K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tällaisten sukkelien komenttejen tähden, Bojan ei kirjoittele enää mitään instaan. Eikä esiinny kuvissa vapaalla. Järkkyä arvostelua henkilön olemuksesta.
Näitä tiettyjä sukkelia kommentteja kirjoittaa Kärtsästä ja Bojanista yks ja sama ihminen tyylistä päätellen. Sen lisäksi on tämä nokkela-Noora jonka tähtäimessä on erityisesti Bojan.
 
vierailija
Ymmärrän some näkymättömyyden maailman tähdiltä luokkaa Taylor Swift, mutta tuo Bn käytös on jo kummallista. Tulee vain mieleen että on Joksut ja B erikseen. Johan tuossa normi fanitkin alkaa ihmettelemään, onko bändin kesken kaikki hyvin. Itse siis en usko, että heillä mitään ongelmia on, mutta vähemmän seuraavat voi ihmetellä.
 
vierailija
Käärijän keikka oli aivan huikea. Moni ensikertalainen - kyllä, niitäkin on - oli aivan fiiliksissä. Ei kuulemma ollut osannut ajatella, mikä vetovoima Klla on. Jengi söi sen kädestä.
On kummallista, että kului 10 vuotta, ennenkuin porukat tajusivat Kn karisman. Miten ihmeessä se on voinut olla piilossa. Onko se siitä CCCstä kaikki kiinni?
 
vierailija
On kummallista, että kului 10 vuotta, ennenkuin porukat tajusivat Kn karisman. Miten ihmeessä se on voinut olla piilossa. Onko se siitä CCCstä kaikki kiinni?
Mä voin vanhana fanina vastata. Tämä Käärijän jäätävä potentiaali ja karisma on kytenyt pinnan alla pitkään. Se pääsi täyteen kukoistukseen viisujen aikoihin. Ennen mä kuuntelin Käärijää musiikin vuoksi, mutta Cha cha cha sai mut huomaamaan hänen ulkonäkönsä. Viisut teki hänestä ilmiön. Jotain maagista tapahtui ihan puolessa vuodessa. Tämä on mun mielipide, en tiedä mitä muut vanhat fanit ajattelee asiasta. Osa kai kaipaa takaisin jopa niitä ”vanhoja hyviä aikoja”, kun K ei ollut vielä niin tunnettu.
 
vierailija
Ymmärrän some näkymättömyyden maailman tähdiltä luokkaa Taylor Swift, mutta tuo Bn käytös on jo kummallista. Tulee vain mieleen että on Joksut ja B erikseen. Johan tuossa normi fanitkin alkaa ihmettelemään, onko bändin kesken kaikki hyvin. Itse siis en usko, että heillä mitään ongelmia on, mutta vähemmän seuraavat voi ihmetellä.
K opetti meidät siihen, että kokoajan on jotain insattavaa. Nyt sitten odotetaan samaa Kn kaverilta. Ovat ilmeisesti luonteiltaan kuin yö ja päivä. Bojan on valinnut linjansa. Se hänelle suotakoon.
 

Yhteistyössä