K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä yritin kans lukea tota juorutiliä mutta en vaan ymmärrä koko twitteriä ja vielä vähemmän niitä juttuja. Mutta yhteen asiaan kiinnitin huomiota. Siellä monessa sanottiin että Istanbulin keikka olisi peruttu. Onko näin? En oo missään huomannut mitään tästä.
Kun on kyse keikoista, niin niissä uskon vain Joksujen virallista tiliä. On syy miksi juorut on juoruja.😉
 
vierailija
Mä en kyl osaa kuvitella B:tä yhteen kenenkään kanssa. Jotenkin sellainen ”aseksuaali” tapaus.
Musta se ei oo aseksuaali mutta jotenkin siitä tulee sellainen vaikutelma että se pelkää kauheasti että toinen osapuoli kiinnostuu vain julkisuuden takia tai että hän ei saakaan vastakaikua, eikö siksi uskalla mihinkään suhteeseen ryhtyä.
 
vierailija
Mä olen demiseksuaali ja luulin pitkään että minussa on joku vika, kun ympärillä olevat ystävät eivät olleet demiläisiä.
Näinhän se menee. Varsinkin nuorena sitä yleensä haluaa samaistua kavereihinsa ja kuulua joukkoon. Sitä luulee helposti, että itsessä on jotakin vikaa, jos poikkeaa liikaa joukosta. On tietysti nuoria, jotka kulkee omia polkujaan, mutta pääsääntöisesti kaveripiirin vaikutus on suuri. Näin myöhemmin sitä on onneksi ymmärtänyt, että maailma ei ole niin mustavalkoinen. Mäkin yritin kaverilleni kertoa 16-vuotiaana, että koen olevani biseksuaali. Hän sitten nauroi vaan asialle ja levitti sitä eteenpäin. Kesti sitten yli 10 vuotta ennenkuin uskalsin taas puhua asiasta muille.
 
vierailija
K joku are you stoori mutta ei jaksa enää palstailla ja odotella jotain liveä kun on koko illan lukenut jotain tympeitä trollianalyysejä vauvalla.
Täällä oli joskus hieno analyysi trollien metsästäjistä ja näkijöitä. Se mm. luo yhteishenkeä, kun saadaan taistella jotakin yhtä pahaa trollia vastaan, jonka oletetaan olevan vastuussa kaikesta ns. pahasta vauvalla. Samalla tavalla kun Selänteet kirjoittivat, että mielenosoittajat ovat ressukoita vasemmiston kannattajia, niin tässä on samasta ilmiöstä kyse. Halutaan nähdä ne muut jotenkin itseään alempana ja yritetään häpäistä heidät. Samalla itselleen epämieluisat jutut saadaan näin kuitattua jonkun yhden ja ainoan trollin tekosina. Joskus huvikseni luin analyyseja trolleista ja olen heihin laudalla törmännyt. Voin kyllä sen perusteella sanoa, että vauvan K&B ketjuissa ei olla pahemmin näiden trollien kynsiin edes jouduttu. Nämä trollit kyllä mekastavat 24/7 ja heidän jälkensä on aika puistattavaa luettavaa.
 

Yhteistyössä