K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älytöntä. En jaksa mennä edes katsomaan.
Mä kävin kurkkaamassa. Ei kannata vaivautua, ihan samaa keskustelua siellä käydään kuin täälläkin. Olisi nyt ollut edes shippivapaa tai kuivan asiallinen ketju niin olis ollut erilainen ja kiinnostava ketju, mut nyt en todellakaan jaksa siirtyä. Samat spekuloinnit ja shippiriidat lukee täältäkin yhtä lailla.
 
vierailija
Mä kävin kurkkaamassa. Ei kannata vaivautua, ihan samaa keskustelua siellä käydään kuin täälläkin. Olisi nyt ollut edes shippivapaa tai kuivan asiallinen ketju niin olis ollut erilainen ja kiinnostava ketju, mut nyt en todellakaan jaksa siirtyä. Samat spekuloinnit ja shippiriidat lukee täältäkin yhtä lailla.
Anna toisten keskustella missä haluavat.
 
vierailija
Mä kävin kurkkaamassa. Ei kannata vaivautua, ihan samaa keskustelua siellä käydään kuin täälläkin. Olisi nyt ollut edes shippivapaa tai kuivan asiallinen ketju niin olis ollut erilainen ja kiinnostava ketju, mut nyt en todellakaan jaksa siirtyä. Samat spekuloinnit ja shippiriidat lukee täältäkin yhtä lailla.
ja meitä on niin vähän niin en ymmärrä miksi jakautua eri paikkoihin :D tykkään tästä kompostista kuitenkin paljon enemmän kuin vauvasta kun vauvalla pystyy manipuloimaan keskustelua peukuilla
 

Yhteistyössä