K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No rehellisesti en vertaisi måta ja JO:ta. Vähän epäreilua. Damiano voi seistä hiljaa ja yleisö syö kädestä. Da sanoi keikalla että menkää alas ja kun yleisö totteli niin sanoi jotain uu olette nopeita ja yleisö sekos.
Pelkästään tunnettavuus tekee ihan erityisen ilmapiirin.

Damianon osalta oli rutiininomainen keikka kyllä mutta vic ja varsinkin thomas oli liekeissä ja nautti.
Tämähän ei tähän juuri liity, mutta kun puhetta ollut Damianon soolourasta ja tästä kyllästymisestä, niin mulla kävi encoren aikana mielessä, että Thomas oli esillä niin paljon sen takia, ettei D:tä kiinnosta ja jopa ajatus, että D ei tule ollenkaan heittämään encorea. Tää kävi vaan mielessä, mut onneksi näin.
 
vierailija
Ja olen siis Måneskinin nähnyt ennenkin livenä. Mut tästä enää.
Siis joo selvästi Da vetää enemmän liukuhihnalta kun vertaa vuoden takaiseen.

Jotkut väittää että alkoi kun Da tapasi Doven (vrt JO ja b tilanne ja S), mutta itse en ole niin perillä näistä mutkista. He saavutti kaiken ja niin nopeasti niin ehkä se ei tunnu enää miltään. Pieni breikki voi olla paikallaan. Ovat niin nuoriakin vasta.

Toivottavasti viisujen kautta nähtäisiin myös toinen joka yltää samaan mihin Må.
 
vierailija
Voisin jos muistaisin yhtään mikä se oli mutta pitää katsoa löydänkö sen. Tai jaksanko etsiä jos ei helpolla löydy.

Oliko tuosta puhe? Mun mielestä B ei mitenkään kiemurtele.
 
vierailija
Siis joo selvästi Da vetää enemmän liukuhihnalta kun vertaa vuoden takaiseen.

Jotkut väittää että alkoi kun Da tapasi Doven (vrt JO ja b tilanne ja S), mutta itse en ole niin perillä näistä mutkista. He saavutti kaiken ja niin nopeasti niin ehkä se ei tunnu enää miltään. Pieni breikki voi olla paikallaan. Ovat niin nuoriakin vasta.

Toivottavasti viisujen kautta nähtäisiin myös toinen joka yltää samaan mihin Må.
Onko Må keikkaillut tosi paljon vuoden aikana? Oon huomannut että pitkät ja lukuiset kiertueet saa bändit vetämään enemmän rutiininomaisesti ja onhan se ihan ymmärrettävää kun melkein joka päivä samantyylinen show kuukausien ajan. Kiinnostaisi tietää miten Joksuilla auttoi se setlistin tehokas vaihtaminen maaliskuun kiertueella.
 
vierailija

Oliko tuosta puhe? Mun mielestä B ei mitenkään kiemurtele.
Ei niin, jotkut nyt haluaa nähä omiaan tai sitten eivät oo ees katsoneet tota pitkään aikaan ja muistavat väärin
 
vierailija
Onko Må keikkaillut tosi paljon vuoden aikana? Oon huomannut että pitkät ja lukuiset kiertueet saa bändit vetämään enemmän rutiininomaisesti ja onhan se ihan ymmärrettävää kun melkein joka päivä samantyylinen show kuukausien ajan. Kiinnostaisi tietää miten Joksuilla auttoi se setlistin tehokas vaihtaminen maaliskuun kiertueella.
oli niillä taukokin, mutta ovat keikkaileet.
Minusta JO:sta ei sillain näkynyt keikkailessa touri vaan kaikki tapahtu sen jälkeen. Toisaalta B sanoo usein ne samat asiat että onhan sekin tavallaan aika rutiininomaista.
on se myös kuormittavaampaa mitä enemmän yleisöä.
 
vierailija
Onko Må keikkaillut tosi paljon vuoden aikana? Oon huomannut että pitkät ja lukuiset kiertueet saa bändit vetämään enemmän rutiininomaisesti ja onhan se ihan ymmärrettävää kun melkein joka päivä samantyylinen show kuukausien ajan. Kiinnostaisi tietää miten Joksuilla auttoi se setlistin tehokas vaihtaminen maaliskuun kiertueella.
Mun käsittääkseni olivat ennen kesää pitkällä tauolla
 
vierailija
Käärijällä menee kyllä hyvin. Nyt on Euroopan tourilla Manchester, Birmingham ja Edinburgh vaihdettu isompiin tiloihin ja nyt vielä tuli lisäkeikat Lontooseen ja Amsterdamiin. Ja tämä kaikki suomenkielisellä räpillä ?!? On kyllä käsittämätöntä.
Niin ja tällä ei ole mitään yhteyttä tuohon mitä on Joksuista puhuttu nyt aamulla, ne kulkee ihan eri genreissä ja erilaisilla taustajoukoilla, niin ei ole reilua verrata. Osui nyt vaan samaan aikaan tämä uutinen ja ei voi olla hehkuttamatta tota Käärijän menoa!
 
vierailija
Käärijällä menee kyllä hyvin. Nyt on Euroopan tourilla Manchester, Birmingham ja Edinburgh vaihdettu isompiin tiloihin ja nyt vielä tuli lisäkeikat Lontooseen ja Amsterdamiin. Ja tämä kaikki suomenkielisellä räpillä ?!? On kyllä käsittämätöntä.
Onhan tuo aivan mahtavaa. Ja just että SUOMENKIELELLÄ!
toivon että tämä näkyy umk:ssa nyt. Seuraava vuosi (eli tämä 2024) on aina haastava laittaa paremaksi, mutta varmasti inspiroi artisteja kun K:n menoa katsoo.
 

Yhteistyössä