K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta se oli tosi outoa, kun ihmiset vain päättivät viime kesänä, että B:n romahtelu johtui Rekon lähdöstä? Kun hän oli kuitenkin ihan aikuinen ihminen ja itsekään en ajattele, että kukaan kielsi pitämästä Rekoa taustatukena tai häneen yhteyttä.
Että pitivätkö ihmiset Boitsua ihan vauvana, joka tarvitsee keikoille jonkun isähahmon läsnä huolehtimaan?
Nytkin se selkein paniikkioire tuli sillä keikalla, jolta K oli ekana poissa Kultsan ja Viron jälkeen. Sattumaako?
Vähän samaa settiä kuin että K ei voi liikkua minnekään ilman TM. Se että Rekon nimi on poistettu virallisista yhteystiedoista ei tarkoittane sitä että se yhteydenpito on nyt loppu kaikkinensa ja heti.
 
vierailija
Mutta vieläkö uskotte, että nämä paniikkikohtaukset oikeasti liittyivät Rekon lähtöön? Mä en ole uskonut hetkeäkään. Mun mielestä ne liittyvät siihen, että rakastui K:hon ja jostain syystä ajankohta, jolloin tajusi, että se homma ei etene, oli viime kesänä samaan aikaan, kuin fanit sössöttivät Rekosta.
Jos nyt on näin isoa muutosta miehessä, mitä väitätte, niin ei se nytkään mihinkään Rekoon tai vastaavanlaisen managerin vai mikä hän oli, puutteeseen liity?
Paniikkihäiriön puhkeamisesta sanotaan näin:"osa potilaista on kuitenkin kokenut jonkin psykologisesti tärkeän elämäntapahtuman muutamia viikkoja ennen ensimmäistä kohtausta. Ajankohtaiset, kielteisiksi koetut, uhkaavat ja menetyskokemukset tai ihmissuhderistiriitoihin kytkeytyvät elämäntapahtumat näyttävät liittyvän paniikkihäiriön puhkeamiseen altistaen samanaikaiselle depressiolle."
Olisko managerin menetys ollut kuitenkaan niin iso tapaus kun kuitenkin jäi ystäväksi ja ilmeisesti kuitenkin oli ajatuksena jossain vaiheessa tehdä?
 
vierailija
Jos nimenomaan shippaus olisi ollut paniikkihäiriön syy, niin emme olisi nähneet sellaisia esityksiä NT:llä Suomessa. Joten shippauksen suhteen B ja myös K varmasti olivat ihan ok.
Kirjoitin edellisen koskien kesän aikaa. Ja mielipiteeni oli siis että se somemyllytys oli liikaa ei varsinaisesti itse shippi. Se että sitä tungettiin B/JO omiin someihin ja uteliaana on varmasti katsonut myös twitterin jne juttuja. Sittemmin asia on varmasti B omassa mielessä rauhoittunut ja NT aikoihin oli jo ok. Missään nimessä en kuvittele mitään välirikkoja asian takia K kanssa tms.
 
vierailija
oliko(onko) b ja reko sitten hyviä ystäviä?
Käsitykseni mukaan Reko oli isähahmo. En ymmärrä miten ulkopuolelta tulevien syytösten kohdalla liittyen häneen ja siksi pakotetusti yhteistyön katkeamiseen kukaan romahtaa? Meinaan sellaisessa tilanteessa luulisi nimenomaan voivan sopia, että pidetään yhteyttä kulissien takana tai että aina voi kysyä neuvoa? Tai vaikkei voisikaan saada jotain apua jatkossa, niin onko tuo tosiaan henkisen kriisin paikka?
Vielä kun ajattelen, että B ehkä kävi rakkaussurujaan läpi yksin. Reko-keisissä heitä oli viisi. He olivat siinä yhdessä. Miksi Bojan ois siitä noin romahtanut?
 
vierailija
No twitterissähän hidasteltiin jokaista videota ja tehtiin tulkintoja ja somen kommenttikentät huusivat K ja shippiä. Mitä lie vielä yksäreissä tullut. Ja uskon että on tullut muutakin epämiellyttävää (esim. se joku fani bäkkärillä kohu) kun suosio on kasvanut noin äkkiä. Se kaikkinensa oli liikaa ja keskittyi B eikä koko bändiin.
Siis… uskot, että B romahti koska häntä shipattiin kesällä K:lle? Mitä se touhu sitten Nt:lla oli sen valossa? Sehän kun oli lisää shipin ruokkimista sinunlogiikallasi parhaimmillaan.
 
vierailija
Mä en osta yhtään että Bluza on Ksta kirjoitettu, en usko että B ikinä on kirjoittanut suoraan jotain biisiä kellekään. Lukekaapa vaikka esim. ASTP:n sanat läpi, jos se olisi julkaistu nyt niin sen saisi myös väännettyä shippilaiseilla K-biisiksi. Ja sekin taitaa olla sukupuolineutraali biisi. Ihan samaa tyyliä Bluzakin on.
Toi ei ole pätevä vasta-argumentti, että Astp voitaisiin myös tulkita K:sta olevaksi. Se voi olla hyvin jostakusta silloisesta mielitietystä tehty, aivan kuin Bluza oli sen hetkisestä. Bluza on täysin selvästi viisukevään kokemuksista kirjoitettu, siihen ei astp tulkinnat liity mitenkään.
 
vierailija
Käsitykseni mukaan Reko oli isähahmo. En ymmärrä miten ulkopuolelta tulevien syytösten kohdalla liittyen häneen ja siksi pakotetusti yhteistyön katkeamiseen kukaan romahtaa? Meinaan sellaisessa tilanteessa luulisi nimenomaan voivan sopia, että pidetään yhteyttä kulissien takana tai että aina voi kysyä neuvoa? Tai vaikkei voisikaan saada jotain apua jatkossa, niin onko tuo tosiaan henkisen kriisin paikka?
Vielä kun ajattelen, että B ehkä kävi rakkaussurujaan läpi yksin. Reko-keisissä heitä oli viisi. He olivat siinä yhdessä. Miksi Bojan ois siitä noin romahtanut?
Eikö kaikkein loogisin selitys olisi vaan se, että takana oli ihan hemmetin rankka viisukevät, josta B otti valtavat paineet, kun muiden soitto tuli nauhalta. Lisäksi kävivät läpi nosteessa olevaa kansainvälistä suosiota, mikä oli ihan uutta. Sen paniikkikohtauksen aikoihin B puhui miten somen käyttökin lisäsi paineita ja vaikutti itsevarmuuteen. Tämä kaikki on sitten voinut Koronan ja kofeiinin edesauttamana purkautua paniikkikohtauksena.
 
vierailija
Toi ei ole pätevä vasta-argumentti, että Astp voitaisiin myös tulkita K:sta olevaksi. Se voi olla hyvin jostakusta silloisesta mielitietystä tehty, aivan kuin Bluza oli sen hetkisestä. Bluza on täysin selvästi viisukevään kokemuksista kirjoitettu, siihen ei astp tulkinnat liity mitenkään.
Minkä perusteella Bluza on viisukeväästä? Mun mielestä se ei ole. B on sanonut että ASTP ei ole kenestäkään tietystä.
 
vierailija
Mä en osta yhtään että Bluza on Ksta kirjoitettu, en usko että B ikinä on kirjoittanut suoraan jotain biisiä kellekään. Lukekaapa vaikka esim. ASTP:n sanat läpi, jos se olisi julkaistu nyt niin sen saisi myös väännettyä shippilaiseilla K-biisiksi. Ja sekin taitaa olla sukupuolineutraali biisi. Ihan samaa tyyliä Bluzakin on.
Tässä on taas tällaisia ei-maisterimaisia kehäpäätelmiä 😅
 
vierailija
mua on koko ajan häirinnyt se ajatus, että ihankun b:llä ei olisi muita ihmisiä tai tapahtumia elämässä kuin k. :D

Tuli mieleen kun pre partyissa yksi nainen puristi b:tä (siis kesken haastattelun tuli takaa ja nipisti ohimennen) näkyy videon haastattelussa. Sitten joksujen omalla videolla (vlogissa) b nipisti tätä naista takaisin. Jotain silmäpeliä siinä oli.

Me ei lopulta tiedetä mitään
 
vierailija
Eikö kaikkein loogisin selitys olisi vaan se, että takana oli ihan hemmetin rankka viisukevät, josta B otti valtavat paineet, kun muiden soitto tuli nauhalta. Lisäksi kävivät läpi nosteessa olevaa kansainvälistä suosiota, mikä oli ihan uutta. Sen paniikkikohtauksen aikoihin B puhui miten somen käyttökin lisäsi paineita ja vaikutti itsevarmuuteen. Tämä kaikki on sitten voinut Koronan ja kofeiinin edesauttamana purkautua paniikkikohtauksena.
Tämä on mahdollinen selitys itselleni vain eniten tökki se selitys Rekon lähdön olleen syy. Jos se liittyi mihinkään ihmissuhteissa niin itse pitäisin sydänsurujakin todennäköisempinä. Ja siis ne voivat olla joskus ihan irrationaalisia ja järjettömiä; vaikka tiedät ettei suhdetta ole näköpiirissä, jokin voi silti iskeä ihmiseen lujaa.
 
vierailija
mua on koko ajan häirinnyt se ajatus, että ihankun b:llä ei olisi muita ihmisiä tai tapahtumia elämässä kuin k. :D

Tuli mieleen kun pre partyissa yksi nainen puristi b:tä (siis kesken haastattelun tuli takaa ja nipisti ohimennen) näkyy videon haastattelussa. Sitten joksujen omalla videolla (vlogissa) b nipisti tätä naista takaisin. Jotain silmäpeliä siinä oli.

Me ei lopulta tiedetä mitään
Linkkiä tai vinkkiä, alkoi kiinnostamaan.
 
vierailija
Minkä perusteella Bluza on viisukeväästä? Mun mielestä se ei ole. B on sanonut että ASTP ei ole kenestäkään tietystä.
Pieni huone, hölmöilen kuin humalassa, vedä tuolia lähemmäksi, keksi suunnitelma, älä kutsu huomista, jos aurinko nousee olen yksin, bluza, pusero siis…
Se mitä B on sanonut astp ei ole kiinnostavaa, koska hän ei ole välttämättä halunnut että se vedetään häneen itseensä. Lisäksi onhan se voinut olla johonkuhun ihmiseen ihastumisesta syntynyt tarina päässä, jonka kanssa ei ole ollut mitään (heteromies joka ei saanut edes ikinä tietää, että B ihastui).
Voi olla mitä vain.
 
vierailija
mua on koko ajan häirinnyt se ajatus, että ihankun b:llä ei olisi muita ihmisiä tai tapahtumia elämässä kuin k.

Tuli mieleen kun pre partyissa yksi nainen puristi b:tä (siis kesken haastattelun tuli takaa ja nipisti ohimennen) näkyy videon haastattelussa. Sitten joksujen omalla videolla (vlogissa) b nipisti tätä naista takaisin. Jotain silmäpeliä siinä oli.

Me ei lopulta tiedetä mitään
Jos nipistelijä ois ollut K niin kyseessä olisi ollut taas yksi todiste rakastumisesta.
 

Yhteistyössä