K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi olla, että jotain yhteismateriaalia ei tule paljon, koska viimeksikään ei, ehkä katsovat toistensa esiintymiset kuitenkin, kun joksutkin varmaan Soundcheck:in takia tulee aikaisin
Musta tuntuu että yhteiskontsaa on tulossa kun ovat molemmat siellä ”töissä”. Viimeksi K oli vapaalla maaliskuussa. Nyt esim. oli K yhdessä Sexmanen kanssa mönkijäajelulla ja bilettämässä, uskon samaan Joksujen kanssa.
 
vierailija
Siis mitkä sivuhenkilöt? Jos ei muuta niin S ja D lienevät ainakin hyviä ystäviä kaikille JO:ssa niin ei kai heidän läsnäolonsa ketään häiritsisi.
Sitä paitsi ainakin Suomessa JO:n bäkkäri on tainnut olla aina täynnä Kärtsän hovia niin sitten heillä olisi jotkut omastakin takaa. :D
 
vierailija
Kyllä ne nyt ystäviä on edelleen, miksi ei olisi? Se on paljon mahdollista, että yhteiskontsaa ei tuu, mutta se ei kerro mitään niiden todellisista väleistä.
No mä vaan ihmettelen, että onpa nuivaksi mennyt yhteydenpito faneihin päin kaksikolta yhdessä.
Musta vaan todellakin tuntuu sille, että heillä on ihanat muistot ja se näyttää riittävän. En siis sano, etteivätkö olisi iloisia tavatessaan, mutta en tiedä panostaako kumpikaan enää näkemiseen.
Jos Joksut pyörähtävät jollain mökillä yhdessä Krewn kanssa Suomessa, niin innostun vasta, jos jakavat siitä somessa jotain innostumisen arvoista.
 
vierailija
Siis mitkä sivuhenkilöt? Jos ei muuta niin S ja D lienevät ainakin hyviä ystäviä kaikille JO:ssa niin ei kai heidän läsnäolonsa ketään häiritsisi.
Sitä paitsi ainakin Suomessa JO:n bäkkäri on tainnut olla aina täynnä Kärtsän hovia niin sitten heillä olisi jotkut omastakin takaa.
Hovit kohtaavat toisensa Suomen kesässä. 🤣

Kuka naitetaan kenelle?
 
vierailija
Mun on pakko jakaa tää aiheeseen liittymätön korvamato-kesäbiisi tänne, sori. Klikkaaminen omalla vastuulla. Sanojen tilalle voisi vain vaihtaa mulle Bojan Bojan Bojan / Kärtsä Kärtsä Kärtsä…
 
vierailija
No mä vaan ihmettelen, että onpa nuivaksi mennyt yhteydenpito faneihin päin kaksikolta yhdessä.
Musta vaan todellakin tuntuu sille, että heillä on ihanat muistot ja se näyttää riittävän. En siis sano, etteivätkö olisi iloisia tavatessaan, mutta en tiedä panostaako kumpikaan enää näkemiseen.
Jos Joksut pyörähtävät jollain mökillä yhdessä Krewn kanssa Suomessa, niin innostun vasta, jos jakavat siitä somessa jotain innostumisen arvoista.
Ne on ystäviä sillä tavalla, että eivät pidä tarpeellisena järjestää tapaamisia. Siis oikeasti eivät ole kummoisia ystäviä. Kun vertaa vaikka Damonin ja Krisin yhteydenpitoon, niin onhan siinä eroa.
 
vierailija
En tiedä krisin tyttöystävätilannetta mutta damonin kanssa sillä näyttää kyllä synkkaavan. Jos Damon olisi tyttö, näitä niitten pusuhalikuvia pidettäisiin ilman muuta suhteen merkkinä. Ja kun bojanin hymyjä pidetään aina paljastavina, niin on ne krisinkin hymyt kyllä aika leveitä silloin kun sillä tuntuu olevan todella hyvä olla. Kuten damonin kanssa.

Tää on mulle vähän tiukka paikka, kun oikeasti arvelin että bojan olisi ollut kiinnostunut damonista. Ehkä olikin, mutta aina ei vaan voi voittaa, edes bojan.
 
vierailija
Ne on ystäviä sillä tavalla, että eivät pidä tarpeellisena järjestää tapaamisia. Siis oikeasti eivät ole kummoisia ystäviä. Kun vertaa vaikka Damonin ja Krisin yhteydenpitoon, niin onhan siinä eroa.
Toisaalta Damon on erilainen persoona kuin K vissiin tuon matkailun osalta. En vielä sen perusteella mittaisi ystävyyden syvyyttä, vaikka itsekin epäilen, että ystävyys on väljähtänyt.
 

Yhteistyössä