K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ne siinäkään mitenkään lähekkäin ole, ei tule muuta kuin kaverivibat ja loput ootte keksineet itse
Ei se lähekkäin olo kuvissa kerro välttämättä yhtään mitään kenenkään suhteen laadusta. Joskus ihan vain pelkät ystävykset saattavat näyttää jossakin kuvassa rakastavaisilta, kun taas rakastavaiset pelkiltä tutuilta. Riippuu ihan siitä, että missä tilanteessa kuva on otettu.
 
vierailija
Ei se lähekkäin olo kuvissa kerro välttämättä yhtään mitään kenenkään suhteen laadusta. Joskus ihan vain pelkät ystävykset saattavat näyttää jossakin kuvassa rakastavaisilta, kun taas rakastavaiset pelkiltä tutuilta. Riippuu ihan siitä, että missä tilanteessa kuva on otettu.
Joo jos läheisyys olisi se merkki niin Kris ja D olisi nyt pari.
 
vierailija
Mut oikeastaan hyvä, jossain vaiheessa ajattelin että miten siitä B fanituksesta pääsee eroon kun se oli niin täydellinen. Nyt oon kyllä päässyt eroon, ei ole mitä kuumistella ja seurata. Yes, vihdoinkin!
Mä kyllä kaipaan sitä täydellisyyden ihailua ja kuumistelua. Pala palalta se on vaan rapistunut pois ja tämä S-juttu on viimeinen pisara. Miten fanittaa ihmistä, joka ei näytä mitään itsestään somessa? Ei sitä koko elämää tarvitse jakaa eikä B sitä ole ennenkään tehnyt, mutta merkittävä ero tässä on viime vuoteen ja syytän ihan täysin S siitä.
 
vierailija
Mä kyllä kaipaan sitä täydellisyyden ihailua ja kuumistelua. Pala palalta se on vaan rapistunut pois ja tämä S-juttu on viimeinen pisara. Miten fanittaa ihmistä, joka ei näytä mitään itsestään somessa? Ei sitä koko elämää tarvitse jakaa eikä B sitä ole ennenkään tehnyt, mutta merkittävä ero tässä on viime vuoteen ja syytän ihan täysin S siitä.
Mä ajattelen juuri näin myös. Ja jos esiintymisisasutkin on tästä eteenpäin jotain pitkähihaisia, esiintyminen siveää ja saamme heittää hyvästit B:n titseille ja ketkuttamiselle, niin huono homma sekin.
 
vierailija
Mä kyllä kaipaan sitä täydellisyyden ihailua ja kuumistelua. Pala palalta se on vaan rapistunut pois ja tämä S-juttu on viimeinen pisara. Miten fanittaa ihmistä, joka ei näytä mitään itsestään somessa? Ei sitä koko elämää tarvitse jakaa eikä B sitä ole ennenkään tehnyt, mutta merkittävä ero tässä on viime vuoteen ja syytän ihan täysin S siitä.
Kylläpä on samanlaisia tunnelmia kuin minulla. Toisaalta olen helpottunut, jos mun Bojan addiktio alkaa lieventyä. Vaikka ei ole mitään oikeutta vaatia keneltäkään somessa näyttäytymistä, niin olen vähän loukkaantunut, pettynyt, ihmeissäni. Mitä oikein tapahtuu. Pitäisihän sen toisaalta riittää, että artisti tekee työnsä, uutta musiikkia ilmestyy ja hänen keikoillaan voi käydä. Ehkä tähän tottuu. Jos B ja S ovat pari ja yhdessä oleminen vakiintuu, ehkä jotain alkaa taas näkyäkin. Eihän materiaalin tarvitsisi olla yhteistä vaan pelkästään Bojanista. Ehkä uusi linja on se, että materiaalia tulee vain esiintymisten yhteydessä.
 
vierailija
Mä ajattelen juuri näin myös. Ja jos esiintymisisasutkin on tästä eteenpäin jotain pitkähihaisia, esiintyminen siveää ja saamme heittää hyvästit B:n titseille ja ketkuttamiselle, niin huono homma sekin.
Mä en kyllä ihan ymmärrä, miksi seurustelusuhde vaikuttaisi esiintymisen tapaan. Vai onko niin, että Bojanille tulee joku oma sisäinen este, että ei irtoa.
 
vierailija
Mä kyllä kaipaan sitä täydellisyyden ihailua ja kuumistelua. Pala palalta se on vaan rapistunut pois ja tämä S-juttu on viimeinen pisara. Miten fanittaa ihmistä, joka ei näytä mitään itsestään somessa? Ei sitä koko elämää tarvitse jakaa eikä B sitä ole ennenkään tehnyt, mutta merkittävä ero tässä on viime vuoteen ja syytän ihan täysin S siitä.
Viime kiertueella näkyi kyllä se kuumin, lantiota ketkuttava B, kun D ja S olivat keikkoja katsomassa. Olivat kiertueen kuumimmat keikat.
 
vierailija
Onhan siltä. Kavereiden kanssa oleilua, paskapostauksia keskellä yötä (esim. naamanvääntelyä), stooreja lomalta ja yleisesti paikoista, joissa on... Nyt ei ole mitään, enkä usko, että tuleekaan enää paitsi pakolliset promot. Kaipaan sitä, kun B vielä jakoi vähän ilahduttavaa persoonaansakin yleisölle.
Joo kyllähän materiaalia tuli, sellaisia kivan spontaanin oloisiakin välillä.
 

Yhteistyössä