K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen että ne K:n kiehnättävät tykkäävät siitä itsekin. Ainakin Tommy, Johannes ja Bojan harrastavat sitä itsekin muidenkin kanssa. Se on osa showta ja sillä viihdytetään yleisöä (osa lämpenee, osa ei). En ihan pääse sun ajatuksesta kiinni, että mitä väärää siinä on? Ei tässä kuitenkaan mitään kumppania olla pettämässä.
Ehkä kyse onkin siitä, että homopelleilyt ei ole minusta hyvää huumoria.
 
vierailija
Sn kaveri Rose telttailee monesti luonnossa, just oli taas hiljattain tällainen postaus. Mun mielestä myös S on vilahtanut aiemmin vastaavissa postauksissa.
Eikä noin suurissa mökeissä, minkä tuon kokoinen porukka tarvitsisi ole yleensä mitään ulkovessoja. Tuskin K:n crewkaan sellaisissa yöpyy ja aikaansa viettää. Yleensä nuo isot vuokramökit on tosi hienoja ja hyvin varusteltuja.
 
vierailija
Ja sinä tiedät sen siitä että? Eivät jaksa vaan täällä lukea noita juttuja. En kyllä itsekään jaksa niin usein käydä lukemassa. Negatiivinen, ankea tunnelma. Joksufanitus ei kyllä ole vähentynyt tippaakaan.
No tossa äsken nyt tuli esiin esim. aika alas laskeneet kuuntelijaluvut, kai sekin jotain kertoo. Itse nyt esimerkkinä en ole kesän aikana kuunnellut juuri ollenkaan Joksuja, on uudet artistit ja biisit kuuntelussa. En mä tiedä miksi, ehkä tuli kuunneltua tarpeeksi ja kulutin loppuun, ei vaan riitä enää mielenkiinto. En tiiä mitä niiden pitäis tehdä, että alkais taas kiinnostamaan. Myönnän kyllä, että näin jälkeenpäin ajateltuna aika suuri osa fanitusta oli varmaan Bojan. Mutta kiinnostus loppui, tyyppi muuttui tavalliseksi kuolevaiseksi :D ja ei ole sellasta kipinää enää, tai sitten vaan kun ei ole uutta matskuakaan ja vanhat on loppuun kulutettuja. Ei sitä jaksa jonkun historian perässä fanittaa kovin pitkään. Voi olla, että jonkun ajan päästä palaan uudestaan näihin biiseihin, tai sitten unohdan lopullisesti koko bändin.
 
vierailija
No tossa äsken nyt tuli esiin esim. aika alas laskeneet kuuntelijaluvut, kai sekin jotain kertoo. Itse nyt esimerkkinä en ole kesän aikana kuunnellut juuri ollenkaan Joksuja, on uudet artistit ja biisit kuuntelussa. En mä tiedä miksi, ehkä tuli kuunneltua tarpeeksi ja kulutin loppuun, ei vaan riitä enää mielenkiinto. En tiiä mitä niiden pitäis tehdä, että alkais taas kiinnostamaan. Myönnän kyllä, että näin jälkeenpäin ajateltuna aika suuri osa fanitusta oli varmaan Bojan. Mutta kiinnostus loppui, tyyppi muuttui tavalliseksi kuolevaiseksi ja ei ole sellasta kipinää enää, tai sitten vaan kun ei ole uutta matskuakaan ja vanhat on loppuun kulutettuja. Ei sitä jaksa jonkun historian perässä fanittaa kovin pitkään. Voi olla, että jonkun ajan päästä palaan uudestaan näihin biiseihin, tai sitten unohdan lopullisesti koko bändin.
Sen verran kuitenkin tuntuu vielä kiinnostavan, että täällä heistä keskustelet?
 
vierailija
Tiedän. Tämä on realistinen ketju myös. Jos mökillä meinataan olla, se pitää myös varata.
Jos olisivat menossa mökille, niin varmaan olisivat sen siinä tapauksessa jo varanneet. Me ei tietenkään tiedetä ovatko menossa. Musta ainakin olis hauskaa jos menisivät vaikka suuremmallakin porukalla, kun jotkut spekuilivat että S ja D olisivat mukana. Siitähän tämä keskustelu lähti.
 

Yhteistyössä