K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku kysyi mitä tarkoitin mielen myllerryksillä, jotka saavat B:n irtautumaan bändistä. No, hän vaikuttaa olevan viisuja edeltävään aikaan verrattuna kuin eri ihminen. Tuli K, kaikki mikä siitä seurasi, bromancen ja hänen reaktioidensa levittely pitkin nettiä, tarve piiloutua, mielen haasteet, mahdollinen pettymys K:n suhteen, suosion kasvu ja sitä seuranneet kiireet ja ihmisten kiinnostus ja fanien sekoilut, uusia ihmisiä elämään, uusia ajatuksia ja näkökulmia... Voi hyvin olla, että hän vaan ei enää saa bändihommista mitään, eikä se enää olekaan suurin unelma. Hän sai maistaa kansainvälistä suosiota, ja ehkä ei nauttinutkaan siitä niin paljon kuin kuvitteli.
Kyllä mäkin mietin saatuani Šbj:n ja Bluzan sanat, ja yhdistäessäni Kultsan erillään bändistä olleet niiden esittämiset niiden lyriikoihin, että olikohan tämä Bojanin osalta piakkoin tässä?
Mutta jotenkin en enää osaa uskoa moiseen... mietin tässä kohtaa, että vaikka hän ois sen kelan käynytkin mielessään, niin olisiko ainakin toistaiseksi tullut siihen lopputulokseen, että haluaa jatkaa bändin kanssa.
Ja siis mun tulkintoihini (joita en siis kutsu ajatuksiksini saati todellisuudeksi, ja joissa B olisi bändin jättämisen tiellä) vaikuttaa se, että tulkitsin hänen olleen maaliskuussa pettynyt rakkaudessa, ja tajunneen viisuissa lopullisesti, että rakastaa miehiä. Todellisuudessa en ole tällaista vaihtoehtoa lukinnut.
Mutta koska hän jääräpäisesti julkisti siitä muutoksesta noi kaksi biisiä, (ja jotka siis minä tulkitsen noin), en pysty sitä vaihtoehtoa hylkäämäänkään.
Kelan johtopäätös kuitenkin olisi tyyliin; en aio enää palata naisten ihailemaksi rock-yhtyeen keulakuvaksi.
 
vierailija
Tämä juuri! Vaikka biisi on jo tuttu, niin tottakai on aina paikallaan pieni hehkutus ja kukapa sen kissan hännän nostaa jne... SBJ on hieno biisi ja ansaitsisi myös kunnon promoa.
Oon sitä mieltä että B:n adhd aivot on aikaisemmin keksinyt jos minkälaista promoa ja muita ideoita, on toiminut primusmoottorina monessa asiassa. Nyt kun mitä ilmeisimmin ei ole kunnossa, niin koko bändi vaikuttaa seisahtuneelta.
Mutta vieläkö uskotte, että nämä paniikkikohtaukset oikeasti liittyivät Rekon lähtöön? Mä en ole uskonut hetkeäkään. Mun mielestä ne liittyvät siihen, että rakastui K:hon ja jostain syystä ajankohta, jolloin tajusi, että se homma ei etene, oli viime kesänä samaan aikaan, kuin fanit sössöttivät Rekosta.
Jos nyt on näin isoa muutosta miehessä, mitä väitätte, niin ei se nytkään mihinkään Rekoon tai vastaavanlaisen managerin vai mikä hän oli, puutteeseen liity?
 
vierailija
Siis oli selvää, että kaikki alkuperäisessä emopaatissa olleet eivät heti tienneet, että K seurustelee, eivätkä kaikki siellä olleet olleet UMK-ketjussa.
Kyllä niitä gf mainintoja/keskusteluja oli ihan ketjun alusta asti. Eri asia jos niitä ei usko tai ota huomioon. Itse päädyin sinne noin Malediivien matkan aikohin (eli hyvin alussa ketjua) ja kuvista bongattiin muistaakseni käsilaukku. Melko heti sen olisi pitänyt olla selvää. Sitten pitkin matkaa lisää havaintoja.
 
vierailija
Kyllä mäkin mietin saatuani Šbj:n ja Bluzan sanat, ja yhdistäessäni Kultsan erillään bändistä olleet niiden esittämiset niiden lyriikoihin, että olikohan tämä Bojanin osalta piakkoin tässä?

voitko selittää vähän tarkemmin?
 
vierailija
Kyllä niitä gf mainintoja/keskusteluja oli ihan ketjun alusta asti. Eri asia jos niitä ei usko tai ota huomioon. Itse päädyin sinne noin Malediivien matkan aikohin (eli hyvin alussa ketjua) ja kuvista bongattiin muistaakseni käsilaukku. Melko heti sen olisi pitänyt olla selvää. Sitten pitkin matkaa lisää havaintoja.
gf on ollut kaikkien tiedossa seiskan paljastuksen jälkeen. Siitä puhuttiin jokaisessa k liittyvässä keskustelussa.
 
vierailija
Mutta vieläkö uskotte, että nämä paniikkikohtaukset oikeasti liittyivät Rekon lähtöön? Mä en ole uskonut hetkeäkään. Mun mielestä ne liittyvät siihen, että rakastui K:hon ja jostain syystä ajankohta, jolloin tajusi, että se homma ei etene, oli viime kesänä samaan aikaan, kuin fanit sössöttivät Rekosta.
Jos nyt on näin isoa muutosta miehessä, mitä väitätte, niin ei se nytkään mihinkään Rekoon tai vastaavanlaisen managerin vai mikä hän oli, puutteeseen liity?
Mä en usko että liittyivät Rekon lähtöön. En olisi edes varma että Reko silloin olisi hävinnyt kokonaan JO piiristä vaan uskon että toimi edelleen siellä jonkinlaisena hiljaisena taustatukena. Oma veikkaukseni on että B jokaista liikettä (ja hyviä liikkeitähän ne olikin) tulkittiin shippimielellä ja sitten keitti yli. Ehkä meni katsomaan ja lukemaan jotain twitteriä liikaa. Ei kaikki tietysti shipanneet mutta kyllähän se oli melkoinen somemyllytys.
t.eri
 
vierailija
gf on ollut kaikkien tiedossa seiskan paljastuksen jälkeen. Siitä puhuttiin jokaisessa k liittyvässä keskustelussa.
Niinhän sen olisi pitänyt olla jo muutaman sivun lukemisen perusteella eli käyätännössä melkein heti kun astui paattiin vaikka ei olisi Umk ketjussa ollutkaan. Osa varmaan vaan valitsi uskoa niitä jotka kielsivät asian tai että juttu ei jatku pitkään.
 
vierailija
Kyllä mäkin mietin saatuani Šbj:n ja Bluzan sanat, ja yhdistäessäni Kultsan erillään bändistä olleet niiden esittämiset niiden lyriikoihin, että olikohan tämä Bojanin osalta piakkoin tässä?
Mutta jotenkin en enää osaa uskoa moiseen... mietin tässä kohtaa, että vaikka hän ois sen kelan käynytkin mielessään, niin olisiko ainakin toistaiseksi tullut siihen lopputulokseen, että haluaa jatkaa bändin kanssa.
Ja siis mun tulkintoihini (joita en siis kutsu ajatuksiksini saati todellisuudeksi, ja joissa B olisi bändin jättämisen tiellä) vaikuttaa se, että tulkitsin hänen olleen maaliskuussa pettynyt rakkaudessa, ja tajunneen viisuissa lopullisesti, että rakastaa miehiä. Todellisuudessa en ole tällaista vaihtoehtoa lukinnut.
Mutta koska hän jääräpäisesti julkisti siitä muutoksesta noi kaksi biisiä, (ja jotka siis minä tulkitsen noin), en pysty sitä vaihtoehtoa hylkäämäänkään.
Kelan johtopäätös kuitenkin olisi tyyliin; en aio enää palata naisten ihailemaksi rock-yhtyeen keulakuvaksi.
Jääräpäinen on muuten kuvaava sana. Noita uusia biisejä ei olisi tarvinnut välttämättä esittää kiertueella, vanhoihinkin oltaisiin kyllä tyydytty. Sbj niistä ehkä oli valmiskin, mutta Bluza ei. Nimikin naulittiin vasta esityksen alussa.
Mutta B halusi ehdottomasti ne esittää. Kyllä niissä jokin sanoma oli, ainakin hänelle itselleen.
 
vierailija
Mutta vieläkö uskotte, että nämä paniikkikohtaukset oikeasti liittyivät Rekon lähtöön? Mä en ole uskonut hetkeäkään. Mun mielestä ne liittyvät siihen, että rakastui K:hon ja jostain syystä ajankohta, jolloin tajusi, että se homma ei etene, oli viime kesänä samaan aikaan, kuin fanit sössöttivät Rekosta.
Jos nyt on näin isoa muutosta miehessä, mitä väitätte, niin ei se nytkään mihinkään Rekoon tai vastaavanlaisen managerin vai mikä hän oli, puutteeseen liity?
Mun on edelleen vaikea uskoa, että Bojan olisi rakastunut Kärtsään. Hän enemmänkin näytti innostuneelta ihailijalta. Enemmän uskon tunteita olleen K lla siinä alkuvaiheessa.
 
vierailija
Take it from a reliable Balkan source - the only one of the guys that’s a decent lay is Jan. Kris might be well endowed but he just doesn’t even do anything. Bojan has a micropenis

Apua tuolla juorusivulla saa kyllä nauraa 😂😂
 
vierailija
Jääräpäinen on muuten kuvaava sana. Noita uusia biisejä ei olisi tarvinnut välttämättä esittää kiertueella, vanhoihinkin oltaisiin kyllä tyydytty. Sbj niistä ehkä oli valmiskin, mutta Bluza ei. Nimikin naulittiin vasta esityksen alussa.
Mutta B halusi ehdottomasti ne esittää. Kyllä niissä jokin sanoma oli, ainakin hänelle itselleen.
Se oli heidän tarkoitus esittää uusia biisejä tulevalta albumilta ja testata mitkä toimii ja mitkä ei
 
vierailija
Kyllä mäkin mietin saatuani Šbj:n ja Bluzan sanat, ja yhdistäessäni Kultsan erillään bändistä olleet niiden esittämiset niiden lyriikoihin, että olikohan tämä Bojanin osalta piakkoin tässä?

voitko selittää vähän tarkemmin?
Mietin, että tahtookohan hän soolouralle, haluaako hän alkaa kirjoittaa suoremmin omasta elämästään, josta kuuluisi se, että ei ole hetero? Nämä olivat siis mietteitäni silloin, eivät lopputuloksia tai päätöksiä, että tätä mieltä olen. Enkä nyt ajattele noinkaan, kuvaan vain, miksi silloin mietin sitäkin mahdollisuutta.
En tiennyt silloin S:stäkään (jota pidän ystävänä) vielä mitään, eikä sekään ollut tiedossa, ettei K mene samaan bussiin. Ja että koen bromancen kuopatuksi joidenkin viikkojen tai kuukausien kuluttua.
Näitä ajatuksia on tosi vaikea selittää kirjoittamalla, näyttäytyy välillä jopa omiin silmiin oma teksti ihan väärältä ja pitää hioa ja korjata :D
 
vierailija
Mä en usko että liittyivät Rekon lähtöön. En olisi edes varma että Reko silloin olisi hävinnyt kokonaan JO piiristä vaan uskon että toimi edelleen siellä jonkinlaisena hiljaisena taustatukena. Oma veikkaukseni on että B jokaista liikettä (ja hyviä liikkeitähän ne olikin) tulkittiin shippimielellä ja sitten keitti yli. Ehkä meni katsomaan ja lukemaan jotain twitteriä liikaa. Ei kaikki tietysti shipanneet mutta kyllähän se oli melkoinen somemyllytys.
t.eri
Siis mitä tarkoitat tällä: "Oma veikkaukseni on että B jokaista liikettä (ja hyviä liikkeitähän ne olikin) tulkittiin shippimielellä ja sitten keitti yli. Ehkä meni katsomaan ja lukemaan jotain twitteriä liikaa. Ei kaikki tietysti shipanneet mutta kyllähän se oli melkoinen somemyllytys."
 
vierailija
Musta se oli tosi outoa, kun ihmiset vain päättivät viime kesänä, että B:n romahtelu johtui Rekon lähdöstä? Kun hän oli kuitenkin ihan aikuinen ihminen ja itsekään en ajattele, että kukaan kielsi pitämästä Rekoa taustatukena tai häneen yhteyttä.
Että pitivätkö ihmiset Boitsua ihan vauvana, joka tarvitsee keikoille jonkun isähahmon läsnä huolehtimaan?
Nytkin se selkein paniikkioire tuli sillä keikalla, jolta K oli ekana poissa Kultsan ja Viron jälkeen. Sattumaako?
 
vierailija
Siis mitä tarkoitat tällä: "Oma veikkaukseni on että B jokaista liikettä (ja hyviä liikkeitähän ne olikin) tulkittiin shippimielellä ja sitten keitti yli. Ehkä meni katsomaan ja lukemaan jotain twitteriä liikaa. Ei kaikki tietysti shipanneet mutta kyllähän se oli melkoinen somemyllytys."
No twitterissähän hidasteltiin jokaista videota ja tehtiin tulkintoja ja somen kommenttikentät huusivat K ja shippiä. Mitä lie vielä yksäreissä tullut. Ja uskon että on tullut muutakin epämiellyttävää (esim. se joku fani bäkkärillä kohu) kun suosio on kasvanut noin äkkiä. Se kaikkinensa oli liikaa ja keskittyi B eikä koko bändiin.
 
vierailija
Mä en osta yhtään että Bluza on Ksta kirjoitettu, en usko että B ikinä on kirjoittanut suoraan jotain biisiä kellekään. Lukekaapa vaikka esim. ASTP:n sanat läpi, jos se olisi julkaistu nyt niin sen saisi myös väännettyä shippilaiseilla K-biisiksi. Ja sekin taitaa olla sukupuolineutraali biisi. Ihan samaa tyyliä Bluzakin on.
 
vierailija
Mä en usko että liittyivät Rekon lähtöön. En olisi edes varma että Reko silloin olisi hävinnyt kokonaan JO piiristä vaan uskon että toimi edelleen siellä jonkinlaisena hiljaisena taustatukena. Oma veikkaukseni on että B jokaista liikettä (ja hyviä liikkeitähän ne olikin) tulkittiin shippimielellä ja sitten keitti yli. Ehkä meni katsomaan ja lukemaan jotain twitteriä liikaa. Ei kaikki tietysti shipanneet mutta kyllähän se oli melkoinen somemyllytys.
t.eri
Jos nimenomaan shippaus olisi ollut paniikkihäiriön syy, niin emme olisi nähneet sellaisia esityksiä NT:llä Suomessa. Joten shippauksen suhteen B ja myös K varmasti olivat ihan ok.
 

Yhteistyössä