K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä oli oikeasti ihastunut Damoniin. Mistä sitä tietää.
Voi olla, tai ehkä pelkästään se tietynlainen "rohkeus" aiheutti väreilyä. Selvästikin joksut suhtautuvat hyvin mutkattomasti seksuaalivähemmistöihin, mutta olihan niillä silti kiire viisuissakin aina vakuutella että tällasia me Balkanilla ollaan. Sehän ei nyt ihan pidä paikkaansa, kun ei siellä miehet istu toistensa sylissä ja hivele toisiaan, vaikka muuten halailevatkin ja läpsivät toisiaan pyllylle yms. Jokerit ovat keskenään huomattavasti fyysisempiä ja nimenomaan sillä tavalla mikä yleisesti on varattu mies-nais-pareille. Mutta Damon on niin überhomo kaikissa verkkosukissaan ja pehmeässä puhetavassaan, että hänen syliinsä painautuminen on ihan takuuvarmasti ollut bojanille vielä pykälää suurempi heittäytyminen. Ei siis välttämättä ole ollut mitään ihastumistakaan puolin eikö toisin, mutta se tunne jostain ihan uudesta voi silti aiheuttaa vähän hyrinää.
 
vierailija
Musta näytti siltä. Tai ehkä se vaan himoitsi sitä. Mun mielestä se katseli sitä just siihen malliin. Esim siinä sohvavideossa Bojan oli ihan eri otteella mukana kuin Jure.
Ehkä just paremminkin tää, et himoitsi Damonia. Toki saattoi olla ihastunutkin. Jos tosiaan pitäisi lyödä vetoa, et kehen näistä saagan miehistä B on tuntenut vetoa, niin laittaisin rahani D:n puolesta. Voihan toki olla, et B on ihan perusheterokin, mut ihan hauskaa, et miten eri tavoin me nähdään asiat.
 
vierailija
Ehkä just paremminkin tää, et himoitsi Damonia. Toki saattoi olla ihastunutkin. Jos tosiaan pitäisi lyödä vetoa, et kehen näistä saagan miehistä B on tuntenut vetoa, niin laittaisin rahani D:n puolesta. Voihan toki olla, et B on ihan perusheterokin, mut ihan hauskaa, et miten eri tavoin me nähdään asiat.
Mä uskoisin myös että se on damon, johon B on tuntenut seksuaalista vetoa. Ja luultavasti myös Janiin, mutta se on varmaan ollut vähän erilaista kuitenkin. No, nehän toisistaan tietämättä kuvailivatkin toisiaan sanoilla sexy ja yummy, eli tää ei nyt ehkä ollut kovin kummoinenkaan veikkaus.
 
vierailija
Mä uskoisin myös että se on damon, johon B on tuntenut seksuaalista vetoa. Ja luultavasti myös Janiin, mutta se on varmaan ollut vähän erilaista kuitenkin. No, nehän toisistaan tietämättä kuvailivatkin toisiaan sanoilla sexy ja yummy, eli tää ei nyt ehkä ollut kovin kummoinenkaan veikkaus.
😁
Mä kannatan suuresti sitä tumpussa vaalittua teoriaa, että jan ja bojan ovat nuoruusvuosinaan sexploranneet toistensa kehoja.
 
vierailija
Seuraako joku instassa näitä B:n (ja Joksujen) Lontoon ja Usa:n tuttavuuksia? Tykkäävätkö tai kommentoivatko he koskaan B:n tai enemmänkin Joksujen päivityksiä? Tiedän D:n ja Krisin viestittelyn, mutta ottavatko kantaa esimerkiksi keikkajulkaisuihin tai vaikka tähän uuteen sinkkuun? Itse en seuraa, joten en näe.
 
vierailija
Katsoin noita Sta bih jan sanoja, niissähän on selvä viittaus Sadieen: While I start seeing red
Vitsit vitseinä toki jne. heh heh mut sanoituksessa ei tosiaan viitata punaiseen mitenkään. Seeing red on fraasi/idiomi/kääntäjän tulkinta pada mrak -kohdasta.

Dok na oči mi pada mrak = Kun silmäni tummuvat / Kun silmieni ylle laskeutuu pimeä
 
vierailija
Mä kannatan suuresti sitä tumpussa vaalittua teoriaa, että jan ja bojan ovat nuoruusvuosinaan sexploranneet toistensa kehoja.
Mä olen myös tämän teorian kannattaja. Sen oman bi puolen saattaa nuorena löytää juuri jonkun ystävänsä kanssa tai sit vaan halutaan turvallisesti kokeilla asioita. (Nämä on kaikki siis spekua ja mutua, jos joku hermostuu näistä. Totuutta ei tiedä kukaan.)
 
vierailija
Seuraako joku instassa näitä B:n (ja Joksujen) Lontoon ja Usa:n tuttavuuksia? Tykkäävätkö tai kommentoivatko he koskaan B:n tai enemmänkin Joksujen päivityksiä? Tiedän D:n ja Krisin viestittelyn, mutta ottavatko kantaa esimerkiksi keikkajulkaisuihin tai vaikka tähän uuteen sinkkuun? Itse en seuraa, joten en näe.
Eikai noista Usan tuttavista ainakaan kuin Rose, sen bändikaverit, se Mayan tuottajamies ja Sn veli ees seuraa muuta kuin Bojania ja Bhän ei oo julkaissut mitään muuta kuin stooreja moneen kuukauteen
 
vierailija
😁
Mä kannatan suuresti sitä tumpussa vaalittua teoriaa, että jan ja bojan ovat nuoruusvuosinaan sexploranneet toistensa kehoja.
Samat ajatukset. Niiden keskinäiset koskettelut on jollain tavalla vähän erilaisia kuin vaikka bojanin ja krisin. Tuntuu olevan ihan omanlaistaan sähkö heidän välillään, vaikkei siitä silti tulekaan vaikutelmaa että jotain edelleen olisi käynnissä.
 
vierailija
Mä olen myös tämän teorian kannattaja. Sen oman bi puolen saattaa nuorena löytää juuri jonkun ystävänsä kanssa tai sit vaan halutaan turvallisesti kokeilla asioita. (Nämä on kaikki siis spekua ja mutua, jos joku hermostuu näistä. Totuutta ei tiedä kukaan.)
Mä oon ehkä jäävi sanomaan, kun itse oon nuorena toiminut just näin, mutta näin vuosikymmenten jälkeenkin väittäisin että aika tavallista tollanen varmasti on. Ei kaikki tietenkään kokeile yhtään mitään, mutta just jonkun tosi läheisen ystävän kanssa sitä helposti päätyy suutelemaan ja jos mukavasti menee niin vähän sitten hipelöidäänkin. Eikä se välttämättä sen kummemmaksi siitä mene. Esim mä olen edelleen parhaimman ystäväni kanssa todella läheinen, vaikka meistä vain toinen löysi sen bi-puolen itsestään noiden kokeilujen myötä.
 
vierailija
Varmaan useimmat on, jos vaan sopiva kaveri löytyy. Ja osa sit tarjoaa auttavaa kättä kaverille kun sellaisen aika tulee.
👍🤣 Mä muuten luen joskus huvikseni ihmisten kokemuksia näistä asioista vauvan seksi osiossa. En tiedä kuinka totuudenmukaisia ne on ja kuinka paljon niitä liioitellaan, mutta se on ihan hauska paikka, jos sitä vaan lukee silleen pilke silmäkulmassa.
 
vierailija
Mä olen myös tämän teorian kannattaja. Sen oman bi puolen saattaa nuorena löytää juuri jonkun ystävänsä kanssa tai sit vaan halutaan turvallisesti kokeilla asioita. (Nämä on kaikki siis spekua ja mutua, jos joku hermostuu näistä. Totuutta ei tiedä kukaan.)
Aika kyseenalaista tekstiä, kun ette kuitenkaan tiedä. Törkeää oikeastaan.
 
vierailija
Mä muuten luen joskus huvikseni ihmisten kokemuksia näistä asioista vauvan seksi osiossa. En tiedä kuinka totuudenmukaisia ne on ja kuinka paljon niitä liioitellaan, mutta se on ihan hauska paikka, jos sitä vaan lukee silleen pilke silmäkulmassa.
En oo siellä lukenu mutta mullakin on just samantyyppisiä kokemuksia nuoruudesta 🤭 Onneksi oli, koska muuten oisin aina vaan miettinyt miksei mun seurustelut etene ja miksen lämpene seksille jne. Meni silti useita vuosia ennen kuin tajusin etten oikeastaan ole edes bi vaan lesbo. Hassua sinänsä että sitä on niin ympäröivän todellisuuden vanki ettei tuollaista tajua itsestään. Mulla ei edes ole ollut ikinä mitään homofobiaa perheessä tai kaveripiirissä minkä takia olisin pitäytynyt heterosuhteissa, en yksinkertaisesti vaan tajunnut että juuri minä olen se sellainen. Luulen että monella on vähän samaa, eli ei edes tule ajatelleeksi että saattaisi ne suhteet onnistua samankin sukupuolen kanssa.
 

Yhteistyössä