K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No eihän se silti Bojanin oma juttu tartte olla, eikä kuulosta että oliskaan. Muiden Joksujen tai Rekon läppää. Kuulostaa ihan Rekolta.
tuo on joksujen oma twitter

ja kai sä nyt ymmärrät ettei nämä useat twiitit ole edes ainoita? oli jotain kuviakin missä b itse oli ja niissä tekstejä jotka viittas Noaan, b:n omassa instassa jnejne. Haastatteluissakin tuli esiin
 
vierailija
Mulla ei taas tule sellaiset vibat sitten yhtään. Ja mulle taas ei ole mitään väliä sillä seksuaalisuudella. Mutta tosiaan oma vaikutelma ihan päinvastainen kuin sulla.
Ehkä B:n on helpompi olla miesten kanssa avoimempi julkisuudessa, koska hänet on kasvatettu kunnioittamaan naisia. Haluaa silloin tietoisesti tai tiedostamattaan pitää kohteliaan etäisyyden naisiin.
 
vierailija
Mä olen miettinyt kans sitä miten B tuntui ihailevan avoimesti Espanjan edustajaa. Oliko vaan jotenkin tykästynyt tämän persoonaan ja lahjakkuuteen.
Nyt kun täällä saa avautua ja joku otti Noankin puheeksi, niin jos B johonkin oli ihastunut niin juuri Palomaan. Katsoi häntä niin ihaillen. Selvästi B piti hänen ulkonäöstä, persoonasta, kappaleesta jne. Eikö B jossakin haastattelussa kertonut, että suutelisi ja menisi naimisiin juuri Paloman kanssa, jos pitäisi joku Viisu ehdokkaista valita. Kai siinä on mukana puoli totuutta.
 
vierailija
Nyt kun täällä saa avautua ja joku otti Noankin puheeksi, niin jos B johonkin oli ihastunut niin juuri Palomaan. Katsoi häntä niin ihaillen. Selvästi B piti hänen ulkonäöstä, persoonasta, kappaleesta jne. Eikö B jossakin haastattelussa kertonut, että suutelisi ja menisi naimisiin juuri Paloman kanssa, jos pitäisi joku Viisu ehdokkaista valita. Kai siinä on mukana puoli totuutta.
Mutta ei rientänyt lohduttamaan kun Espanja jäi finaalissa viimeiseksi 😏
 
vierailija
Ohis. Mutta sen K&B shippauksen voisi pitää muissa ketjuissa. Tiedän että sua varmasti ärsyttää se, että joku käy täältä kirjoittamassa Sadie juttuja vauvalle, mutta hölmöä silti lähteä ns. kostamaan sitä tänne.
Ei ärsytä S jutut ollenkaan, enkä ole täällä kostamassa kellekään. Mä en myöskään shippaa K:ta ja B:tä. Tää on mun mielestä keskusteluketju, asiallisesti saa sanoa mielipiteet. Mä taas oon eri mieltä siitä että jotkut luulee tän olevan joku pettyneiden valitusketju. Tää ketju alkoi hyvällä keskustelulla Damonista ja samalla hyvän avoimen keskustelun tasolla sais muutkin jutut pysyä. Kaikki mukana omine mielipiteineen, se oli tän ketjun juttu. Harmi vaan se on vähän kadonnut nyt.
 
vierailija
Nyt kun täällä saa avautua ja joku otti Noankin puheeksi, niin jos B johonkin oli ihastunut niin juuri Palomaan. Katsoi häntä niin ihaillen. Selvästi B piti hänen ulkonäöstä, persoonasta, kappaleesta jne. Eikö B jossakin haastattelussa kertonut, että suutelisi ja menisi naimisiin juuri Paloman kanssa, jos pitäisi joku Viisu ehdokkaista valita. Kai siinä on mukana puoli totuutta.
Joo selvästi B oli viehättynyt Blancasta, ei siis välttämättä seksuaalisessa mielessä. Heillä synkkasi todella hyvin ja B auttoi häntä kun hänen englannin taito ei ollut kovin hyvää mutta B osasi espanjaa. Eikä ollut Blancakaan mikään ennakkosuosikki.

Joksut meno viisuihin kaikille ja kaikelle avoimina ja hengasivat eniten sitten niiden kanssa joiden kanssa synkkasi hyvin.
 
vierailija
Niin? Ei missään ainakaan näkynyt mitään avointa flirttailua tämän suuntaan. Mutta muuten tuntui tehneen vaikutuksen?
Kyllähän se näkyi niissä kuvatuissa pätkissä, miten palvovasti B katsoi Espanjan edustajaa. Se kappale oli myös yksi B:n suosikeista. B saattoi ihastua/innostua monestakin Viisu ehdokkaasta. Siellä oli varmaan niin lämmin tunnelma ehdokkaiden kesken.
 
vierailija
No kuka sitten esimerkiksi tämän pätkän kuvasi ja K:n instassa julkaisi?
K laittoi paljon instaan noita bromanceklippejä, myös sen missä tuijottaa rakastuneena telkkaria kun Joksuilla oli semissä esiintyminen ja kuvstekstinä oli ”bojan ❤”. Kaikki ne poikkis, eat me, ym kommentit oli Kärtsän suusta, ei Bojanin.
 

Yhteistyössä