K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon kyllä vieläkin ihan fiiliksissä tästä juhannuksen Kärtsä-viihteestä! Näin sitä somea päivitetään ja yleisöä ruokitaan! Kiitetään joka keikan jälkeen, jaetaan parhaat keikkaklipit, tehdään myös hauskaa sivusisältöä ja kuvataan häröilyä muiden artistien kanssa. Tähän kun ottaa rinnalle sen Joksujen nykyisen käyttäytymisen ja näkymättömyyden, Nacen ikuiset fanartit ja Krisin omien valokuvien ihastelun niin vieläkö joku väittää, ettei siinä ole parantamisen varaa? Kärtsän kohdalla voi luottaa, että tällaisesta keikkaviikonlopusta tulee täyden palvelun viihdepläjäys, kiitos Kärtsä!
IItseasiassa olen miettinyt vähän, että Kuumaan tapainen instatoiminta voisi sopia joksuille. Kuumaan tilillä jaetaan toki vähemmän keikkajakoja kuin K:lla. Mutta toisin kun joksut Kuumaa pitää säännöllisesti instalivejä, kertoo musiikin tekemisestään instassa yms. ja tiktokissa on hauskoja juttuja. Sen sijaan tietääkseni Johannes on saanut pitää oman instansa melko hiljaisena, kun julkinen toiminta keskittyy yhtyeen omalle tilille. Nimenomaan säännöllisyys on aika hyvä sana.
 
vierailija
En usko että on hotelli kun ne kahvikupit oli eriparia. Ehkä airbnb tai jos Boitsun suvulla on Kroatiassa joku lomaosake kun hän on siellä kesät viettänyt. Mutta mitä tiirailin kuvia niin ne Dn rantakuvat ei näytä siltä Boitsun kylältä. Saatan tosin olla väärässä kun en paljoa tutkinut. Ja nehän oli autolla liikkeellä että ovat saattaneet ajaa ties minne.
Aa no se tekee tehtävästä hiukan vaikeamman. Pitäisi kaikki parvekkeet päästä tiiraamaan.
 
vierailija
Huomasin nyt tästä K blondista tukasta että se potta ei ole mulle kovinkaan tärkeä ja K voisi vaikka vaihdella useamminkin kampausta, väriä ja hiustyyliä. Tämä nykyinen on kyllä hiton kuuma että ehkä se ottaakin vaikeelle jos vaihtaa tai palaa takaisin entiseen.
 
vierailija
Kyllä Kärtsä tietää millä saa jengin herätettyä. En tiedä olenko enemmän vaikuttunut vai ärsyyntynyt tuosta nerokkuudesta.

Yritän olla nostamatta mitään odotuksia, että Bojanin kanssa tulisi jotain. Selkeästi jostain syystä tammikuun synttäripostauksen jälkeen on vedetty linja että ei mitään mistä voisi vetää yhtään ylitulkintaa. Ne Suomen keikkojen aikaiset postaukset olivat niin laimeita. Joko he itse tai sitten kulissien takana joku muu on tämän takana, itse epäilen jälkimmäistä. Joten Kärtsän on pitänyt keksiä joku muu kenen kanssa saada itsensä puheenaiheeksi taas.
 
Vierailija
Kyllä Kärtsä tietää millä saa jengin herätettyä. En tiedä olenko enemmän vaikuttunut vai ärsyyntynyt tuosta nerokkuudesta.

Yritän olla nostamatta mitään odotuksia, että Bojanin kanssa tulisi jotain. Selkeästi jostain syystä tammikuun synttäripostauksen jälkeen on vedetty linja että ei mitään mistä voisi vetää yhtään ylitulkintaa. Ne Suomen keikkojen aikaiset postaukset olivat niin laimeita. Joko he itse tai sitten kulissien takana joku muu on tämän takana, itse epäilen jälkimmäistä. Joten Kärtsän on pitänyt keksiä joku muu kenen kanssa saada itsensä puheenaiheeksi taas.
Vähän surullista sekin, jos Bojan on ollut vain keino herättää huomiota ja korvataan nyt jollain muulla. Olikohan siinä tammikuun postauksessa jotain, mikä ylitti rajan. Siinä oli toisaalta erityisen läheisen tuntuista se kuva itsessään ja myös firewaterit. Toisaalta oli se mauton pudotus daddyvihjailuineen. Ei se mulle jättänyt loppujen lopuksi kivaa kuvaa, lähinnä sellaisen, että kaikki pistetään pelleilyksi. K fanit on varmaan ihan toista mieltä postauksesta.
 
vierailija
Vähän surullista sekin, jos Bojan on ollut vain keino herättää huomiota ja korvataan nyt jollain muulla. Olikohan siinä tammikuun postauksessa jotain, mikä ylitti rajan. Siinä oli toisaalta erityisen läheisen tuntuista se kuva itsessään ja myös firewaterit. Toisaalta oli se mauton pudotus daddyvihjailuineen. Ei se mulle jättänyt loppujen lopuksi kivaa kuvaa, lähinnä sellaisen, että kaikki pistetään pelleilyksi. K fanit on varmaan ihan toista mieltä postauksesta.
mikä tammikuun postaus?
 
vierailija
Vähän surullista sekin, jos Bojan on ollut vain keino herättää huomiota ja korvataan nyt jollain muulla. Olikohan siinä tammikuun postauksessa jotain, mikä ylitti rajan. Siinä oli toisaalta erityisen läheisen tuntuista se kuva itsessään ja myös firewaterit. Toisaalta oli se mauton pudotus daddyvihjailuineen. Ei se mulle jättänyt loppujen lopuksi kivaa kuvaa, lähinnä sellaisen, että kaikki pistetään pelleilyksi. K fanit on varmaan ihan toista mieltä postauksesta.
Mä toivon, että Bojanin kanssa oli jotain muutakin mutta Kärtsä tajusi niistä postauksista, että täähän toimii yleisöön kuin häkä. En oo seurannut Kärtsää kun tammikuusta 2023 asti, mutta ei sillä aiemmin ollut mitään tällaista. Eikä ennen viisujakaan, mutta viisujen jälkeen ihan eri linja.
 
vierailija
Jep. Sen tilin voisi laittaa yksityiseksi ennakoivasti niin olisi järkeä mutta tämä on myöhäistä tuolle toiminnalle. Antaisi olla kun "vahinko" on jo tapahtunut tai sopisivat etukäteen onko ok julkaista, nyt antaa vähän oudon kuvan. Samaan aikaan se sama kuva löytyy kuitenkin vielä sen toisen mies merchmyyjän stooreista.
Kukaan ei tiedä ketä random naisia kuvissa on, ihan ok veto laittaa yksityiseksi
 

Yhteistyössä