K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Millään alustalla ST ja Sadie fanien keskuudessa en ole kuullut mainittavan Btä. Ei niitä muut kyttää kuin Joksu fanit.
Mä oon nähnyt aiemmin S-fanien twitter-viestejä ja ryhmäkeskustelusta kuvankaappauksia ja siellä stalkattiin kyllä ihan yhtä huolella S:n lähipiiriä kuin täällä. Varmasti heillä on myös B tiedossa kun on monet muutkin Sn kaverit ja hyvänpäiväntutut. Silloin epäiltiin jotain muuta poikkikseksi mut en muista ketä. Ja sitten on niitä Rose-spekuja myös.
 
vierailija
Ihan miten vaan rouva siellä haluaa, mut ei kaikki Joksujen mielipiteet ole läppää. Mä en oikein ymmärrä tuota sun tarvetta kyseenalaistaa Janin sanomisia tai kirjoituksia. Miksei hän voisi oikeasti tykätä kyseisestä artistista ja kappaleesta.
Kyllä munkin mielestäni Jan tykkäsi oikeasti tuosta Monikasta. En tiedä oliko edes tavannut siis häntä koskaan, mutta tykkäsi. Ei se keskustelu ollut samanlainen, kuin ne Noa-jutut jotka olivat ihan läppää.
 
vierailija
Mä oon nähnyt aiemmin S-fanien twitter-viestejä ja ryhmäkeskustelusta kuvankaappauksia ja siellä stalkattiin kyllä ihan yhtä huolella S:n lähipiiriä kuin täällä. Varmasti heillä on myös B tiedossa kun on monet muutkin Sn kaverit ja hyvänpäiväntutut. Silloin epäiltiin jotain muuta poikkikseksi mut en muista ketä. Ja sitten on niitä Rose-spekuja myös.
No en ole kuullut tai nähnyt mitään Bstä esim. Discordissa. Tai millään avoimella alustalla. Ainoastaan JO fanien puheissa.
 
vierailija
No mutta tiedetäänkö varmasti, että Kris on hetero voihan se olla, vaikka molemmista sukupuolista kiinnostunut?
Kukaan meistä täällä ei tiedä yhtään mitään, arvailua kaikki. Mä en kyllä ymmärrä että miten toi sun kysymys liittyy tähän. Kris voi olla rakastunut naiseen, vaikka olisikin bi. Jotenkin tässä ketjussa kaikki halutaan nähdä aina m/m kuviona.
 
vierailija
Kyllä munkin mielestäni Jan tykkäsi oikeasti tuosta Monikasta. En tiedä oliko edes tavannut siis häntä koskaan, mutta tykkäsi. Ei se keskustelu ollut samanlainen, kuin ne Noa-jutut jotka olivat ihan läppää.
Siis kyllä jotain ihastusta ulkonäköön jne voinut olla, kuinka paljon sitten lienee tuntenut kyseisen ihmisen jää vähän arvoitukseksi
 
vierailija
Mulla on tunne, että B lopetti yhteyden pidon Kn suuntaan Maaliskuun jälkeen. Siksi se K huuteli ihmeissään viisuissa where are you send me something. Uusi rakkaus vie helposti mennessään ja yhteydenpito muihin jää. Voi olla, että välit ovat viileät.
 
vierailija
Jos niillä oli vähän jotain meneillään kuitenkin. D:n stoorit oli yhdessä vaiheessa vähän siihen suuntaan vihjaavia.
Hän kyllä taitaa vihjailla useinkin tähän tyyliin ystävistään. Uskon, että Bojanin ja Krisin kanssa on sama juttu kuin vaikkapa Cole Sprousen tai Simon Lööfin, tai Sadien. Ystäviä ilman mitään romanssia.
 
vierailija
Mulla on tunne, että B lopetti yhteyden pidon Kn suuntaan Maaliskuun jälkeen. Siksi se K huuteli ihmeissään viisuissa where are you send me something. Uusi rakkaus vie helposti mennessään ja yhteydenpito muihin jää. Voi olla, että välit ovat viileät.
Lopetti jo NTn jälkeen kun K lokakuussa lauleskeli where are you Bojan come back to my heart.
 
vierailija
Mulla on tunne, että B lopetti yhteyden pidon Kn suuntaan Maaliskuun jälkeen. Siksi se K huuteli ihmeissään viisuissa where are you send me something. Uusi rakkaus vie helposti mennessään ja yhteydenpito muihin jää. Voi olla, että välit ovat viileät.
Mustakin valitettavasti tuntuu tältä vaikka mitään en väitä heidän tilanteesta tietäväni.
 

Yhteistyössä