K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No jos nyt oikein spekuloimaan lähdetään niin täältä pesee: Kun S oli joka tapauksessa tulossa Eurooppaan Pariisiin ja sillä oli siinä muutama vapaapäivä sitä ennen niin yhdistivät D kanssa pari lomapäivää. Kroatia siksi kun D oli menossa Sloveniaan (lähellä) ja sekä S että Mitchell on ollut siellä ennenkin.

Yhtä uskottava teoria tämäkin.
Sitä paitsi luulis että Kroatiassa B olis tunnistettu, eivät olis kyllä missään ulkosalla voineet yhdessä liikkua. Ihan samahan se olis ollut mennä suoraan Sloveniaan sitten.

Ensisijaisesti luulen, että ovat vain ystäviä. Ainahan B innostuu uusissa ympyröissä olevista kavereista, käy niiden luona uusissa paikoissa ja ennen kaikkea kun S kanssa pääsee tutustumaan mielenkiintoisiin ihmisiin. Eli se usein näkeminenkään ei mitään suhdetta todista.
B on saattanut hyvin olla Kroatiassa, viettää aikaa Sloveniassa tai matkustaa vaikka Norjaan. Varmasti hän saa olla hyvinkin rauhassa esim. aurinkolasit ja lippis päässä. Julkkikset saavat olla yllättävän rauhassa, vaikka matkustavatkin ympäri maapalloa.
 
vierailija
Tuntuu ettei monella näillä K ja B ketjujen kirjoittajilla ole hirveästi muuta elämää. Älytöntä vouhottamista jostain säännöistä ja perustellaan uusia ketjuja kymmenittäin, kun noin ei saa sanoa ja näin ei saa kirjoittaa ja tuota mieltä ei saa olla. Aika keskenkasvuinen ja jotenkin suppean elämänpiirin vaikutelma tulee.

Ja mitä itse aiheeseen tulee, niin veikkaan K:n ja kaiken siihen liittyvän laukaisseen B:ssä asioita, jotka johtavat yksi kerrallaan toiseen, ja lopulta hän irtautuu bändistä.
 
vierailija
B on saattanut hyvin olla Kroatiassa, viettää aikaa Sloveniassa tai matkustaa vaikka Norjaan. Varmasti hän saa olla hyvinkin rauhassa esim. aurinkolasit ja lippis päässä. Julkkikset saavat olla yllättävän rauhassa, vaikka matkustavatkin ympäri maapalloa.
No mutta olisi ihan kiva, ettei tietona tälläisiä puhuttaisi ja miksi ois mennyt Norjaan, eikö D ainakin ole Ruotsissa (S taas Usassa)
 
vierailija
Tuntuu ettei monella näillä K ja B ketjujen kirjoittajilla ole hirveästi muuta elämää. Älytöntä vouhottamista jostain säännöistä ja perustellaan uusia ketjuja kymmenittäin, kun noin ei saa sanoa ja näin ei saa kirjoittaa ja tuota mieltä ei saa olla. Aika keskenkasvuinen ja jotenkin suppean elämänpiirin vaikutelma tulee.

Ja mitä itse aiheeseen tulee, niin veikkaan K:n ja kaiken siihen liittyvän laukaisseen B:ssä asioita, jotka johtavat yksi kerrallaan toiseen, ja lopulta hän irtautuu bändistä.
Mikä saa sinut ajattelemaan, että irtautuu bändistä, jos joitain tässä sen enempää erittelemättömiä asioita lähti liikkumaan hänen mielessään?
 
vierailija
Tuntuu ettei monella näillä K ja B ketjujen kirjoittajilla ole hirveästi muuta elämää. Älytöntä vouhottamista jostain säännöistä ja perustellaan uusia ketjuja kymmenittäin, kun noin ei saa sanoa ja näin ei saa kirjoittaa ja tuota mieltä ei saa olla. Aika keskenkasvuinen ja jotenkin suppean elämänpiirin vaikutelma tulee.

Ja mitä itse aiheeseen tulee, niin veikkaan K:n ja kaiken siihen liittyvän laukaisseen B:ssä asioita, jotka johtavat yksi kerrallaan toiseen, ja lopulta hän irtautuu bändistä.
Ei K ja B ketjuja ole uusi luotu, täältähän toi uusi Jo ketju luotiin, jossa kaikki shipitkin sallittuja käytännössä komposti2 (kritiikkiä ei sallita) samaa mieltä sikäli, että turhan paljon ketjuja hajottaa vaan fandomia
 
vierailija
Eli eroaako vauvasta sillä, että tuolla saa spekuilla S ja D yhteyksillä? Muuten sama kuin vauva, vai?
Se ei ole shippiketju, vaan Jokereista tykkäävien ketju. Mutta ei tosiaan haittaa vaikka shippaajiakin olisi mukana, kunhan kaikki ymmärtää että siellä voi olla vaikka kaikilla eri mielipiteet asioista. Mut keskustelun kohteita kunnioittaen ilman heihin kohdistuvaa haukkumista ja valitusta.
 
vierailija
Ei K ja B ketjuja ole uusi luotu, täältähän toi uusi Jo ketju luotiin, jossa kaikki shipitkin sallittuja käytännössä komposti2 (kritiikkiä ei sallita) samaa mieltä sikäli, että turhan paljon ketjuja hajottaa vaan fandomia
Minä henk koht mieluummin keskustelen Joksuista muiden fanien kuin heitä vihaavien tai heihin pettyneiden kanssa, joten otan uuden ketjun ilolla vastaan. Ainahan fandomissa jakaudutaan pienempiin porukoihin itseään kiinnostavien aiheiden pariin. Se on ihmisille luontaista. Eikö ne valittajat enää edes kuulu fandomiin.
 
vierailija
Minä henk koht mieluummin keskustelen Joksuista muiden fanien kuin heitä vihaavien tai heihin pettyneiden kanssa, joten otan uuden ketjun ilolla vastaan. Ainahan fandomissa jakaudutaan pienempiin porukoihin itseään kiinnostavien aiheiden pariin. Se on ihmisille luontaista. Eikö ne valittajat enää edes kuulu fandomiin.
Itse en tykännyt, kun kävin ei eronnut S ja D jutuillaan mitenkään tästä ketjusta
 
vierailija
Minä henk koht mieluummin keskustelen Joksuista muiden fanien kuin heitä vihaavien tai heihin pettyneiden kanssa, joten otan uuden ketjun ilolla vastaan. Ainahan fandomissa jakaudutaan pienempiin porukoihin itseään kiinnostavien aiheiden pariin. Se on ihmisille luontaista. Eikö ne valittajat enää edes kuulu fandomiin.
Tämä on helpompi tehdä esim. Tumpussa. Se että silputaan pienen pieni keskustelupalstalla kirjoittava ryhmä vielä pienempiin osiin on jotenkin kuolleena syntynyt ajatus. Se tietää vaan fandomin alasajoa ja hiipumista kokonaan näistä vauvan ja plussan ketjuista.
 
vierailija
Tämä on helpompi tehdä esim. Tumpussa. Se että silputaan pienen pieni keskustelupalstalla kirjoittava ryhmä vielä pienempiin osiin on jotenkin kuolleena syntynyt ajatus. Se tietää vaan fandomin alasajoa ja hiipumista kokonaan näistä vauvan ja plussan ketjuista.
Niin myös Tumppuun siirtyminen. Niille, jotka eivät siellä ole eivätkä aio mennäkään. en näe sitä alustaa kyllä minään keskustelupalstana.
 
vierailija
Niin myös Tumppuun siirtyminen. Niille, jotka eivät siellä ole eivätkä aio mennäkään. en näe sitä alustaa kyllä minään keskustelupalstana.
Se on fandomille parempi alusta kuin keskusteluketjut. Siellä on helpompi siirtyä ns. osiosta toiseen. Pohja on myös laajempi. Näissä vauvan ja plussan ketjuissa on nykyään ehkä 50-60 henkilöä parhaimpana päivänä ja vaikea sanoa, että kuinka moni heistä kirjoittaa aktiivisesti. Se että näin pieni määrä ihmisiä eriytyy jatkuvasti eri ketjuihin ei tiedä lopulta kauhean hyvää. Trollit taas seuraa kaikkialle ja yrittää hajottaa fandomia yhä pienempiin osiin. Itse kaipaisin yleisketjua, jossa säännöt ei olisi niin tarkkaan rajattuja.
 
vierailija
Se on fandomille parempi alusta kuin keskusteluketjut. Siellä on helpompi siirtyä ns. osiosta toiseen. Pohja on myös laajempi. Näissä vauvan ja plussan ketjuissa on nykyään ehkä 50-60 henkilöä parhaimpana päivänä ja vaikea sanoa, että kuinka moni heistä kirjoittaa aktiivisesti. Se että näin pieni määrä ihmisiä eriytyy jatkuvasti eri ketjuihin ei tiedä lopulta kauhean hyvää. Trollit taas seuraa kaikkialle ja yrittää hajottaa fandomia yhä pienempiin osiin. Itse kaipaisin yleisketjua, jossa säännöt ei olisi niin tarkkaan rajattuja.
Mua kiinnostaa nimenomaan aiheesta keskusteleminen. Tumppu vaikuttaa sen osalta ihan surkiolta.
 
vierailija
Enkä mä usko mihinkään trollien seuraamisiin ja hajottamisyrityksiinkään. Ihmisiä vain ärsyttää fandomissa osa asioista, osa kiinnostaa. Ärsyyntymisen esilletuoja ei ole mikään trolli. Minua ei ainakaan haittaisi yhtään, vaikk nämä kaikki ketjut hiljenisivät ihan täysin. voisin tehdä elämässäni jotain muutakin.
Nyt vain en voi, koska aiheesta kirjoitettu kiinnostaa minua, jos sitä on. Mutta ei kiinnosta siellä tumpussa tosiaan. Ei, koska siellä on paljon enkuksi, ei, koska saan päänsäryn siitä tavasta esittää asiat siellä, ne typerät ja lukemista häiritsevät risuaidat ja ei, koska kaikki on siellä niin naurettavan hajallaan.
 
vierailija
Minusta tässä ketjussa ei ole ankeaa se, että ollaan kriittisiä jotain joksujen tekemisiä tai tekemättä jättämistä kohtaan. Masentavaa on se, että jotkut tulevat tuomitsemaan näitä kirjoittajia huonoiksi ihmisiksi, joksujen vihaajiksi ja ties miksi trolleiksi.
 
vierailija
Tuntuu ettei monella näillä K ja B ketjujen kirjoittajilla ole hirveästi muuta elämää. Älytöntä vouhottamista jostain säännöistä ja perustellaan uusia ketjuja kymmenittäin, kun noin ei saa sanoa ja näin ei saa kirjoittaa ja tuota mieltä ei saa olla. Aika keskenkasvuinen ja jotenkin suppean elämänpiirin vaikutelma tulee.

Ja mitä itse aiheeseen tulee, niin veikkaan K:n ja kaiken siihen liittyvän laukaisseen B:ssä asioita, jotka johtavat yksi kerrallaan toiseen, ja lopulta hän irtautuu bändistä.
Ensimmäinen lause pätee itseeni mutta sitten mennäänkin jo metsään. Ei kiinnosta eikä ole koskaan kiinnostanut tämä sääntövääntö missään. Veisivät nyt edes tuon JO-ketjun väännön siihen ketjuun eikä sitä käytäisi täällä.
 
vierailija
vierailija
Minusta tässä ketjussa ei ole ankeaa se, että ollaan kriittisiä jotain joksujen tekemisiä tai tekemättä jättämistä kohtaan. Masentavaa on se, että jotkut tulevat tuomitsemaan näitä kirjoittajia huonoiksi ihmisiksi, joksujen vihaajiksi ja ties miksi trolleiksi.
Erittäin hyvä pointti. Just tästä yritin kirjoittaa eilen, mutta jotenkin nämä ”haluan kirjoittaa Joksuista positiiviseen sävyyn”-tyypit ei halua nähdä metsää puilta. ”Kriittisiä” täällä eniten solvataan ja yritetään tukahduttaa heidän keskustelu.
 
vierailija
Minusta tässä ketjussa ei ole ankeaa se, että ollaan kriittisiä jotain joksujen tekemisiä tai tekemättä jättämistä kohtaan. Masentavaa on se, että jotkut tulevat tuomitsemaan näitä kirjoittajia huonoiksi ihmisiksi, joksujen vihaajiksi ja ties miksi trolleiksi.
Ja eikö tän ketjun just pitänyt olla se, jossa sai puida pettymyksen tunteita ja esittää kritiikkiä? Se ärsytti itseä kun tämä alkoi kuitenkin kääntyä palvontaketjuksi, pitäisi vaan kritiikittömästi hehkuttaa näiden fandomien päähenkilöitä.
 
vierailija
Mä haluaisin nähdä sen kuvan, en ole sitä yhtäkään nähnyt.

siis eikö oo sellanen kuva missä s on parvella katsomassa d:n(?) kans vai muistaanko väärin/sekotan johonkin toiseen?
Mullakin on muistikuva että olisi ollut joku parvikuva mutta vähän epäilen että se oma mielikuva ei pidä täysin paikkaansa koska sitä kuvaa ei ole tullut enää vastaan. Voi siis olla että kuva on ollut vaikka pelkästään D parvella mutta sitten siihen on sekoittunut kommentit että S myös nähty kiertueella. Tai toinen henkilö on ollut niin sumea että ei saa täysin selvää. Toisaalta taas en silloin ollut asiasta kiinnostunut joten voi olla että olen vain vilkaissut ja unohtanut koko jutun ja kuvitellut että löytyyhän tämä kuva sitten myöhemminkin jos on tarvetta.
 
vierailija
Ja eikö tän ketjun just pitänyt olla se, jossa sai puida pettymyksen tunteita ja esittää kritiikkiä? Se ärsytti itseä kun tämä alkoi kuitenkin kääntyä palvontaketjuksi, pitäisi vaan kritiikittömästi hehkuttaa näiden fandomien päähenkilöitä.
Senhän takia se toinen ketju luotiin että te voisitte jäädä tänne pettymyksineenne
 
vierailija
Mullakin on muistikuva että olisi ollut joku parvikuva mutta vähän epäilen että se oma mielikuva ei pidä täysin paikkaansa koska sitä kuvaa ei ole tullut enää vastaan. Voi siis olla että kuva on ollut vaikka pelkästään D parvella mutta sitten siihen on sekoittunut kommentit että S myös nähty kiertueella. Tai toinen henkilö on ollut niin sumea että ei saa täysin selvää. Toisaalta taas en silloin ollut asiasta kiinnostunut joten voi olla että olen vain vilkaissut ja unohtanut koko jutun ja kuvitellut että löytyyhän tämä kuva sitten myöhemminkin jos on tarvetta.
Minäkin olen nähnyt sen, mutta se oli tosiaan hämärä ja sumea. Ehkä ne oli S ja D, mutta ei siitä kyllä kasvonpiirteitä erota.
 

Yhteistyössä