K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tää Bojanin piileskely on jo huolestuttavaa. Eikö bändi enää kiinnosta? Tässäkö tää nyt oli?
Siis minulla on yhä enemmän alkanut vahvistua tunne, että joksut olisivat joksut ja B. Siis en usko, että olisi mitenkään hajoamassa, mutta jokin yhtenäisyys on julkisesti kadonnut. Muut sentään näyttäytyy yhdessä muuallakin kuin keikoilla, mutta B. vaan ilmestyy keikkojen ajaksi ja sitten katoaa.
 
vierailija
Mä en kyllä tästä B addiktiostani ole päässyt mihinkään, melkein toivon, että pääsisin. Tää käy nimittäin välillä aika raskaaksi, tietänette tunteen.
Mulla ei ole ollenkaan tarvetta päästä mistään ihailusta irti, yhtä ihana B on kuin ennenkin. ❤ Ehkä en sitten ole niin syvissä vesissä, musta on vaan hauskaa että tuollainen kiinnostava tyyppi on olemassa.
 
vierailija
Siis minulla on yhä enemmän alkanut vahvistua tunne, että joksut olisivat joksut ja B. Siis en usko, että olisi mitenkään hajoamassa, mutta jokin yhtenäisyys on julkisesti kadonnut. Muut sentään näyttäytyy yhdessä muuallakin kuin keikoilla, mutta B. vaan ilmestyy keikkojen ajaksi ja sitten katoaa.
JO:n tilillä festarikeikkojen jälkeen kuitenkin oli kaikista kuvia yms?
 
vierailija
Siis minulla on yhä enemmän alkanut vahvistua tunne, että joksut olisivat joksut ja B. Siis en usko, että olisi mitenkään hajoamassa, mutta jokin yhtenäisyys on julkisesti kadonnut. Muut sentään näyttäytyy yhdessä muuallakin kuin keikoilla, mutta B. vaan ilmestyy keikkojen ajaksi ja sitten katoaa.
Aika sama tunne. Mielenkiintoista aikanaan nähdä, kun tuleva levy on julkaistu ja sen tiimoilta kierretty sen minkä kiertävät, mitä sitten tapahtuu.
 

Yhteistyössä