K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulisi edes jotain Bojanista ilman Sadieta, en ymmärrä miksi mahdollinen Sadien kanssa seurustelu senkin estää. Onko niin, että B on niin Sadien lumoissa, että somejutut ei vaan häntä nyt kiinnosta.
Mä en usko että tämä somehiljaisuus liittyy Sadieen kun B on puhunut huonosta suhteestaan someen jo aiemmin. Ovat kyllä saattaneet vaihtaa ajatuksia tähän liittyen Sadien kanssa.
 
vierailija
Mä en ainakaan kaipaa mitään yhteiskuvia B:stä ja S:stä tai tietoja heidän suhteestaan, mutta kaipaan Boitsua itseään! Ja kyllä tiedostan sen että hän ei ole velvollinen jakamaan vaikka enää ikinä esim. kuvan kuvaa itsestään tai yhtään stooria, mutta se mitä hän aiemmin postaili oli minusta kivaa seurata.
 
vierailija
Mä en ainakaan kaipaa mitään yhteiskuvia B:stä ja S:stä tai tietoja heidän suhteestaan, mutta kaipaan Boitsua itseään! Ja kyllä tiedostan sen että hän ei ole velvollinen jakamaan vaikka enää ikinä esim. kuvan kuvaa itsestään tai yhtään stooria, mutta se mitä hän aiemmin postaili oli minusta kivaa seurata.
Tämä juuri, kun niihin postauksiin oli tottunut.
 
vierailija
Ei ole Bojan viikkokirjeen kuvissa, muut ovat.
Tämäkin vielä, eikö nyt viikon aikana ois saanut hämäyksen vuoksi otettua yhden yhteiskuvan. Vai eikö sieltä makuukammarista pääse ulos ollenkaan?
Vieläkö joku uskottelee itselleen, että ei niillä mitään ole? Siellä se nyt viihdyttää Sadieta sängyssä ja sängyn ulkopuolella, näytetään nähtävyyksiä ja kierretään sukulaisissa, ei tässä nyt ole aikaa missään bändipostausten kuvissa poseerata.
 
vierailija
Tämäkin vielä, eikö nyt viikon aikana ois saanut hämäyksen vuoksi otettua yhden yhteiskuvan. Vai eikö sieltä makuukammarista pääse ulos ollenkaan?
Vieläkö joku uskottelee itselleen, että ei niillä mitään ole? Siellä se nyt viihdyttää Sadieta sängyssä ja sängyn ulkopuolella, näytetään nähtävyyksiä ja kierretään sukulaisissa, ei tässä nyt ole aikaa missään bändipostausten kuvissa poseerata.
En todellakaan usko, että on mitään muuta kuin kaveruutta B ja S tai D välillä ilman todisteita, B on sometauolla ei sen kummempaa
 

Yhteistyössä