geneerisiä, vaikka etninen tausta vaihteleekin. Ei niitä malleja bongata miltään vauva palstalta, vaikka joku niin selvästi toivoisikin.
Ööh, mitkähän sulta jää nyt mun pointistani ymmärtämättä? Meinaatko, että mallitoimistot myös päättää sisällöstä jota julkaisee sometileillään? Some toimii sen käyntikorttina, ja ikävän yksipuoliselta tuo mun silmääni näyttää.
 
vierailija
Ööh, mitkähän sulta jää nyt mun pointistani ymmärtämättä? Meinaatko, että mallitoimistot myös päättää sisällöstä jota julkaisee sometileillään? Some toimii sen käyntikorttina, ja ikävän yksipuoliselta tuo mun silmääni näyttää.
No onneks sun ei tarvitse hänen juttujaan seurata sitten jos ei kiinnosta. D on suosittu etkä sä sille mitään mahda vaikka häntä vähättelisitkin 😊
 
vierailija
Damon todennäköisesti kuvaa myös ilman, että hänellä olisi jonkun toimiston toimeksianto.
Tätä minäkin mietin, ei kai ihan kaikki kuvattavat ole valmiiksi annettuja tai sitten hän vaan ei julkaise niitä tavallisten ihmisten kuvia. Eikös hänellä ole postauksia vanhoista kavereistaan. Kaikki sattuu olemaan kauniita. Olisiko Damon kuvannut kaikki joksut, jos heissä olisi ollut joku vähemmän kaunis.


.
 
vierailija
Tätä minäkin mietin, ei kai ihan kaikki kuvattavat ole valmiiksi annettuja tai sitten hän vaan ei julkaise niitä tavallisten ihmisten kuvia. Eikös hänellä ole postauksia vanhoista kavereistaan. Kaikki sattuu olemaan kauniita. Olisiko Damon kuvannut kaikki joksut, jos heissä olisi ollut joku vähemmän kaunis.


.
Myös valokuvaaja sitoo sopimukset ja ei hän kaikkea saa laittaa näytille someensa. Kuvauksia hoidetaan varmasti paljon myös yksityisesti. Toki ne omat some kanavat toimii myös mainoksena ja varmasti ollaan tarkkaan mietitty, että mitä niissä halutaan näyttää. Täytyy kyllä kunniottaa Damonia, että on päässyt noin pitkälle ammatissaan. Eipä se Kärtsä tai Jokeritkaan muuta genreään tai tyyliään helposti. Jokaisella on se oma juttunsa, joka on koettu toimivaksi konseptiksi.
 
vierailija
Tätä minäkin mietin, ei kai ihan kaikki kuvattavat ole valmiiksi annettuja tai sitten hän vaan ei julkaise niitä tavallisten ihmisten kuvia. Eikös hänellä ole postauksia vanhoista kavereistaan. Kaikki sattuu olemaan kauniita. Olisiko Damon kuvannut kaikki joksut, jos heissä olisi ollut joku vähemmän kaunis.


.
Sen voi myös ajatella niinkin päin, että oliko Joksujen kuvaamisesta tai heidän statuksestaan jotakin hyötyä Damonille.
 
vierailija
Ööh, mitkähän sulta jää nyt mun pointistani ymmärtämättä? Meinaatko, että mallitoimistot myös päättää sisällöstä jota julkaisee sometileillään? Some toimii sen käyntikorttina, ja ikävän yksipuoliselta tuo mun silmääni näyttää.
Yleensä suurimmat muotilehdet tekee yhteistyötä jonkun tietyn mallitoimiston sekä valokuvaajien kanssa. Heillä on tarkat kriteerit sille mitä haluavat julkaisultaan ja miltä mallien kuuluu näyttää. Ei se ole yhden valokuvaajan päätettävissä, vaan kyse on eri kokonaisuuksien summasta.
 
vierailija
Sen voi myös ajatella niinkin päin, että oliko Joksujen kuvaamisesta tai heidän statuksestaan jotakin hyötyä Damonille.
Damon selkeesti halusi heidät kuvata ja kuvaa myös toisenkin kerran kun sanonut siellä fanitapaamisessa että uusia Joksu kuvia on tulossa. Eihän Joksujen/Krisin toiset kuvat ole hänen instafeedissään näkyvillä edes vaan hän on jakanut niitä stooreihinsa. Ehkä vapaa-ajallaan hän kuvaa ystäviään mutta feedissä olevat on hänen työtään ja toimeksiantoaan
 
vierailija
No tottakai päättävät.
Yleensä suurimmat muotilehdet tekee yhteistyötä jonkun tietyn mallitoimiston sekä valokuvaajien kanssa. Heillä on tarkat kriteerit sille mitä haluavat julkaisultaan ja miltä mallien kuuluu näyttää. Ei se ole yhden valokuvaajan päätettävissä, vaan kyse on eri kokonaisuuksien summasta.
Tämän ymmärrän täysin. Mietin vaan, että eikö Damon muita kuvauksia tee tai muita kuvia ota. Onhan hänellä postauksia omasta elämästään, ei kai toimistot päätä, mitä ja keitä niissä kuvataan. Kaikissa kauniita ihmisiä.
 
vierailija
B on antanut niitä "viitteitä" myös aika moneen muunkin suuntaan kuin pelkästään Kärtsää kohtaan, muita ei vaan shipparit halua nähdä kun ollaan niin varmoja siitä K&Bn suhteen erityisyydestä. Mäkin luulin vielä viime kesänä että B vois olla ihastunut Kärtsään kun en vielä pahemmin tiennyt Bstä paljoakaan, mutta sitten kun rupes näkemään miten B käyttäytyy ihan samalla tavalla monen muunkin kanssa niin se tuli kyllä nopeasti selväksi että se on vaan Bn tapa
Joo ja kuinka ihanasti B kohteli Martinia. Niin hellän lämpimät välit tuntuvat olevan heillä. Siksi mä en usko niitä väitteitä, että B haluaa hyötyä jostakusta, koska sen vaan näkee, kuinka vilpittömän aito B on kavereitaan kohtaan.
 
vierailija
Tämän ymmärrän täysin. Mietin vaan, että eikö Damon muita kuvauksia tee tai muita kuvia ota. Onhan hänellä postauksia omasta elämästään, ei kai toimistot päätä, mitä ja keitä niissä kuvataan. Kaikissa kauniita ihmisiä.
Se some on hänen mainoskanavansa. Vaikka hän jakaa niissä henkilökohtaisia asioita ja kavereidensa kuvia, niin osa on kuitenkin markkinointia. En tiedä miten D toimii tai mitä hän ajattelee, kaikki on vaan mutua, mutta olettaisin, että noin suositulla ja seuratulla kuvaajalla somen sisältö on pääasiassa tarkkaan harkittua. Ehkä hänellä on myös sopimus näiden kuvattavaksi päätyvien kavereidensa kanssa ja huolella mietitty visio asioista? Ehkä on jopa käyttänyt ammattilaista apuna some kanavansa suunnittelussa?
 

Yhteistyössä