K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ulkonäön haukkuminen on idioottimaista. Mutta erityisen idioottimaista se on sellaista henkilöä kohtaan jolla on Kärtsän lailla jokin perussairaus joka siihen ulkonäköön voi myöskin vaikuttaa (turvotus, vatsaongelmat yms).
Jos sairaus kovasti kta vaivais, luulis hänen syövän terveellisemmin ja juovan vähemmän alkoholia. Eipä näytä itse pitävän huolta itsestään ja terveydestään.
 
vierailija
Jos sairaus kovasti kta vaivais, luulis hänen syövän terveellisemmin ja juovan vähemmän alkoholia. Eipä näytä itse pitävän huolta itsestään ja terveydestään.
K näytti olevan 2023 viisujen aikaan freesimmässä kunnossa kuin nykyisin, vaikka hänellä oli sama sairaus silloinkin. Huolehtiko hän silloin itsestään paremmin vai mistä oli kyse.
 
vierailija
K näytti olevan 2023 viisujen aikaan freesimmässä kunnossa kuin nykyisin, vaikka hänellä oli sama sairaus silloinkin. Huolehtiko hän silloin itsestään paremmin vai mistä oli kyse.
Hän on kylläkin itse sanonut että 2023 oli vaikea, ei nukkunut hyvin ja eli epäterveellisesti - kun oli kokoajan sata lasissa, ja lomaillessakaan ei pystynyt rentoutumaan. Viisuistakaan ei pystynyt omien sanojensa mukaan täysin nauttimaan, kun piti koko ajan olla menossa.

Minusta vasta tän kevään keikkatauon aikana / jälkeen on ollut terveemmän oloinen.
 
vierailija
Ottaakohan Joksut tyttöystävänsä mukaan Ruissiin? Taitavat yllättyä kun K ja hänen gf on nykyään kuin kaksi marjaa.
Toisivatpa.
Oliko muuten NM mukana Virossa? Joku kolmas naisoletettu näkyi siinä treskin videolla H takana mutta se ei ollut NM. Siinä kohtaa missä porukka tulee peräkkäin kohti kuvaajaa. Itse tunnistin varmaksi vaan E ja toinen oli luultavasti se toinen tanssija.
 
vierailija
K näytti olevan 2023 viisujen aikaan freesimmässä kunnossa kuin nykyisin, vaikka hänellä oli sama sairaus silloinkin. Huolehtiko hän silloin itsestään paremmin vai mistä oli kyse.
Eri mieltä esim. niissä hiljattain otetuissa beach party oddly goods kuvissa näytti tosi hyvältä, tähän vaaleaan väriin minulla vielä vähän tottumista taitaa onneksi olla väliaikainen vain
 
vierailija
Mä oon alkanut uskoa, että B:llä on ollut mielenterveyden kanssa vaikeampaa kuin ollaan tajuttukaan. Jos paniikkikohtaukset ovat jatkuneet viime kesästä saakka eikä lavalla ole enää turvallinen olo, ei oo mikään ihme, jos hän ei ole voinut hyvin. Lisäksi tuohon vielä kaikki vuoden mittaan kasvaneet urapaineet ja ulkopuolelta tulevat odotukset ja vaatimukset sekä oma kunnianhimo jne. Ihan riippumatta ihmissuhdekuvioista tuossa on jo aika paljon hänellä mielen päällä. Ja silti on niin ihanan aurinkoinen aina kaikille.
 
vierailija
Sä et määrää mistä täällä kirjoitetaan. -eri
Miksi pitää väkisin rakentaa tota stooria näiden suhteesta kun jos semmonen on niin se ei selvästikään ole asia jota he haluaa julkisuuteen. Ja jos huhuissa ei oo perää, niin kiva kun et voi edes kaverina tavata kun heti saa tarinat vauhtia. Vähemmästäkin ahdistuu, jos on muutenkin herkkä ihminen.
 

Yhteistyössä