K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On kummallista, että kului 10 vuotta, ennenkuin porukat tajusivat Kn karisman. Miten ihmeessä se on voinut olla piilossa. Onko se siitä CCCstä kaikki kiinni?
Niinpä. Ja miten hän on yhtäkkiä kaikkien (lähes) ikäluokkien suosikki. Ennen CCCtä hänet tiesi rap-kansa, UMK-julkisuuden jälkeen jokainen. Ja kun miehellä on luontainen kyky kohdata ihmiset, huikea karisma ja pikkupoikamainen pilke silmäkulmassa, vetoaahan se.

Pistän paljon myös median piikkiin, joka "löysi" ja ymmärsi hänen erikoisuutensa. Miehelle, joka puhuu kauniisti perheestään, haaveilee omista lapsista, kohtaa kaikki pikkulapsesta ysikymppiseen avoimen rohkeasti ja samalta tasalta välittäen, ja siitä huolimatta räppää ryyppäämisestä, oli selkeä tilaus.

Ja onhan hän myös räppärinä poikkeuksellinen, monet eivät edes sellaisena pidä. Sanoitukset ovat suorastaan nerokkaita, sisältävät niin isoja juttuja, että välillä melkein sydämestä ottaa. Sitä en tietenkään osaa sanoa, miten tekstit syntyvät ja paljonko niissä on Allun ajatuksia.

Mutta ihana on. Vei tällaisen viisikymppisen sydämenkin kertaheitolla. Eikä loppua tälle hulluudelle näy.
 
vierailija
Ohis. Kyllähän sen kuulee ja näkee. Jengi odottaa Kärtsää.
Olin paikalla. Siellä todellakin odotettiin ja syötiin kädestä. Olin myös Måneskinin keikalla torstaina. Joo, hyvä oli, mutta kliininen ja rutiininomainen. Ei näkynyt eikä tuntunut sitä lämpöä, mikä oli Kn keikalla eilen.
"V***u, mä rakastan teitä - se oli Kn viesti, joka upposi kansaan kuin kuuma veitsi voihin.
 
vierailija
Olin paikalla. Siellä todellakin odotettiin ja syötiin kädestä. Olin myös Måneskinin keikalla torstaina. Joo, hyvä oli, mutta kliininen ja rutiininomainen. Ei näkynyt eikä tuntunut sitä lämpöä, mikä oli Kn keikalla eilen.
"V***u, mä rakastan teitä - se oli Kn viesti, joka upposi kansaan kuin kuuma veitsi voihin.
voitko lopettaa trollille vastaamisen? videosta näkee että provinssin keikka oli tosi onnistunut ja jengi on mukana ei tarvitse vakuuttaa sellasia jotka vaan trollaa.
 
vierailija
Olin paikalla. Siellä todellakin odotettiin ja syötiin kädestä. Olin myös Måneskinin keikalla torstaina. Joo, hyvä oli, mutta kliininen ja rutiininomainen. Ei näkynyt eikä tuntunut sitä lämpöä, mikä oli Kn keikalla eilen.
"V***u, mä rakastan teitä - se oli Kn viesti, joka upposi kansaan kuin kuuma veitsi voihin.
Oliko Måneskin oikeasti jotenkin kliininen livenä? Kun just katselin noita pätkiä keikalta ja tuntui että on paljon lämpimämmän oloisia esiintyjiä mitä itse ajattelin (todella vähäisen seuraamisen perusteella). Ja siis heräsi sellainen toivo että joskus pääsisi sen näkemään.
 
vierailija
Oliko Måneskin oikeasti jotenkin kliininen livenä? Kun just katselin noita pätkiä keikalta ja tuntui että on paljon lämpimämmän oloisia esiintyjiä mitä itse ajattelin (todella vähäisen seuraamisen perusteella). Ja siis heräsi sellainen toivo että joskus pääsisi sen näkemään.
Valitettavasti oli. Suomea tai suomessa oloa ei mainittu mitenkään. Ei juurikaan välispiikkejä. Damiano veti liukuhihnalta. Joku oli myös katsonut että heidän lento (oletettavasti) tuli suomeen noin kaksi tuntia ennen keikkaa ja lähtivät heti keikan jälkeen pois suomesta.
On heidän näkeminen kokemus ja jos tykkäät heidän musiikista niin mene ihmeessä katsomaan.
 

Yhteistyössä