K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tälle viikkokirjeelle tais käydä niinkuin monelle muulle Jokereiden jutulle, ne vaan jää pois ja unohtuu, vlogit, discord ja sinne laitetut videot. Kohta taitavat unohtaa koko bändinkin.
Kuka sitä discordia kaipaa? Vlogit taisi olla Mark kuvaamia, ei ole kai ollut mukana, viikkokirje jäi ehkä Nacen synttäreiden takia voihan se tulla alkuviikosta
 
vierailija
Kuka sitä discordia kaipaa? Vlogit taisi olla Mark kuvaamia, ei ole kai ollut mukana, viikkokirje jäi ehkä Nacen synttäreiden takia voihan se tulla alkuviikosta
Siis millä tavalla jäi Nacen synttäreiden takia?
Minusta siitä bändistä huokuu nyt kokonaisuutena jotenkin että joku on pielessä tai JO ei tällä hetkellä nappaa ainakaan kaikkia heistä yhtään. Julkisuuteen päin on paljon eri tavalla sanotaan vielä alkuvuoteen verrattuna, enkä edes tarkoita mitään B:n instasta katoamisia ja piileskelyjä vaan ammatillisesti.
En ihmettelisi yhtään jos vaikka hoitavat nyt tulossa olevan levyn ja sen tiimoilta jo sovitut keikat ja sitten jäävät ainakin jollekin pitkälle tauolle.
 
vierailija
Siis millä tavalla jäi Nacen synttäreiden takia?
Minusta siitä bändistä huokuu nyt kokonaisuutena jotenkin että joku on pielessä tai JO ei tällä hetkellä nappaa ainakaan kaikkia heistä yhtään. Julkisuuteen päin on paljon eri tavalla sanotaan vielä alkuvuoteen verrattuna, enkä edes tarkoita mitään B:n instasta katoamisia ja piileskelyjä vaan ammatillisesti.
En ihmettelisi yhtään jos vaikka hoitavat nyt tulossa olevan levyn ja sen tiimoilta jo sovitut keikat ja sitten jäävät ainakin jollekin pitkälle tauolle.
Heillä ei käsittääkseni ole manageria tällä hetkellä joten joutuvat todennäköisesti hoitamaan paljon itse
 
vierailija
Kuka sitä discordia kaipaa? Vlogit taisi olla Mark kuvaamia, ei ole kai ollut mukana, viikkokirje jäi ehkä Nacen synttäreiden takia voihan se tulla alkuviikosta
Niinpä niin. Kaikki jää pikkuhiljaa pois, kaikki matsku mitä ennen on jaettu, kaikki yhteydenpito fanien suuntaan, aktiivinen promoaminen.
Luulin että pojilla oli intoa ja ammattimainen asenne tekemiseen, mutta taisi sen Lontoon myötä julkkispiirit ja uudet tuttavuudet viedä mennessään. Jos ei uusi levy tuo jotain intoa tähän touhuun ja en jaksa enää uskoa, että tuo, niin eiköhän bändin taru ollut tässä.
 
vierailija
Niinpä niin. Kaikki jää pikkuhiljaa pois, kaikki matsku mitä ennen on jaettu, kaikki yhteydenpito fanien suuntaan, aktiivinen promoaminen.
Luulin että pojilla oli intoa ja ammattimainen asenne tekemiseen, mutta taisi sen Lontoon myötä julkkispiirit ja uudet tuttavuudet viedä mennessään. Jos ei uusi levy tuo jotain intoa tähän touhuun ja en jaksa enää uskoa, että tuo, niin eiköhän bändin taru ollut tässä.
Eipä tähän ole juuri lisättävää.
 
vierailija
Ehkä niillä ei ole varaa? Rahaa ei tulekaan enää niin paljon kuin viime vuonna?
Tää voi olla kyllä hyvin todennäköistä. Mua ainakin ihmetyttää kaikista eniten tuo bändin oma some joka on ollut melkoisen hiljainen, someen ei tarvitse käyttää ees rahaa ja sillä saattaa pystyä tavoittamaan tosi paljon uusiakin kuuntelijoita, mutta jospa heillä ei sitten oo enää tarvetta markkinoida jos vaikka ovat päättäneet jäädä loppuvuodesta tauolle tai jotain. Sellainen fiilis tässä nyt on itselle tullut kun ovat niin paljon hiljaisempia olleet verrattuna vaikka vielä alkuvuoteen... Tottakai voi olla että oon ihan väärässäkin
 
vierailija
Minä ennustan taukoa syksystä alkaen. Nace perustaa perheen tyttiksensä kanssa, Boitsu muuttaa Yhdysvaltoihin, Kris Lontooseen, Jan vetäytyy ensin hiljaiseloon ja sitten johonkin muihin musahommiin kuten myös Jure. Parin vuoden päästä sitten katsovat vieläkö nappaisi uudestaan (eli ei).
 
vierailija
Minä ennustan taukoa syksystä alkaen. Nace perustaa perheen tyttiksensä kanssa, Boitsu muuttaa Yhdysvaltoihin, Kris Lontooseen, Jan vetäytyy ensin hiljaiseloon ja sitten johonkin muihin musahommiin kuten myös Jure. Parin vuoden päästä sitten katsovat vieläkö nappaisi uudestaan (eli ei).
Laitatko vielä nimimerkin ennustuksellesi, niin voidaan syksyllä katsoa, miten meni.
 
vierailija
Tuntuu pahalta sanoa, mutta jostain syystä mulla on myös fiilis, että nyt ei bändijutut kiinnosta. Vaikka he ovat talven olleet tekemässä biisejä Lontoossa, kiertueella ja äänittämässä, niin silti. Tai sit olivat alkuvuoden liian tiiviisti yhdessä ja nyt kaipaavat taukoa toisistaan.
 
vierailija
Maailma sitten vieroitti pois heidät toisistaan. Lontoo tosiaan ei ollut hyväksi bändille kokonaisuutena. Ymmärrän kyllä, että bändi ja Slovenia ei uusien julkkisystävien jälkeen enää houkuta. Mua ei ole koskaan innostanut Damon ja hänen seurapiirinsä, mutta ehkä D on vilpitön loppujen lopuksi. Mitään en tietenkään tiedä.
 
vierailija
No ei kyl oo kertonut missään vaiheessa myöskään et ois ihastunut Kärtsään.
Ei niin, sanoi vaan että tottakai ovat Käärijän kanssa pelkästään ystäviä kun oliko joku suomalainen haastattelija vieläpä joka tuosta jotain kysyi sillon viisujen aikaan... Mutta harhaisimmat ne ei usko edes Bn omia sanoja kun luulevat tietävänsä paremmin
 
vierailija
Tuntuu pahalta sanoa, mutta jostain syystä mulla on myös fiilis, että nyt ei bändijutut kiinnosta. Vaikka he ovat talven olleet tekemässä biisejä Lontoossa, kiertueella ja äänittämässä, niin silti. Tai sit olivat alkuvuoden liian tiiviisti yhdessä ja nyt kaipaavat taukoa toisistaan.
Johtuuko tää tunne siitä, kun tämä vuosi on ollut yhtä menoa ja meininkiä Joksujen osalta? Viisut ja sen jälkeen kierrettiin Eurooppaa aika ahkerasti. Onhan se kuluttavaa, ehkä kaipaavat oikeesti pientä breikkiä tästä kaikesta ennen seuraavaa ponnistusta.
 
vierailija
😂 onpas taas ennustuksia. Mä oon nähnyt vaan iloisena esiintyvän poppoon, yhdessä jopa jossain pitsitapahtumassa. Keikat olleet kovia as hell. Vrt. Måneskin, joka heitti rutiininomaisesti keikan, ei ottanut kontaktia yleisöön tai toisiinsa. Damianosta näkyi kyllästyminen. Porukka vietti 5 tuntia Suomessa, minkä jälkeen häippäsivät kaikki omille teilleen, Damiano toiselle mantereelle.
 

Yhteistyössä