K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotenkin en kyllä usko, että poistuu, kun ei nämä kirjoitukset ole olleet sääntöjenvastaisia mielestäni?
Eikä ne ketjujen poistelut tai lukitukset ole koskaan tehonneet. Kirjottajat ovat aina luoneet uuden ketjun poistetun tilalle. Sitäpaitsi haluaako joku tosissaan poistaa tämän ketjun, koska siinä on riskinä se, että keskustelu siirtyy takaisin vauvalle tai puutarhaan.
 
vierailija
Noh, totuuden nimessä on kyllä sanottava, että ei näille palstoille kirjoittava Bojanille kosta. Ei Bojan tule näitä juttuja lukemaan.
Kostaminen tapahtuu niitä kohtaan, jotka lukevat palstaa ja pitävät Bojanista ja on sellaisena toki ikävää.
Ei me kuitenkaan eletä tyhjiössä. Vaikka Boitsu ei varmasti näitä palstoja luekaan, voi jotain asioita eksyä Tumpun, twitterin tai instankin puolelle ja sieltä joskus itse henkilön omiinkin silmiin. Mutta miksi tosiaan ”kostaa” muutaman trollin juttuja muille keskustelijoille myöskään?
 
vierailija
Tänne tuli selkeästi latelemaan sääntöjä vauvapalstan ketjun vakkarit jotka ei vaan pysty olemaan lukematta tätä. Yhtäkkiä ketjun henki muuttui.
Ei pidä paikkaansa. Mä esim. keskustelen lähinnä täällä ja tykkään muuten vapaasta keskustelusta, mutta yhtään minkään ketjun ominaishenki ei pitäis olla toisten ulkonäön haukkuminen ja olemattomien diagnoosien keksiminen.
 
vierailija
Ootko vielä siis reissun päällä? ☺
Edelleen olen Sloveniassa 🥰 Tänään satoi kaatamalla, välillä oli kauniin aurinkoista, joten käppäiltiin mm. Šiškan alueella ja mentiin ristiin rastiin pieniä katuja joiden varsilla oli aika arvokkaan tuntuisia taloja. Tunnistin yhden kadun nimen samaksi kuin Krisin osoitteena on ollut silloin joskus kun se lähetti (tai sen nimellä lähetettiin,) merchiä 😲😲😲

Loppuviikosta lähden käymään Idrijassa@
 
vierailija
Edelleen olen Sloveniassa Tänään satoi kaatamalla, välillä oli kauniin aurinkoista, joten käppäiltiin mm. Šiškan alueella ja mentiin ristiin rastiin pieniä katuja joiden varsilla oli aika arvokkaan tuntuisia taloja. Tunnistin yhden kadun nimen samaksi kuin Krisin osoitteena on ollut silloin joskus kun se lähetti (tai sen nimellä lähetettiin,) merchiä

Loppuviikosta lähden käymään Idrijassa@
Ihanaa reissun jatkoa sinne! Kirjoita ihmeessä reissuraporttia kun palailet Suomeen.
 
vierailija
Ei me kuitenkaan eletä tyhjiössä. Vaikka Boitsu ei varmasti näitä palstoja luekaan, voi jotain asioita eksyä Tumpun, twitterin tai instankin puolelle ja sieltä joskus itse henkilön omiinkin silmiin. Mutta miksi tosiaan ”kostaa” muutaman trollin juttuja muille keskustelijoille myöskään?
Millälailla eksyä? Ihan varmasti ei eksy täältä yhtään mitään tumppuun, twitteriin tai instaan, ja silloinkin, jos se olisi kuvakaappaus, niin entistäkin vaikeampi kääntää muulle kielelle.
Kuka näitä tekstejä sinne copy pasteaisi? Ja tehdäkseen minkä? Osoittaakseen asianosaisille, että olettehan huomanneet että teistä puhutaan pahaa? Minkäs asianosaiset sille mahtaisivat? Eli mikä apu se heille olisi?
Enkä ole edelleenkään joku, joka olisi kirjoitellut kummastakaan jotain ikävää tänne.
 
vierailija
Edelleen olen Sloveniassa Tänään satoi kaatamalla, välillä oli kauniin aurinkoista, joten käppäiltiin mm. Šiškan alueella ja mentiin ristiin rastiin pieniä katuja joiden varsilla oli aika arvokkaan tuntuisia taloja. Tunnistin yhden kadun nimen samaksi kuin Krisin osoitteena on ollut silloin joskus kun se lähetti (tai sen nimellä lähetettiin,) merchiä

Loppuviikosta lähden käymään Idrijassa@
Siskan alue, onko se siis jokin kaupunginosa Ljubljanassa? Oliko sulla se osoite mukana ja suunnistitte sinne päin ihan vain vähän vahingossa? 😉 Niin mä ainakin olisin varmaan tehnyt, jos ois ollut aikaa :D
 
vierailija
Siskan alue, onko se siis jokin kaupunginosa Ljubljanassa? Oliko sulla se osoite mukana ja suunnistitte sinne päin ihan vain vähän vahingossa? Niin mä ainakin olisin varmaan tehnyt, jos ois ollut aikaa
Joo, se on kaupunginosa ja siellä on myös se Kino Šiška, jossa joksut on esiintyneet. Siellä ei nyt älytty käydä kun en tajunnut että siellä olisi muutakin kuin keikkoja, mutta on kahvila tai ravintola ja näyttelyitä yms.

Sitä osoitetta en muistanut etukäteen edes nähneeni, mutta kun näin sen kyltin niin muistin kyllä heti 😄 En tosin numeroa, mutta en nyt kuitenkaan ollut menossa kylään niin ei haitannut. Tarkistin kyllä senkin myöhemmin 😂 Mutta siis ihan vaan taloja siellä näkyi, pihat oli selvästi talojen ja aitojen takana. Seutu näytti aika arvokkaalta mutta ei erityisesti miltään hienostoalueelta kuitenkaan.

Ja toki Carpe Diem hotellin kävin heti ekana iltana katsomassa mutten kehdannut mennä tutkimaan portaikkoja kun siinä tuloaulassa ei ollutkaan sitä näkyvissä.
 
vierailija
Joo, se on kaupunginosa ja siellä on myös se Kino Šiška, jossa joksut on esiintyneet. Siellä ei nyt älytty käydä kun en tajunnut että siellä olisi muutakin kuin keikkoja, mutta on kahvila tai ravintola ja näyttelyitä yms.

Sitä osoitetta en muistanut etukäteen edes nähneeni, mutta kun näin sen kyltin niin muistin kyllä heti En tosin numeroa, mutta en nyt kuitenkaan ollut menossa kylään niin ei haitannut. Tarkistin kyllä senkin myöhemmin Mutta siis ihan vaan taloja siellä näkyi, pihat oli selvästi talojen ja aitojen takana. Seutu näytti aika arvokkaalta mutta ei erityisesti miltään hienostoalueelta kuitenkaan.

Ja toki Carpe Diem hotellin kävin heti ekana iltana katsomassa mutten kehdannut mennä tutkimaan portaikkoja kun siinä tuloaulassa ei ollutkaan sitä näkyvissä.
Eiks se Carpe Diem hotelli ollutkaan Liverpoolissa? Mulle oli jäänyt se kuvitelma Dinner datelta 😄 Vai Bojan viittaakin Costellon kanssa tehtyyn musavideoon sillä?
Hämäävästi vaan sanoo siinä että look, our hotel, ja sanooko K siihen vielä että Carpe diem? Vai sanoiko Bojan. Mutta niin että siitä luulin.
Mutta sekin on Ljubljanassa? Sieltähän jäi itseltäni sitten paljonkin näkemättä 😄
 
vierailija
Eiks se Carpe Diem hotelli ollutkaan Liverpoolissa? Mulle oli jäänyt se kuvitelma Dinner datelta 😄 Vai Bojan viittaakin Costellon kanssa tehtyyn musavideoon sillä?
Hämäävästi vaan sanoo siinä että look, our hotel, ja sanooko K siihen vielä että Carpe diem? Vai sanoiko Bojan. Mutta niin että siitä luulin.
Mutta sekin on Ljubljanassa? Sieltähän jäi itseltäni sitten paljonkin näkemättä 😄
Joo Bojan tais viitata siihen Costellon kanssa tehtyyn musavideoon sen kuvasivat Liverpoolissa 😁
 
vierailija

Ei se nyt mitenkään riutunut ole
 
vierailija
Eiks se Carpe Diem hotelli ollutkaan Liverpoolissa? Mulle oli jäänyt se kuvitelma Dinner datelta Vai Bojan viittaakin Costellon kanssa tehtyyn musavideoon sillä?
Hämäävästi vaan sanoo siinä että look, our hotel, ja sanooko K siihen vielä että Carpe diem? Vai sanoiko Bojan. Mutta niin että siitä luulin.
Mutta sekin on Ljubljanassa? Sieltähän jäi itseltäni sitten paljonkin näkemättä
Olen eri, mutta kyllä Carpe Diem -hotelli on Ljubljanassa, oikealta nimeltään Grand Union Hotel. Olen jos ajat sitten lisännyt tuon Slovenia-listalleni mahdollista matkaa ajatellen.
 
vierailija
Täällä juuri se on sallittu! Kuten kaikki kritiikki ja negatiiviset tunteet k/b kohtaan. Mitä hemmetin markettoja ketju äkkiä täynnä.
Aikuisilla ihmisillä luulis olevan sen verran järkeä päässä ettei oo tarvetta haukkua netissä nimettömänä toisten ihmisten ulkonäköä vaikka kuin komposti onkin. Kritiikki ja pettymysten purkaminen täysin eri asia
 
vierailija
Mitä jankkareita tänne on nyt pesiytynyt? Vauvalta on näköjään pitänyt tulla tänne härkkimään. Ennen täällä oli hyviä keskusteluita ja itsekin osallistuin niihin, mutta nyt en ole viitsinyt kirjoittaa mitään moneen päivään. Pelkkää Bojanin arvostelemista ja diagnosointia sekä sääntöjankkausta
 

Yhteistyössä