K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan tuo näkynyt monessakin kuvassa viimeviikonlopulta, ei todellakaan oo mitenkään vältellyt kuvissa oloa
Joo B:n merkityistä löytyy instasta vaikka kuinka paljon uusia söpöjä kuvia. Mä luulen että osa näistä valittajista ei oikeasti edes seuraa sitä, kun ei tiedä. Kunhan hämmentävät. On mullakin ikävä sen omia postauksia mutta kyllä niitä ehtii vielä tulla. Antaahan rauhassa pitää taukoa.
 
vierailija
Joo B:n merkityistä löytyy instasta vaikka kuinka paljon uusia söpöjä kuvia. Mä luulen että osa näistä valittajista ei oikeasti edes seuraa sitä, kun ei tiedä. Kunhan hämmentävät. On mullakin ikävä sen omia postauksia mutta kyllä niitä ehtii vielä tulla. Antaahan rauhassa pitää taukoa.
Löytyyhän sieltä kyllä, mutta ne on tosiaan muiden postauksia, ihan eri asia.
 
vierailija
No niin. Rakastavaiset ovat Sloveniassa ensi viikon, kunnes S lähtee lyhyesti käymään Yhdyvalloissa uuden elokuvansa ensi-illassa, B:llä keikka samana iltana oliko Makedoniassa. S:n paluu Eurooppaan koittaa viimeistään Ruisrock-viikolla Rose mukana hämäyksenä ja seuranpitäjänä, ja mukana kiertueella ollaan mahdollisimman pitkään kuten keväälläkin. Viimeisen kesäkeikan jälkeen elokuussa Joksuilla onkin sopivasti varmaan lomaa ennen levyn julkaisua, joten B voi lentää (panemaan) taas Yhdysvaltoihin vuorostaan.
 
vierailija
Musta tää on hyvällä tavalla kiinnostavaa! Joksut on tiivis porukka ja varmasti kaikki niistä oli loman tarpeessa. Nää B:n kuviot tuo vaan lisää kiinnostavuutta. Täälläkin kirjoitellaan sivu toisensa perään näistä. Ei ole tylsää ei.
Ei minusta yhtään kiinnostaa, kun ei ole mitään todisteita mistään ns. kuvioista ja Sadie on ihmisenä tylsä, vaikka olisi ihan vaan kaverikin
 
vierailija
Aloin miettiä viime kesää ja kyllä
B silloinkin paineli omillaan tosi paljon. Tuli stooreja yksin ja eri kavereiden kanssa rannalta, autosta, Helsingistä ja Lontoosta. Silloin kun B näkyi yhdessä Joksujen kanssa se oli keikkojen yhteydessä, esim. se viinitilavierailu oli keikkapäivänä ja Nacen synttärit siellä huvilalla myös taisivat olla keikkojen yhteydessä. Myös syys- ja talvilomalla B näkyi paljon perheen ja kavereiden kanssa, ei niinkään Joksujen. Ainoa ero nyt siis on vaan se että B ei näistä vapaa-ajanvietoistaan someta, ei niinkään se että hän ei ole Joksujen seurassa.
 
vierailija
Siis minulla on yhä enemmän alkanut vahvistua tunne, että joksut olisivat joksut ja B. Siis en usko, että olisi mitenkään hajoamassa, mutta jokin yhtenäisyys on julkisesti kadonnut. Muut sentään näyttäytyy yhdessä muuallakin kuin keikoilla, mutta B. vaan ilmestyy keikkojen ajaksi ja sitten katoaa.
Mä sain nää vibat jo Kultsan Sbj:sta ja Bluzasta. En siis keikoilla vielä, mutta jälkikäteen katsellessani materiaaleja niistä. Liitin sen tosin silloin mies+mies rakkauteen ja Kärtsään. Hölmö minä.
 
vierailija
Joo B:n merkityistä löytyy instasta vaikka kuinka paljon uusia söpöjä kuvia. Mä luulen että osa näistä valittajista ei oikeasti edes seuraa sitä, kun ei tiedä. Kunhan hämmentävät. On mullakin ikävä sen omia postauksia mutta kyllä niitä ehtii vielä tulla. Antaahan rauhassa pitää taukoa.
Niin eli ne oli keikan ja sovitun pitsifestari-näyttäytymisen yhteydessä, eikä niissäkään yhtään itse otettua tai jaettua.
 
vierailija
Ei minusta yhtään kiinnostaa, kun ei ole mitään todisteita mistään ns. kuvioista ja Sadie on ihmisenä tylsä, vaikka olisi ihan vaan kaverikin
Ei ole tylsä, symppis on ja hauskan oloinen. Tää on sitä samaa kuin se kun osa valitti aiemmin että D on tylsä. Syynä varmaan se että ketään muuta ei haluta hyväksyä kuin K, vaikka K on varattu.
 
vierailija
Valititko talvella kun K piti taukoa, vai oliko mielestäsi ansaittu loma?
En valittanut, kun en piittaa K sta. Oli ihan ansaittu loma sen viisuvuosipyörityksen jälkeen. Tämä Bojanin hiljaisuus on erilaista. Kärtsällähän oli selkeästi tauko tekemisissään. Bojan ilmestyy keikoille ja sitten katoaa. Jos hän nyt tällä tavalla sitten jatkaa koko kesän.
 
vierailija
Siis minulla on yhä enemmän alkanut vahvistua tunne, että joksut olisivat joksut ja B. Siis en usko, että olisi mitenkään hajoamassa, mutta jokin yhtenäisyys on julkisesti kadonnut. Muut sentään näyttäytyy yhdessä muuallakin kuin keikoilla, mutta B. vaan ilmestyy keikkojen ajaksi ja sitten katoaa.
B oli Kultsalla näkyvissä bäkkärivideoissa jo kuin erossa muista. Yksin kävely käytävällä ja Käärijäkin oli kuin ilmaa. Katsoi bäkkärin ovelta kyllästyneen näköisenä porukkaa. Tätä Bojania ei näy kuvissa. B taitaa olla luonteeltaan yksinäinen sielu. Omissa oloissaan viihtyvä vapaalla.
 

Yhteistyössä