K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hienoahan se olisi jos S ja D tapaisivat Jerpan. Jertsu hurmaisi ne ihan varmasti. Toisaalta en kyllä usko että S kiertää nyt mukana, kun olisihan sen tuolla Makedoniassa jo joku bongannut. Sen verran pieni paikka.
Mutta tervetuloa vaan Ruissiin, Jere kyllä isännöi.
 
vierailija
Hienoahan se olisi jos S ja D tapaisivat Jerpan. Jertsu hurmaisi ne ihan varmasti. Toisaalta en kyllä usko että S kiertää nyt mukana, kun olisihan sen tuolla Makedoniassa jo joku bongannut. Sen verran pieni paikka.
Mutta tervetuloa vaan Ruissiin, Jere kyllä isännöi.
Mä en kyllä näe Jereä hurmaamassa heitä. Sönköttää suomijunttijuttujaan ja soittaa porttareita. Joo ei.
 
vierailija
K löytää aina uusia miespuolisia kiehnauksen kohteita, jos vanhat ei enää jaksa innostua. Seuraavaksi se kohde saisi olla joku kunnon kokovartalo tatuoitu moottoripyöräjengiläinen, joka laittaisi lavan ryskymään ja ottaisi K:n moottoripyörää vasten.
Tätä hieman ihmettelen. K n kiehnättävät ovat jotain mikä on vaihdettavissa noin vain uuteen. Ei mitään merkitystä kenelläkään heistä, kunhan K saa kiehnätä.
 
vierailija
Kyllä nyt kannattais Bn yhteisen hyvän puolesta astua esiin ja tehdä muutamat kiehnäykset Ruississa, jospa se bändin suosio siitä taas lähtis nousuun. Kuuntelijoita Spotifyssa nyt enää 215 000, luku on alimmillaan viisutähteyden jälkeen. On se Kn kanssa kiehnäys ennenkin auttanut, miksei siis nyt.
 
vierailija
Tätä hieman ihmettelen. K n kiehnättävät ovat jotain mikä on vaihdettavissa noin vain uuteen. Ei mitään merkitystä kenelläkään heistä, kunhan K saa kiehnätä.
Mä luulen että ne K:n kiehnättävät tykkäävät siitä itsekin. Ainakin Tommy, Johannes ja Bojan harrastavat sitä itsekin muidenkin kanssa. Se on osa showta ja sillä viihdytetään yleisöä (osa lämpenee, osa ei). En ihan pääse sun ajatuksesta kiinni, että mitä väärää siinä on? Ei tässä kuitenkaan mitään kumppania olla pettämässä.
 
vierailija
Kyllä nyt kannattais Bn yhteisen hyvän puolesta astua esiin ja tehdä muutamat kiehnäykset Ruississa, jospa se bändin suosio siitä taas lähtis nousuun. Kuuntelijoita Spotifyssa nyt enää 215 000, luku on alimmillaan viisutähteyden jälkeen. On se Kn kanssa kiehnäys ennenkin auttanut, miksei siis nyt.
Ei kiitos. Nää uudemmat Kn kiehnäykset paljon parempia.
 

Yhteistyössä