K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se jos he pääsisivät jonkun tunnetun artistin lämppäriksi voisi olla tosiaan heille onnenkantamoinen. Parasta olisi jos se tapahtuisi esim. Briteissä, mutta onkohan käytännössä mahdotonta?!
Olisi kyllä vähän outoa, että menisi katsomaan vaikka Lewis Capaldia ja lämppärinä esiintyisi joku bändi, joka laulaa sloveeniksi tai liettuaksi tms. Ei siis mua häiritsisi, mutta miten tuommoinen otettaisiin Britanniassa tai muualla Euroopassa vastaan tai järjestettäisiin?
 
vierailija
Olisi kyllä vähän outoa, että menisi katsomaan vaikka Lewis Capaldia ja lämppärinä esiintyisi joku bändi, joka laulaa sloveeniksi tai liettuaksi tms. Ei siis mua häiritsisi, mutta miten tuommoinen otettaisiin Britanniassa tai muualla Euroopassa vastaan tai järjestettäisiin?
Sulla on heti jo hyvä pointti tässä. Tosin en mä olisi vielä 2020 uskonut, että joku suomalainen voittaa Euroviisut ja vielä suomen kielellä.
 
vierailija
Eli täältä kompostista käyt trollaan vauvalla, kyllä nää jo tunnistetaan siellä varmaan
Mä käyn näissä kaikissa ketjuissa ja onhan se Loverpool ketjun poistelu toiminta ihan omaa luokkaansa. Siellä on joku joka varmaan luulee omistavansa sen ketjun ja poistelee sitten mielivaltaisesti niitä kommentteja, jotka ei miellytä häntä. Parasta oli ne K:n Kuumaa sukat ja K näyttää hyvältä haalareissa viestit, jotka poistuivat.🤣
 
vierailija
Mä käyn näissä kaikissa ketjuissa ja onhan se Loverpool ketjun poistelu toiminta ihan omaa luokkaansa. Siellä on joku joka varmaan luulee omistavansa sen ketjun ja poistelee sitten mielivaltaisesti niitä kommentteja, jotka ei miellytä häntä. Parasta oli ne K:n Kuumaa sukat ja K näyttää hyvältä haalareissa viestit, jotka poistuivat.
No siinä viitattiin liikaa Johannekseen, mikä on uhka K ja B shipille
 
vierailija
Mä käyn näissä kaikissa ketjuissa ja onhan se Loverpool ketjun poistelu toiminta ihan omaa luokkaansa. Siellä on joku joka varmaan luulee omistavansa sen ketjun ja poistelee sitten mielivaltaisesti niitä kommentteja, jotka ei miellytä häntä. Parasta oli ne K:n Kuumaa sukat ja K näyttää hyvältä haalareissa viestit, jotka poistuivat.🤣
Jep ja samoin käyn minä. En edes viitsinyt vastata tuohon edelliseen kun oli niin älytön viesti.
t. se joka otti viestin poiston puheeksi
 
vierailija
Mä käyn näissä kaikissa ketjuissa ja onhan se Loverpool ketjun poistelu toiminta ihan omaa luokkaansa. Siellä on joku joka varmaan luulee omistavansa sen ketjun ja poistelee sitten mielivaltaisesti niitä kommentteja, jotka ei miellytä häntä. Parasta oli ne K:n Kuumaa sukat ja K näyttää hyvältä haalareissa viestit, jotka poistuivat.
No miksi käyt kaikissa, jos sen ketjun meno ei miellytä, oletko joku feikkishippaaja sitten?
 
vierailija
Kaikki mihin Kärtsä koskee muuttuu kullaksi tai no ainakin Suomessa. Kukakohan on K:n seuraava ulkomaalainen yhteistyökumppani, joka myy Kultsan täyteen? Piipahtaakohan BL täällä syksyllä ja nähdään K:n&BL:n välistä eroottista lavashowta?
 
vierailija
No miksi käyt kaikissa, jos sen ketjun meno ei miellytä, oletko joku feikkishippaaja sitten?
Koska viihdyn näissä kaikissa ketjuissa. Toki mulla voi olla viikonkin väli kun en käy näissä missään. Ei se tee musta mitään feikkiä, jos arvostelen jonkun poisto logiikkaa. Suurin osa Loverpool ketjun kirjoittajista näyttää olevan ihan samaa mieltä siitä, että esim. Joost, K:n haalari kuuluvat ketjuun ja että Marketat saisivat suksia sieltä pois. Tässä ketjussa on ollut välillä kivoja keskusteluja, joten siksi eksyn myös tänne.
 

Yhteistyössä