K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Ihan ohis. Kyllä monia naisia kiinnostaa miesten hauiksen koko ja se että onko vartalo treenattu."

Todella pientä osaa. Varsinkin joku hauiksen koko naurattaa ihan. En ole 31 vuoden aikana kuullut varmaan kertaakaan yhdeltäkään naiseltä mitään tollasia hauisjuttuja
Mä taas liikun sellaisessa ympäristössä, missä noilta hauis jutuilta ei voi välttyä (olen töissä yhdessä liikuntapaikassa). Hyvin monet naiset käy kuntosalilla ja ovat tarkkoja kehostaan. Ehkei sun tuttavapiirissä ole sitten kuntoilijoita. Mulle on ihan se ja sama, että kuka ne kommentit on kirjoittanut. Jotenkin vaan säälittää, kun se on monesti homomiehet, joita näissä ketjuissa syytetään kaikesta ja jos ei syytetä, niin on myös se toinen puoli, kun heitä epäillään naisiksi jne.
 
vierailija
"Ihan ohis. Kyllä monia naisia kiinnostaa miesten hauiksen koko ja se että onko vartalo treenattu."

Todella pientä osaa. Varsinkin joku hauiksen koko naurattaa ihan. En ole 31 vuoden aikana kuullut varmaan kertaakaan yhdeltäkään naiseltä mitään tollasia hauisjuttuja
Mun on pakko vastata tähän, koska toi sun kommentti on täyttä puppua. Juuri eilen viimeksi kuulin ravintolan terassilla, kun porukka naisia arvosteli miesten vartaloita. Hauikset ja perseet arvosteltiin nollasta kymppiin. Olivat vielä varttuneempia ihmisiä ja selvästi nautittu jotakin. Ihme on jos olet tuollaiselta välttynyt tai sitten et vaan halua kiinnittää asiaan huomiota.
 
vierailija
En mä vaan lämpene JO:n musiikille, eikä mun tarvitsekaan. Provinssissa näytti olleen mahtava meno.
Vaikka siellä olisi soitettu säkkijärven polkkaa, meno olisi ollut suurinpiirtein samanlaista. Lauma sen tekee, matkitaan mukana. Kuhan ämyreitä huudatetaan ja pyroja leiskautellaan, jengi on tyytyväisiä. Tuskin moni tiesi tai muistaa tänään kuka esiintyi ja mitä lauloi.
 
vierailija
Vaikka siellä olisi soitettu säkkijärven polkkaa, meno olisi ollut suurinpiirtein samanlaista. Lauma sen tekee, matkitaan mukana. Kuhan ämyreitä huudatetaan ja pyroja leiskautellaan, jengi on tyytyväisiä. Tuskin moni tiesi tai muistaa tänään kuka esiintyi ja mitä lauloi.
Eiköhän muista, koska sen verran kovia nimiä ja valovoimaisia esiintyjiä on Provinsissa mukana. Moni näyttää menneen sinne jonkun tietyn artistin/bändin takia, mutta kyllähän kyseisen festarin tunnelma on aina ollut omaa luokkaansa.
 
vierailija
Vaikka siellä olisi soitettu säkkijärven polkkaa, meno olisi ollut suurinpiirtein samanlaista. Lauma sen tekee, matkitaan mukana. Kuhan ämyreitä huudatetaan ja pyroja leiskautellaan, jengi on tyytyväisiä. Tuskin moni tiesi tai muistaa tänään kuka esiintyi ja mitä lauloi.
Mm. Käärijä oli odotettu esiintyjä ja hyvä jos kaikki mahtuivat kuuntelemaan häntä.
 
vierailija
Eiköhän muista, koska sen verran kovia nimiä ja valovoimaisia esiintyjiä on Provinsissa mukana. Moni näyttää menneen sinne jonkun tietyn artistin/bändin takia, mutta kyllähän kyseisen festarin tunnelma on aina ollut omaa luokkaansa.
Kirjoitukseni oli hieman satiirinen. Olen itse mennyt sinne siksi kun jengiä on paljon. Tietämättä tuon taivaallista esiintyjistä. Eikä ole ollut väliäkään. Parasta on ryhmähenki ja ryhmärämä.
 

Yhteistyössä