K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toi on ihan huumorihahmo toi kaikenkieltäjä "höpöhöpö" & "läppää oli". Naurattaa niinku menneen talven lumet.
Äläpä tahallasi yritä niputtaa asioita yhteen. ”Läppää oli” ei ole mikään yleinen fraasi, mitä joku täällä hokisi, vaan liittyi keskusteluun jossa osa totesi jonkun asian olevan läppää, niinkuin olikin, myös minusta.
 
vierailija
Ei lopettanut. Puhui haastatteluissa Ksta ja esim. siinä kokkauslivessä yms. Sadien myötä yhteys loppui.
Mä en voi käsittää sitä, jos kävi niin kuin miltä näyttää. Että Sadieen tutustuminen sai B n unohtamaan K n porukat. Eihän ystävää tarvitse unohtaa, vaikka alkaisi seurustella. Vai halusiko B niin täydellisesti katkaista viittaukset bromanceen. Kummallista epävarmuutta olisi silloin ilmassa, jos niin pitäisi tehdä.
 
vierailija
gay vibat tulee vaikka lyhtypylväästä jos se palvelee omia tarkoitusperiä, mutta sitten noasta ei sitten kukaan tykkää oikeasti 🤣
Jep, väsynyttä ja jotenkin ihan vaan naisvihamielistä meininkiä joillakin. Minusta Noa Kirel on aika kauhea monestakin syystä mut en oo väittämässä etteikö joku tai monikin voisi pitää sen näköistä naista kuumana.
 
vierailija
Mulla on tunne, että B lopetti yhteyden pidon Kn suuntaan Maaliskuun jälkeen. Siksi se K huuteli ihmeissään viisuissa where are you send me something. Uusi rakkaus vie helposti mennessään ja yhteydenpito muihin jää. Voi olla, että välit ovat viileät.
Tuskin on lopettanut kokonaan, vaikka olisikin ollut kiireinen reissuissaan. Luulen että K tarkoitti vaan tuota studioaikaa kun joksut olivat siellä niin töihin upputuneita.
 
vierailija
Nyt kun täällä saa avautua ja joku otti Noankin puheeksi, niin jos B johonkin oli ihastunut niin juuri Palomaan. Katsoi häntä niin ihaillen. Selvästi B piti hänen ulkonäöstä, persoonasta, kappaleesta jne. Eikö B jossakin haastattelussa kertonut, että suutelisi ja menisi naimisiin juuri Paloman kanssa, jos pitäisi joku Viisu ehdokkaista valita. Kai siinä on mukana puoli totuutta.
Paloma ainakin valitsi B:n jompaan kumpaan ja B oli onnensa kukkuloilla kun sai tietää asiasta. Olikohan tuo kohtaus Carpe diem seriesissa.
 

Yhteistyössä