K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Puolustakaa vaan itseänne mutta toisen ulkonäköön liittyviä asioita on aika typerää kommentoida ja varsinkin jos sanoo että on pelkkää luuta ja nahkaa. Ikinä ei ole ok puhua toisten kehosta ei ikinä luojan kiitos B ei näitä keskusteluja lue
 
vierailija
Täällä on keskusteltu kehoista alusta asti. Moraalimarketat voisi painua takaisin sinne vauvapalstalle jos noin ahdistaa.
Moraalimarkettuus tarkoittaa ihan eri asiaa. Itseäni ei kuumistelut mihinkään suuntaan haittaa, tai kuka shippaa ketäkin, tms. Mutta ihmisten ulkonäön arvostelu ja itse keksityt diagnoosit ei ole millään muotoa ok, eikä niitä tarvi hyväksyä. Tuo on koulu-ja työpaikkakiusaajien taktiikka, jos puuttuu haukkumiseen on heti tosikko tai marketta. Mä avaan kyllä suuni, jos tuollaista nään, olipa livenä tai keskustelupalstalla.
 
vierailija
Täällä on haukuttu Kta läskimahaksi, juopoksi, h**riteltu ja hänen puolisoaan myös vaikka miksi. Nyt joku sanoo Btä mielestään liian laihaksi, niin hirveä ulina. Ei täällä kehorauhasta kukaan huutele, kun Kta haukutaan. Tekopyhää pskaa.
 
vierailija
Moraalimarkettuus tarkoittaa ihan eri asiaa. Itseäni ei kuumistelut mihinkään suuntaan haittaa, tai kuka shippaa ketäkin, tms. Mutta ihmisten ulkonäön arvostelu ja itse keksityt diagnoosit ei ole millään muotoa ok, eikä niitä tarvi hyväksyä. Tuo on koulu-ja työpaikkakiusaajien taktiikka, jos puuttuu haukkumiseen on heti tosikko tai marketta. Mä avaan kyllä suuni, jos tuollaista nään, olipa livenä tai keskustelupalstalla.
Ootko huomannut että sillä suun avaamisella olisi mitään merkitystä näillä palstoilla? Itse en.

Toisaalta poistelenpa välillä itsekkin vauvalta laivasiivooja tai muuten poistelusta ilmoittavia viestejä. Eikä silläkään mitään merkitystä ole, onpahan vaan henkilökohtainen vastaisku sille typeryydelle.
 
vierailija
Ootko huomannut että sillä suun avaamisella olisi mitään merkitystä näillä palstoilla? Itse en.

Toisaalta poistelenpa välillä itsekkin vauvalta laivasiivooja tai muuten poistelusta ilmoittavia viestejä. Eikä silläkään mitään merkitystä ole, onpahan vaan henkilökohtainen vastaisku sille typeryydelle.
Isokin merkitys, mitä useampi vastustaa, siitä näkee ettei se ole yleinen mielipide.
 
vierailija
Ymmärrän oman pettymyksen purkamisen tänne ja JO:n tai Kärtsän (asiallisen) kritisoinnin, niistä voi syntyä jopa kiinnostavaa keskustelua. Sen sijaan en ymmärrä miksi ja millainen ihminen kirjoittaa jonkun olevan pelkkää luuta ja nahkaa tai läski. Se ei tuo tänne mitään lisäarvoa ja huonoa käytöstä.
 
vierailija
Ymmärrän oman pettymyksen purkamisen tänne ja JO:n tai Kärtsän (asiallisen) kritisoinnin, niistä voi syntyä jopa kiinnostavaa keskustelua. Sen sijaan en ymmärrä miksi ja millainen ihminen kirjoittaa jonkun olevan pelkkää luuta ja nahkaa tai läski. Se ei tuo tänne mitään lisäarvoa ja huonoa käytöstä.
Se on siis huonoa käytöstä, ”on” putosi lopusta pois. :D
 
vierailija
Ymmärrän oman pettymyksen purkamisen tänne ja JO:n tai Kärtsän (asiallisen) kritisoinnin, niistä voi syntyä jopa kiinnostavaa keskustelua. Sen sijaan en ymmärrä miksi ja millainen ihminen kirjoittaa jonkun olevan pelkkää luuta ja nahkaa tai läski. Se ei tuo tänne mitään lisäarvoa ja huonoa käytöstä.
Joo siis todella outoa ja typerää käytöstä AIKUISILTA ihmisiltä. Eikö teitä yhtään hävetä oikeesti???
 
vierailija
Jep, Kärtsää saa haukkua, mutta ei pyhimys-Boitsua.
Kukaan millään tavalla järkevä keskustelija ei ole sitä mieltä että Kärtsää saisi haukkua. Jos on pari aktiivista trollia, se ei tarkoita että täällä oltaisiin sitä mieltä. Olen älähtänyt K:n haukkumisesta itsekin. En lue esim. vauvan ketjua säännöllisesti, en tiedä mitä siellä sitten on ollut, mutta mun silmään siellä on aina K:ta puolustettu koko joukolla.
 
vierailija
Vaikuttaa siltä, että oikeutatte Bojanin haukkumisenne sillä että teitä on loukannut Käärijän arvostelu? Tosi outoa, luulisi, että tuomitsisitte arvostelun, mutta sen sijaan päätättekin ”kostaa”.
Niinpä, kostaa jollekin joka sitä haukkumista ei oo tehnyt, vaan on Kärtsän ystävä ja aina puhunut pelkkää hyvää hänestä.
 
vierailija
Niinpä, kostaa jollekin joka sitä haukkumista ei oo tehnyt, vaan on Kärtsän ystävä ja aina puhunut pelkkää hyvää hänestä.
Noh, totuuden nimessä on kyllä sanottava, että ei näille palstoille kirjoittava Bojanille kosta. Ei Bojan tule näitä juttuja lukemaan.
Kostaminen tapahtuu niitä kohtaan, jotka lukevat palstaa ja pitävät Bojanista ja on sellaisena toki ikävää.
 
vierailija
Mun on vaikea ymmärtää sitä, että haukutaan Jokereiden jäsenten, Kärtsän, Joostin ym. ulkonäköä. Näin sen yhden listan, jossa oli lueteltu, että mikä kaikki heissä on vikana. He ovat kaikki keskivertoihmistä paremman näköisiä ja se mikä oli jonkun mielestä rumuutta, on mun mielestä taas persoonallista. Se pieni epätäydellisyys tekee ihmisestä usein kiehtovan ja hyvännäköisen. Se että hakemalla haetaan vikoja toisista ei ole kauhean kypsää toimintaa.
 

Yhteistyössä