K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aa eli sun mielestä on oikeus toisen terveyttä pohtia keskustelupalstalla kun hän ei ite käy lukemassa näitä? Tämä jos mikä on tekopyhää
Sä jo kirjoitit sen mitä munkin piti. Joskus nämä jutut saattavat päätyä kyseisten julkkisten käsiin niin kuin esim. tuo twitter kanava. Musta on myös jotenkin tekopyhää vähätellä K&B shippauksen haitallisuutta vertaamalla sitä S&B juttuihin.
 
vierailija
Damon ei voi kauheasti vaatia, että kenet joku lehti on mallikseen palkannut. Toki jos joku julkkis haluaa palkata hänet kuvaajaksi, niin voihan hän kieltäytyä, mutta miksi tekisi niin. Kontaktit on tärkeitä noissa piireissä.
No sitten ymmärrän jos tekee vaan lehtikuvauksia tai tilaustöitä. Olen kuvitellut että kuvaajat kuvaavat myös huvikseen satunnaisia ihmisiä. Ehkä ne on sitten jotkut toisentyyppiset kuvaajat jotka toimii noin tai D ei julkaise sellaisia kuvia jos on ottanutkin.
 
vierailija
Damon voi itse valita kuvattavansa toimeksiantojen ulkopuolella. Silti kuvasto pysyy samana. Ei kovin monipuolinen visionääri.
No niinkuin mä kirjoitin, niin luodut kontaktit on tärkeitä ja jokaisella kuvaajalla on omat visionsa. En myöskään käsitä, miksi hänen pitäisi kieltäytyä toimeksiannosta, toimivasta konseptista ja rahasta vain sen takia, kun ne ei miellytä jotakin random suomalaista keskustelupalstalla kirjoittavaa ihmistä. D:n kuvio toimii ja siksi hän on suosittu. Myös Joksut selvästi arvostivat häneen tapaansa toimia valokuvaajana.
 
vierailija
Muistattehan vielä B ryyppäjäiset irlannin ukkeleiden kanssa yhteiskiertueella? Paljon freesimmän näköinen oli sitten Suomessa.
Juu, ja niiden ryyppäjäisten jälkiseuraamuksia sai Bojan sitten maksella koko kesän. Ei ihme, että sittemmin ovatkin korostaneet, että kiertueilla on muistettava pitää huolta jaksamisesta, eikä ryyppääminen kuulu kiertueohjelmaan. Näinhän se Kärtsäkin edellisen Eurooppa-kiertueensa hoiti - toivottavasti ottaa saman linjan tulevalla kiertueella, on nimittäin kohtalaisen tiukka ohjelma luvassa.
 
vierailija
No niinkuin mä kirjoitin, niin luodut kontaktit on tärkeitä ja jokaisella kuvaajalla on omat visionsa. En myöskään käsitä, miksi hänen pitäisi kieltäytyä toimeksiannosta, toimivasta konseptista ja rahasta vain sen takia, kun ne ei miellytä jotakin random suomalaista keskustelupalstalla kirjoittavaa ihmistä. D:n kuvio toimii ja siksi hän on suosittu. Myös Joksut selvästi arvostivat häneen tapaansa toimia valokuvaajana.
Vaikea uskoa, ettei hänen kameransa eteen koskaan eksyisi myös vähemmän kauniita ihmisiä, jos hän haluaisi. Ystävätkin näyttää olevan monet kauniita poikia. Tämä tietysti voi johtui siitä, ettei hän muita tapaa.
 
vierailija
Ai että, se olikin joltain hyvä trollaus kun se joku näytti ihan Lasselta ja taisi vielä jotain suomenkielen kuuloista kuulua taustalta. Olispa vielä tämmöisiä juttuja.
Se yksi trollaaja olin minä. Selvästi pari muutakin lähti trollauksen mukaan. Muistan kuinka kirjoitin vauvalle, että kyllä se näyttää ja kuulostaa ihan Lasselta.🤣 Mä olen tällainen överi satuilija, mutta enää siinä ketjussa ei ole tilaa mun jutulle. Pari muutakin ketjuun elämään jäänyt juttua on mun näppäimistöstä peräisin.🙈🤭
 
vierailija
Se yksi trollaaja olin minä. Selvästi pari muutakin lähti trollauksen mukaan. Muistan kuinka kirjoitin vauvalle, että kyllä se näyttää ja kuulostaa ihan Lasselta. Mä olen tällainen överi satuilija, mutta enää siinä ketjussa ei ole tilaa mun jutulle. Pari muutakin ketjuun elämään jäänyt juttua on mun näppäimistöstä peräisin.
Lasse oli kyllä tosi mahtava oivallus! Voi kun oiskin vielä samanlaista meininkiä eikä kaikkia aina tarvis ottaa niin tosissaan...
 
vierailija
Sä jo kirjoitit sen mitä munkin piti. Joskus nämä jutut saattavat päätyä kyseisten julkkisten käsiin niin kuin esim. tuo twitter kanava. Musta on myös jotenkin tekopyhää vähätellä K&B shippauksen haitallisuutta vertaamalla sitä S&B juttuihin.
Anteeksi, mutta et voi ihan tosissasi väittää, ettei S ja B jutut olisi ihan yhtä haitallisia, jollei enemmänkin, K ja B läheisistä väleistä meillä on sentään jotain todisteita toisin kuin S jutusta, lisäksi K ja B eivät ole kieltäneet shippausta ja ovat puhuneet keskenään ficeistä eli se on heille ok / osaavat kertoa, jos näin ei olisi
 
vierailija
Se yksi trollaaja olin minä. Selvästi pari muutakin lähti trollauksen mukaan. Muistan kuinka kirjoitin vauvalle, että kyllä se näyttää ja kuulostaa ihan Lasselta. Mä olen tällainen överi satuilija, mutta enää siinä ketjussa ei ole tilaa mun jutulle. Pari muutakin ketjuun elämään jäänyt juttua on mun näppäimistöstä peräisin.
Mä olin sitten se joka mietti että voiko olla oikeasti Lasse ja vertailin kuvia, kuuntelin tarkasti ja katsoin instan seurattuja jne. Paljastukohan se lopulta Jureksi, sitä en enää muista. Hauska juttu se oli jokatapauksessa.
 
vierailija
Anteeksi, mutta et voi ihan tosissasi väittää, ettei S ja B jutut olisi ihan yhtä haitallisia, jollei enemmänkin, K ja B läheisistä väleistä meillä on sentään jotain todisteita toisin kuin S jutusta, lisäksi K ja B eivät ole kieltäneet shippausta ja ovat puhuneet keskenään ficeistä eli se on heille ok / osaavat kertoa, jos näin ei olisi
Mä en maininnut ketään shippi paria erikseen, vaan puhuin shippauksesta yleisesti. Sen sijaan sä rupesit puolustamaan K&B shippiä ja yrität nostaa sen jalustalle vähättelemällä muita shippi pareja. Etkä sä voi oikeasti tietää, että mitä B ajattelee näistä asioista, ne on vaan sun omia virheellisiä johtopäätöksiä.
 
vierailija
Anteeksi, mutta et voi ihan tosissasi väittää, ettei S ja B jutut olisi ihan yhtä haitallisia, jollei enemmänkin, K ja B läheisistä väleistä meillä on sentään jotain todisteita toisin kuin S jutusta, lisäksi K ja B eivät ole kieltäneet shippausta ja ovat puhuneet keskenään ficeistä eli se on heille ok / osaavat kertoa, jos näin ei olisi
Shippaus on kuitenkin eri asia kuin se että väitetään totuutena Bn olevan rakastunut Kärtsään ja pohditaan että Klla voi olla vaikka gfn kanssa avoin suhde koska vaan halutaan uskoa siihen että B&K välillä on muutakin kuin ystävyyttä
 
vierailija
Mä olin sitten se joka mietti että voiko olla oikeasti Lasse ja vertailin kuvia, kuuntelin tarkasti ja katsoin instan seurattuja jne. Paljastukohan se lopulta Jureksi, sitä en enää muista. Hauska juttu se oli jokatapauksessa.
Sori.🤗 Mä nimittäin otin sen jutun huumorilla ja ajattelin, että tästä saadaan jotakin lennokasta ja överiä aikaiseksi.
 
vierailija
Anteeksi, mutta et voi ihan tosissasi väittää, ettei S ja B jutut olisi ihan yhtä haitallisia, jollei enemmänkin, K ja B läheisistä väleistä meillä on sentään jotain todisteita toisin kuin S jutusta, lisäksi K ja B eivät ole kieltäneet shippausta ja ovat puhuneet keskenään ficeistä eli se on heille ok / osaavat kertoa, jos näin ei olisi
Nyt on aika paksua settiä
 
vierailija
Shippaus on kuitenkin eri asia kuin se että väitetään totuutena Bn olevan rakastunut Kärtsään ja pohditaan että Klla voi olla vaikka gfn kanssa avoin suhde koska vaan halutaan uskoa siihen että B&K välillä on muutakin kuin ystävyyttä
Tämäpä. Itse esim shippaan Jancea ja Damkrisiä vaikka tiedän että sekä Krisillä että Nacella kumppani onkin. Minusta on vaan hauskaa seurata kumpaakin shippiparia et mitä ne keskenään esim lavalla/instakommenteissa säätää. 😁
 
vierailija
Shippaus on kuitenkin eri asia kuin se että väitetään totuutena Bn olevan rakastunut Kärtsään ja pohditaan että Klla voi olla vaikka gfn kanssa avoin suhde koska vaan halutaan uskoa siihen että B&K välillä on muutakin kuin ystävyyttä
Ei ole, jos B antaa viitettä siihen suuntaan niin tottakai siitä puhutaan, ei meistä kukaan voi mitään heidän suhteensa laadusta tietääkään ei näytä B:tä haittaavan, koska ei ole ottanut etäisyyttä asiaan, lisäksi tätä S asiaa on myöskin tässä ketjussa ihan totuutena jankattu
 
vierailija
No niinkuin mä kirjoitin, niin luodut kontaktit on tärkeitä ja jokaisella kuvaajalla on omat visionsa. En myöskään käsitä, miksi hänen pitäisi kieltäytyä toimeksiannosta, toimivasta konseptista ja rahasta vain sen takia, kun ne ei miellytä jotakin random suomalaista keskustelupalstalla kirjoittavaa ihmistä. D:n kuvio toimii ja siksi hän on suosittu. Myös Joksut selvästi arvostivat häneen tapaansa toimia valokuvaajana.
Toivoko joku että kieltäytyisi kuvaamasta? Meni ohi jos toivoi. Itse näkisin mielelläni myös erilaisista ihmisistä D ottamia kuvia ja mitä saisi heistä irti.
 

Yhteistyössä